wrote:Nee ik had een visioen dat het zondag 13 februari was. En dat Hard Bass by far het beste is geworden wat mij ooit is overkomen. Dat het zo übervet was, dat gewoon elk feest wat ik tot dat moment heb bezocht teniet gedaan werd in kwaliteit. Dit is een feest, zoals een hoort te zijn.
En ja, het was een voorspellende visioen, dus het komt uit!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hoeveel bezoekers komen hier eigenlijk, is mn 1x?
rond de 20.000 a 25.000 ofzo, geen ideewrote:Hoeveel bezoekers komen hier eigenlijk, is mn 1x?
Ik weet het ook wel zeker! 2 knuffelvriendinnekes erbij, kan niet stukwrote:Ik heb ook een voorgevoel dat dit het beste feest wordt wat ik tot dan heb mee gemaakt.
Weet wel bijna zeker dat het gaat lukken!
Ik weet Qlimax was 27,500 .. Hardbass is volgens mij 5000 man minder!wrote:rond de 20.000 a 25.000 ofzo, geen ideewrote:Hoeveel bezoekers komen hier eigenlijk, is mn 1x?
zie je precies er tussen in, maar dat hangt er van af hoeveel kaarten er worden verkocht.wrote:Ik weet Qlimax was 27,500 .. Hardbass is volgens mij 5000 man minder!wrote:rond de 20.000 a 25.000 ofzo, geen ideewrote:Hoeveel bezoekers komen hier eigenlijk, is mn 1x?
Misschien zijn er nog maar 10.000 kaarten verkocht
ja wie weet, hoop dat het iig niet te druk wordt 
G
ja idd, bij qlimax hadden ze 2500 meer verkocht als vorig jaar, terwijl de ruimte niet groter is geworden... o.a. de reden waarom ze op gegven moment de ring hadden afgesloten.wrote:Ik weet Qlimax was 27,500 .. Hardbass is volgens mij 5000 man minder!wrote:rond de 20.000 a 25.000 ofzo, geen ideewrote:Hoeveel bezoekers komen hier eigenlijk, is mn 1x?
Jaaa!! Raakt wss niet uitverkocht, of misschien op t laatste momentwrote:kun je nog kaartjes halen?
www.b2s.nl
Ik moet nog steeds een kaartje halen 
doe dat dan jewrote:Ik moet nog steeds een kaartje halen
wrote:Ik moet nog steeds een kaartje halen
[TK] 1 x Hard Bass Ticket
Tja, ik weet niet wat mij tegenhoud om een kaartje te halen. Misschien een leuke ingeving van m'n vader, dat hij het kaartje opeens haalt, maar dat zit er ook niet in aangezien die vanaf vanacht in India zit 
Tjaa balenwrote:Tja, ik weet niet wat mij tegenhoud om een kaartje te halen. Misschien een leuke ingeving van m'n vader, dat hij het kaartje opeens haalt, maar dat zit er ook niet in aangezien die vanaf vanacht in India zit
Ik vind het nu wel aardig dichtbij komen ... 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Kriebels in mijn buik 
T
17 dagen en dan knunnen we weerknallen

gvd vrienden van me willen niet gaan omdat carnaval bijna is ofzo..
maar er gaan wel een paar andere dacht ik van uit de buurt zou ze kunnen vragen
maar er gaan wel een paar andere dacht ik van uit de buurt zou ze kunnen vragen
T
Gewoon doen 
Anders ga je toch met een hele stel Hardtraxxers. Een feest wordt het sowieso 
T
Jup vrijdag nog eerst heeeeeeel misschien vendetta en anders 2 en halve week wachten 
ja maar moet dan weer regelen hoe ik er kom enzowrote:Anders ga je toch met een hele stel Hardtraxxers. Een feest wordt het sowieso
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:ja maar moet dan weer regelen hoe ik er kom enzowrote:Anders ga je toch met een hele stel Hardtraxxers. Een feest wordt het sowieso
NS , Conexxion,
Who was there
Nobody has said they're going yet.