Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:Toch maar wel aanwezig :) Ook al is het nog zo zwaar, op het moment dat ik in mn auto zit en bijv. een setje van Zany erin gooi sta ik weer helemaal te stuiteren. Dit is mijn medicijn tegen ellende en nou heb k er gvd zin an ook!
Gezellig!
hoop dat je het dan ook net zo naar je zin kan hebben als normaal :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
dawasiknie wrote:Toch maar wel aanwezig :) Ook al is het nog zo zwaar, op het moment dat ik in mn auto zit en bijv. een setje van Zany erin gooi sta ik weer helemaal te stuiteren. Dit is mijn medicijn tegen ellende en nou heb k er gvd zin an ook!
respect dat je toch gaat :thumbsup:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
respect :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Zo mag ik het horen Daan :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Pommer wrote:
Gezellig!
Als iedereen een beetje naar behoren gaat draaien dan vermaak ik me optimaal :) En alle zorgen en problemen laten we gewoon thuis :thumbup:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
dawasiknie wrote: Als iedereen een beetje naar behoren gaat draaien dan vermaak ik me optimaal :) En alle zorgen en problemen laten we gewoon thuis :thumbup:
Idd, gewoon keihard knallen die avond :woot:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
dawasiknie wrote:
Pommer wrote:
Gezellig!
Als iedereen een beetje naar behoren gaat draaien dan vermaak ik me optimaal :) En alle zorgen en problemen laten we gewoon thuis :thumbup:
We gaan er een geweldig weekend van maken, That's for sure!
A
7 posts member since 2010
last seen Jul 2011
Keihard knallen! Dat hoor ik graag. :) Kan echt niet wachten! :yay:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Andyman wrote:Keihard knallen! Dat hoor ik graag. :) Kan echt niet wachten! :yay:
Welkom op t forum :woot:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
kan niet meer wachten verdamt
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
50 pagina's gehaald :woot:

Dit feest wordt episch
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
dj-rico01 wrote:50 pagina's gehaald :woot:

Dit feest wordt episch

Op naar de 100 :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
ik ben er sowizo ook bij :yay:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik denk dat het een goede keuze is :D

Zie je daar :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Vik wrote:Goed bezig man! Ik heb het ook niet makkelijk thuis, maar de feesten en de muziek zijn inderdaad ook mijn medicijn. In zon nacht vergeet je al je zorgen en ga je gewoon lekker feesten met iedereen om je heen.

Wat mij betref een zeer goede beslissing! :thumbup:
Amen to that, beste antistress middel wat er bestaat, gewoon een nacht helemaal uit je dak :thumbup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
roberttt wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-hardbass-ticket-t13022.html
:(
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
PNXRMX wrote:
roberttt wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-hardbass-ticket-t13022.html
:(
Dames heren, dit kan natuurlijk niet.
We gaan hier wat aan doen!
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Goed om te lezen dat je toch gaat :) . Is denk ik toch wel de beste manier om het een beetje van je af te zetten.
G
Sainen wrote:
Goed om te lezen dat je toch gaat :) . Is denk ik toch wel de beste manier om het een beetje van je af te zetten.
Afleiding is op zn tijd ook wel lekekr, en we maken dr gewoon een gezellige boel van ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik wil terug. :cry:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Ik wil terug. :cry:
naar hardbass 2010 :whistle: ??

Of wil je nog langer wachten op 12-02 :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nee ik had een visioen dat het zondag 13 februari was. En dat Hard Bass by far het beste is geworden wat mij ooit is overkomen. Dat het zo übervet was, dat gewoon elk feest wat ik tot dat moment heb bezocht teniet gedaan werd in kwaliteit. Dit is een feest, zoals een hoort te zijn.

En ja, het was een voorspellende visioen, dus het komt uit!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Nee ik had een visioen dat het zondag 13 februari was. En dat Hard Bass by far het beste is geworden wat mij ooit is overkomen. Dat het zo übervet was, dat gewoon elk feest wat ik tot dat moment heb bezocht teniet gedaan werd in kwaliteit. Dit is een feest, zoals een hoort te zijn.

En ja, het was een voorspellende visioen, dus het komt uit!
I hope so :innocent:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik heb ook een voorgevoel dat dit het beste feest wordt wat ik tot dan heb mee gemaakt.
Weet wel bijna zeker dat het gaat lukken! :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 36 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 34 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago