HARD
beeeeeeees
beeeeeeees
wrote:
Eigenlijk welwrote:wrote:
![]()
die moet op een t shirt
Eerst Jordy netjes vragenwrote:wrote:
![]()
die moet op een t shirt
"toevallig" heb ik dat logo ook al in vector nagemaaktwrote:Misschien kan Swoosie het lettertype even gelijk maken?
Ow moet dat ook met een andere naam? Wist ik niet. Net zoals we die Qountdown shirts ook de logo's gebruikt hebben, maar dit is een verandering/aanpassing.wrote:Eerst Jordy netjes vragenwrote:wrote:
![]()
die moet op een t shirt
.
Dat zou zeker een vet shirt zijn!wrote:wrote:
![]()
die moet op een t shirt
Tuurlijk. Logo is gewoon eigendom van Jordy en dan gebruik je nog steeds een deel ervan. Bovendien vraag ik me af of hij hiermee in verband gebracht wil worden.wrote: Ow moet dat ook met een andere naam? Wist ik niet. Net zoals we die Qountdown shirts ook de logo's gebruikt hebben, maar dit is een verandering/aanpassing.
Ja daar heb je gelijk in, lijkt me maar niet verstandig. Mensen die het zien leggen namelijk wel een link met Hardtraxx. Iedergeval als ik het zou zien, zou ik dat wel doenwrote:Tuurlijk. Logo is gewoon eigendom van Jordy en dan gebruik je nog steeds een deel ervan. Bovendien vraag ik me af of hij hiermee in verband gebracht wil worden.wrote: Ow moet dat ook met een andere naam? Wist ik niet. Net zoals we die Qountdown shirts ook de logo's gebruikt hebben, maar dit is een verandering/aanpassing.
Ja maar jij kent het hardtraxx logo al, andere mensen misschien niet.wrote:Ja daar heb je gelijk in, lijkt me maar niet verstandig. Mensen die het zien leggen namelijk wel een link met Hardtraxx. Iedergeval als ik het zou zien, zou ik dat wel doenwrote:Tuurlijk. Logo is gewoon eigendom van Jordy en dan gebruik je nog steeds een deel ervan. Bovendien vraag ik me af of hij hiermee in verband gebracht wil worden.wrote: Ow moet dat ook met een andere naam? Wist ik niet. Net zoals we die Qountdown shirts ook de logo's gebruikt hebben, maar dit is een verandering/aanpassing.

Super ! IK heb online meteen een shirt besteld met dat plaatje!wrote:
hoppa!
probleem opgelost
Tja, heb het liever niet, zie nog teveel overeenkomst met het Hardtraxx logo. Wel grappig bedachtwrote:Tuurlijk. Logo is gewoon eigendom van Jordy en dan gebruik je nog steeds een deel ervan. Bovendien vraag ik me af of hij hiermee in verband gebracht wil worden.wrote: Ow moet dat ook met een andere naam? Wist ik niet. Net zoals we die Qountdown shirts ook de logo's gebruikt hebben, maar dit is een verandering/aanpassing.
Lijkt me wel echt geniaal mits het mooi gedaan wordt.wrote:Jammer, moeten dan een andere oplossing vinden
Misschien inderdaad het Hard Bass logo als Hard Space?