wrote:Verveel me de pleuris
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wie heeft er dan ook msn nodig als je het drugstopic hebt.
Tegenwoordig gewoon een verkapt chattopic inderdaad (helaas).wrote:Wie heeft er dan ook msn nodig als je het drugstopic hebt.
Iddwrote:Tegenwoordig gewoon een verkapt chattopic inderdaad (helaas).wrote:Wie heeft er dan ook msn nodig als je het drugstopic hebt.
Ach op Partyflock is het 20000003x erger. Kijk het Hard Bass topic daar maar eens.
Ja, dat gaat pas nergens over.
Letterlijk MSN daar.
Gooi der een slotje op als je er zoveel problemen mee hebt.wrote:Tegenwoordig gewoon een verkapt chattopic inderdaad (helaas).wrote:Wie heeft er dan ook msn nodig als je het drugstopic hebt.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mja in al die partyflock topics krijg je ook die spammers met hun "ik heb 5 kaarten te koop"
Achja, ik zie het eerder als je er geen last van hebt, wat doe je dan moeilijk.wrote:Mja in al die partyflock topics krijg je ook die spammers met hun "ik heb 5 kaarten te koop"
Laat mensen het lekker naar hun zin hebben, dat wil je toch op zo'n site.
Er wordt in het offtopic een drugs zever topic aangemaakt!!
dus komende tijd geen gezeur meer in het eechte drugstopic, daar alleen nog nuttige informatie plaatsen!!
ITS MY BIG FAT HARDBASSSS!!!
ITS MY BIG FAT HARDBASSSS!!!
Njah de bedoeling van een forum is dat als je op drugtopic klikt je dan ook terecht komt op een topic waar het over drugs gaatwrote:Achja, ik zie het eerder als je er geen last van hebt, wat doe je dan moeilijk.wrote:Mja in al die partyflock topics krijg je ook die spammers met hun "ik heb 5 kaarten te koop"
Laat mensen het lekker naar hun zin hebben, dat wil je toch op zo'n site.
Dat is denk de reden waarom het niet altijd zo geliefd is door iedereen.
Ik zou liever een drugstopic hebben waar uitsluitend lange verhalen over ervaringen staan en voorlichtingsfilmpjes of iets in die richting.
Dan zou je een hele aparte drugs topic moeten hebben, met verschillende sub topics , over ervaringen//verhalen//watvoorsoorten//toekomst//testen weet ik het allemaalwrote:Ik zou liever een drugstopic hebben waar uitsluitend lange verhalen over ervaringen staan en voorlichtingsfilmpjes of iets in die richting.
Heb ik ook al om gevraagd, maar gaat niet gebeurenwrote:Dan zou je een hele aparte drugs topic moeten hebben, met verschillende sub topics , over ervaringen//verhalen//watvoorsoorten//toekomst//testen weet ik het allemaalwrote:Ik zou liever een drugstopic hebben waar uitsluitend lange verhalen over ervaringen staan en voorlichtingsfilmpjes of iets in die richting.
Ja ene kant snap ik het wel, want het moet niet een drugssite wordenwrote:Heb ik ook al om gevraagd, maar gaat niet gebeurenwrote:Dan zou je een hele aparte drugs topic moeten hebben, met verschillende sub topics , over ervaringen//verhalen//watvoorsoorten//toekomst//testen weet ik het allemaalwrote:Ik zou liever een drugstopic hebben waar uitsluitend lange verhalen over ervaringen staan en voorlichtingsfilmpjes of iets in die richting.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Dat ja
om nou een heel gedeelte aan drugs te wijden is teveel. Gewoon een topic is prima toch 
Inderdaad, er is zelfs een Pokémon topic en een World of Warcraft topic, terwijl er ook een Game-topic is. Regels zijn hier een beetje vaag en onduidelijkwrote:Ja ene kant snap ik het wel, want het moet niet een drugssite wordenwrote:Heb ik ook al om gevraagd, maar gaat niet gebeurenwrote:
Dan zou je een hele aparte drugs topic moeten hebben, met verschillende sub topics , over ervaringen//verhalen//watvoorsoorten//toekomst//testen weet ik het allemaalmaar andere kant moeten ze dan niet zeuren over wat we zeggen toch
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ach, de ene mod vindt het wel goed de andere niet. Kun je vrij weinig aan doen 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
nu gewoon on-topic,,, wat heb ik hier zin in!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:nu gewoon on-topic,,, wat heb ik hier ongelofelijk enorm ziek veel zin in!
fixed
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ja dat dus, dit wordt een groot beuk-festijnwrote:wrote:nu gewoon on-topic,,, wat heb ik hier ongelofelijk enorm ziek veel zin in!
fixed
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
En hoe, nog is vrij ook vandaag en morgen
Tijd gaat zo langzaam

Tijd gaat zo langzaam
Toch maar wel aanwezig
Ook al is het nog zo zwaar, op het moment dat ik in mn auto zit en bijv. een setje van Zany erin gooi sta ik weer helemaal te stuiteren. Dit is mijn medicijn tegen ellende en nou heb k er gvd zin an ook!
Who was there
Nobody has said they're going yet.