Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Begin (ook) toch wel erg veel zin te krijgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Wat ik mij nu ineens afvraag: voor Qlimax kon je vooraf een treinticket inclusief pendelbus kopen. Dat vond ik echt ideaal. Waarom fixt b2s dat niet? Zal toch niet zo ingewikkeld zijn om dat even te regelen of heb ik dat fout?


Vroeg me net echt precies hetzelfde af. Blijkbaar vindt B2S het makkelijker om kaartjes bij station Arnhem zelf te verkopen. Vond trouwens die NS dag tickets ook wel ideaal toen met Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Exterkate schreef:
Wat ik mij nu ineens afvraag: voor Qlimax kon je vooraf een treinticket inclusief pendelbus kopen. Dat vond ik echt ideaal. Waarom fixt b2s dat niet? Zal toch niet zo ingewikkeld zijn om dat even te regelen of heb ik dat fout?


Vroeg me net echt precies hetzelfde af. Blijkbaar vindt B2S het makkelijker om kaartjes bij station Arnhem zelf te verkopen. Vond trouwens die NS dag tickets ook wel ideaal toen met Qlimax.


Voor de reizigers die een verre rit moeten maken kun je altijd nog proberen (via een Facebook groep) groepstickets te kopen. Ik heb geen studentenov en maak hier daarom regelmatig gebruik van. Je kunt namelijk met max 10 pers voor 7 euro pp een dagretour halen. Aangezien Hard Bass 's nachts is zul je alsnog 2 tickets nodig hebben, maar 14 euro is natuurlijk een schijntje.

Enige nadeel met zo'n FB groep is je met wildvreemden in een groep zit waar je afhankelijk van bent en vertrouwen in moet hebben ivm de betaling. Verder is het een prima systeem om goedkoop te reizen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik dacht eigenlijk dat het wel algemeen bekend was dat muziek meer een soort dingetje erbij is voor chain reaction :huh:

Wel vet dat hij dan nog de tijd kan vinden om een heel album te maken, benieuwd naar de previews. MeneerEend kun je ze niet online zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan me ondertussen toch niet snel genoeg zaterdag zijn. Laat Hard Bass maar komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze zijn in iedergeval al volop bezig met de opbouw heb ik me laten vertellen. Laat die eerste pics/beelden maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu is het aftellen echt begonnen.......can you feel it? xd
algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-4100.html#p1659995
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Nu is het aftellen echt begonnen.......can you feel it? xd
algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-4100.html#p1659995


Ik kan zo weinig met dat soort foto's he. Uiteraard is het de bedoeling te wachten tot het feest zelf, maar vind het toch leuk om zo nu en dan even te spieken van tevoren.

Oh en ik heb ook nog geen warmup setjes hier voorbij zien komen. Hier zijn er een paar:

Stef Exterkate (Bevat ook iets oudere tracks)


Andries Wierdsma (Met video's: woehoe)


Dj Salvation (Zou hij fan zijn van MM?)


Dymas (Hardbass (lees: Team Red) warmup mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin ook erg zin hierin te krijgen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat nog even op ticketswap te kijken om te zien wat de prijzen nu zijn. Kom ik deze vent tegen, erg jammer dat er zulke mensen zijn :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan b2's niet ff die kaarten ongeldig maken. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ Wat een ontzettend triest figuur ben je dan zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sommige mensen vergeten voor het gemak dat Ticketswap bedoeld is om mensen die niet aanwezig kunnen zijn op een feest of concert in contact te brengen met potentiƫle kopers. Niet om op tickets te verdienen dus. Vooral die uitspraak 'wees geen dief van je eigen portemonnee' walg ik van, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n incest manneke uit volendam. Zum kotzen. Echt de neiging om voor hem fb aan te maken en hem te bedreigen.

Ticketswap is ooit in het leven geroepen om inderdaad transactie voor 2e hand ticket veiliger te maken en betrouwbaar. Niet om winst te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is gewoon Redouan (19) uit Schiedam hoor denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Hoi Rutger,

We hebben deze persoon al in de gaten en zijn ermee bezig. Bedankt voor het melden!

Grtz,
b2s


Ik had b2s even getipt en kreeg dit als reactie. Hopelijk worden de kaarten ongeldig gemaakt o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Sommige mensen vergeten voor het gemak dat Ticketswap bedoeld is om mensen die niet aanwezig kunnen zijn op een feest of concert in contact te brengen met potentiƫle kopers. Niet om op tickets te verdienen dus. Vooral die uitspraak 'wees geen dief van je eigen portemonnee' walg ik van, bah.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN BEGINT EINDELIJK EEN HEEL KLEIN BEETJE TE KOMEN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
b2s schreef:
Hoi Rutger,

We hebben deze persoon al in de gaten en zijn ermee bezig. Bedankt voor het melden!

Grtz,
b2s


Ik had b2s even getipt en kreeg dit als reactie. Hopelijk worden de kaarten ongeldig gemaakt o.i.d.

Probleem is alleen dat de koper vaak de dupe is wanneer de kaarten ongeldig gemaakt worden, zo was ik toevallig afgelopen jaar bij Unlocked de lul. Personeel gaf daar ook aan dat dit per feest gemiddeld 50 mensen overkomt. Wanneer de verkoper de tickets al via TS verkocht heeft, dan is bij hem/haar het geld binnen en komt de koper bij de ingang voor een onaangename verrassing te staan. TS kan het geld niet terugeisen, want daarvoor heeft de verkoper nooit machtiging gegeven. Enige wat gebeurd is dat de verkoper van TS verbannen wordt.

Als koper zijnde kun je hooguit geld terugvragen aan ticketswap, maar de kans dat je verzoek gehonoreerd wordt is natuurlijk nihil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat was de reactie van b2s in dat geval dan? Die hebben de kaart uiteindelijk dan toch ongeldig gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat B2S daar veel aan doet, jij loopt toch het risico door kaartjes te kopen via ticketswap.

Ze proberen het risico zo klein mogelijk te maken, maar kunnen natuurlijk niet 100% garantie geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk niet dat B2S daar veel aan doet, jij loopt toch het risico door kaartjes te kopen via ticketswap.

Nee, maar indien er niets aan was gedaan had hij gewoon 20eu teveel voor een kaartje betaald en toch binnengekomen.

Volgens mij hebben ze vanuit b2s/Q-Dance wel eens een hele rits barcodes gegeven die om de een of andere reden waren geblokkeerd. Geen idee meer voor welk feest dat was, maar dit lijkt me wel zo klantvriendelijk dan. Koper die bereid is om 20eu extra te betalen moet je als organisatie juist koesteren lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat was de reactie van b2s in dat geval dan? Die hebben de kaart uiteindelijk dan toch ongeldig gemaakt?


Alle kaarten van de verkoper die de kaart aan mij had verkocht waren ongeldig gemaakt, dat gaf het personeel van B2S ter plaatse in ieder geval aan.
Lijkt mij dat er 3 opties zijn waardoor ik alsnog de lul was:
- ongeldig maken van kaarten door b2s is niet naar ts gecommuniceerd
- ongeldig maken is wel gecommuniceerd, maar het systeem van ts herkent de kaart gewoon als geldig
- kaart is pas na verkoop via ts ongeldig gemaakt.

Zag na aankoop via ticketswap dat de verkoper enigszins shady was (heel weinig vrienden), dus had mijn bedenkingen, maar kon via B2S en ts niets vinden over ongeldige kaarten voor Unlocked. Terwijl het personeel ter plaatse dus al wel op de hoogte was.
Achteraf gezien natuurlijk niet heel slim om kaarten te kopen van iemand met weinig fb vrienden (tel. nr was overigens wel gewoon door ts gecontroleerd), maar had tot op dat moment alleen maar goeie ervaringen met ticketswap, dus ik dacht eigenlijk dat m'n kaart gewoon geldig zou zijn.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten