Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij hebben ze vanuit b2s/Q-Dance wel eens een hele rits barcodes gegeven die om de een of andere reden waren geblokkeerd. Geen idee meer voor welk feest dat was, maar dit lijkt me wel zo klantvriendelijk dan. Koper die bereid is om 20eu extra te betalen moet je als organisatie juist koesteren lijkt mij.


Idd, dat was bij HB 2012 en 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Uberhout; wel echt ruk inderdaad. Volgende keer bij twijfel gewoon direct contact zoeken met een organisatie. Ik heb wel eens eerder een barcode doorgemaild om hem te laten checken, werd redelijk snel en adequaat geholpen. Onthouden dat het vrij eenvoudig is om een 06/Facebook account te regelen.

Als je het achteraf bekijkt is het in elk geval erg vaag. Heeft TS verder helemaal geen service waarin ze kopers aangeven dat hun kaartje met barcode x niet meer geldig is? Lijkt mij naast die 'Secure Swap' functie toch wel een welkome toevoeging dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:03 
 
Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
Wat ik mij nu afvraag: wat is de reden dat je de verkoopprijs zo kunt instellen dat het 120% van het originele ticketprijs is? Bij tickets van €75,- kunnen mensen €15,- per ticket verdienen. Stel iemand koopt er 8 van te voren en verkoopt ze allemaal voor €15,-, dan is dat toch €120,-. Dit is toch een smak geld voor veel mensen ook al zou ik, ten eerste, zoiets gewoon niet doen en ten tweede zou ik de moeite er niet voor over hebben.

Maar waarom die totale verkoopprijs niet naar 105 procent of zo? Bij een ticket van €75,- maakt een persoon maar €5,- winst. Denk dat meer mensen het dan nalaten om veel tickets in te kopen om voor meer te verkopen en daarnaast zou ik het niet erg vinden als ik €5,- meer voor een event moet betalen waar ik erg graag bij wil zijn. Je hebt nu idd mensen die gewoon de dupe zijn van dit soort lui. Of zie ik nu belangrijke dingen over het heeft? Zo ja, mag je dit bericht als niet verzonden beschouwen. :P


Volgens mij had ik eerder wat gelezen dat ze bewust deze percentages aan houden omdat de verkopers anders toch naar een ander platform gaan (anders dan Ticketswap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

eunert schreef:
Exterkate schreef:
Wat ik mij nu afvraag: wat is de reden dat je de verkoopprijs zo kunt instellen dat het 120% van het originele ticketprijs is? Bij tickets van €75,- kunnen mensen €15,- per ticket verdienen. Stel iemand koopt er 8 van te voren en verkoopt ze allemaal voor €15,-, dan is dat toch €120,-. Dit is toch een smak geld voor veel mensen ook al zou ik, ten eerste, zoiets gewoon niet doen en ten tweede zou ik de moeite er niet voor over hebben.

Maar waarom die totale verkoopprijs niet naar 105 procent of zo? Bij een ticket van €75,- maakt een persoon maar €5,- winst. Denk dat meer mensen het dan nalaten om veel tickets in te kopen om voor meer te verkopen en daarnaast zou ik het niet erg vinden als ik €5,- meer voor een event moet betalen waar ik erg graag bij wil zijn. Je hebt nu idd mensen die gewoon de dupe zijn van dit soort lui. Of zie ik nu belangrijke dingen over het heeft? Zo ja, mag je dit bericht als niet verzonden beschouwen. :P


Volgens mij had ik eerder wat gelezen dat ze bewust deze percentages aan houden omdat de verkopers anders toch naar een ander platform gaan (anders dan Ticketswap)

Ticketswap denkt ook alleen uit eigen gewin. Je dacht toch zeker niet dat ze dit hadden opgezet om mensen die 2e hands tickets zoeken tegemoet te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Maar waarom die totale verkoopprijs niet naar 105 procent of zo?


Ticketswap houdt gewoon de grens aan zoals die in het wetsvoorstel is opgenomen aantal jaar geleden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
eunert schreef:
Exterkate schreef:
Wat ik mij nu afvraag: wat is de reden dat je de verkoopprijs zo kunt instellen dat het 120% van het originele ticketprijs is? Bij tickets van €75,- kunnen mensen €15,- per ticket verdienen. Stel iemand koopt er 8 van te voren en verkoopt ze allemaal voor €15,-, dan is dat toch €120,-. Dit is toch een smak geld voor veel mensen ook al zou ik, ten eerste, zoiets gewoon niet doen en ten tweede zou ik de moeite er niet voor over hebben.

Maar waarom die totale verkoopprijs niet naar 105 procent of zo? Bij een ticket van €75,- maakt een persoon maar €5,- winst. Denk dat meer mensen het dan nalaten om veel tickets in te kopen om voor meer te verkopen en daarnaast zou ik het niet erg vinden als ik €5,- meer voor een event moet betalen waar ik erg graag bij wil zijn. Je hebt nu idd mensen die gewoon de dupe zijn van dit soort lui. Of zie ik nu belangrijke dingen over het heeft? Zo ja, mag je dit bericht als niet verzonden beschouwen. :P


Volgens mij had ik eerder wat gelezen dat ze bewust deze percentages aan houden omdat de verkopers anders toch naar een ander platform gaan (anders dan Ticketswap)

Ticketswap denkt ook alleen uit eigen gewin. Je dacht toch zeker niet dat ze dit hadden opgezet om mensen die 2e hands tickets zoeken tegemoet te komen.

Een bedrijf dat niet opereert met het oog op winst is een onsuccesvol bedrijf. En zo kun je ook geen groei maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou alleen al veel schelen als ticketswap zelf de prijs van wat het ticket origineel kostte vast zou zetten. Dan kunnen mensen niet meer dan 120% van de originele prijs vragen. Alsnog is ticketswap een geweldige website voor het kopen van tickets, en zijn er steeds meer organisatoren in samenwerking met ze zodat bijvoorbeeld de code van het ticket dat op de site komt te staan ongeldig wordt gemaakt, en de koper een nieuwe barcode krijgt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin aaaaan, Gelredome Wallet ook maar vast opgewaardeerd voordat ik dat vergeet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:
Het zou alleen al veel schelen als ticketswap zelf de prijs van wat het ticket origineel kostte vast zou zetten. Dan kunnen mensen niet meer dan 120% van de originele prijs vragen. Alsnog is ticketswap een geweldige website voor het kopen van tickets, en zijn er steeds meer organisatoren in samenwerking met ze zodat bijvoorbeeld de code van het ticket dat op de site komt te staan ongeldig wordt gemaakt, en de koper een nieuwe barcode krijgt :thumbup:


Dat van die prijs vastzetten gaat niet, jij denkt mogelijk alleen vanuit Hardstyle feesten maar er worden ook veel concertkaarten verkocht met alle een andere prijs, vloerkaarten/zitplaatsen/plekken aan de zijkant enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Het zou alleen al veel schelen als ticketswap zelf de prijs van wat het ticket origineel kostte vast zou zetten. Dan kunnen mensen niet meer dan 120% van de originele prijs vragen. Alsnog is ticketswap een geweldige website voor het kopen van tickets, en zijn er steeds meer organisatoren in samenwerking met ze zodat bijvoorbeeld de code van het ticket dat op de site komt te staan ongeldig wordt gemaakt, en de koper een nieuwe barcode krijgt :thumbup:


Dat van die prijs vastzetten gaat niet, jij denkt mogelijk alleen vanuit Hardstyle feesten maar er worden ook veel concertkaarten verkocht met alle een andere prijs, vloerkaarten/zitplaatsen/plekken aan de zijkant enz


Dat valt tegenwoordig best mee in de wondere wereld van ICT. Als ze de systemen zo in elkaar kunnen zetten dat diensten als secure swap bestaan is het ook maar een kleine moeite om uit die zelfde systemen de originele ticketprijzen van alle soorten tickets op te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel een idee om eens een Q&A met iemand van Ticketswap te proberen te regelen? Ik ken denk ik wel iemand die er werkt die misschien wel kan navragen of ze daar vanuit TS voor open staan?

Geen idee of het in de planning van andere Q&A's past? Mods die hier wat over kunnen zeggen? Mag ook via PM!

Of als het totaal niet boeiend is kan natuurlijk ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Misschien wel een idee om eens een Q&A met iemand van Ticketswap te proberen te regelen? Ik ken denk ik wel iemand die er werkt die misschien wel kan navragen of ze daar vanuit TS voor open staan?

Geen idee of het in de planning van andere Q&A's past? Mods die hier wat over kunnen zeggen? Mag ook via PM!

Of als het totaal niet boeiend is kan natuurlijk ook >.<


lijkt mij wel interessant. Heb er evt ook nog wel iemand die ik zou kunnen vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey ik ben Raven van Ticketswap, vraag maar raak
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 02:05 
 

Raven schreef:
Hey ik ben Raven van Ticketswap, vraag maar raak


wat zijn de partiële afgeleiden van f(x,y) = cos((x^2)*y) + y^2x?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hey ik ben Raven van Ticketswap, vraag maar raak

Waarom hebben jullie Uberhout genaaid paardelullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Raven schreef:
Hey ik ben Raven van Ticketswap, vraag maar raak


wat zijn de partiële afgeleiden van f(x,y) = cos((x^2)*y) + y^2x?

ja

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
Hey ik ben Raven van Ticketswap, vraag maar raak

Waarom hebben jullie Uberhout genaaid paardelullen.

Geld staat voorop, plezier op een mooie 2e plek!

Tot zaterdag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahhahahaha klootviool :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maaruh, gaat iemand nog een poging doen voor een meeting zaterdag? Zoja, hoe laat en waar? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
NightFly013 schreef:
Maaruh, gaat iemand nog een poging doen voor een meeting zaterdag? Zoja, hoe laat en waar? :cool:


Boven in zaal 2


:sleep: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
DJ JellyBean schreef:
Helicaze schreef:
Dat gedoe rond roken ook altijd. Ik heb hier overlaatst nog een discussie over gehad met een maat. Van mij mag dat rookverbod in café's en grote feesten zoals dit terug geschrapt worden. Er wordt toch nooit naar geluisterd. Wat een gedoe altijd. Ik heb trouwens nog nooit gerookt voor de duidelijkheid. Ja, je kleertjes ruiken een beetje vies de dag nadien, maar komop, we zijn toch geen mietjes... 20 jaar geleden werd hier toch ook niet over geklaagd?
Groetjes. :beer:


Ik denk dat mensen met astma hier toch net iets anders over denken ;)


Klinkt misschien grof maar die weten waar ze aan toe zijn op zulke gelegenheden

Wat een onzin. Er is een verbod.

@ Helicaze; Dus als iets niet mag en het wordt toch gedaan, dan de regel maar weghalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Links voor vanaf team geel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een jankende rooie ziet tijdens EVP dan weet je dat ik het ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Als je een jankende rooie ziet tijdens EVP dan weet je dat ik het ben!

Als je het maar bij janken houdt. Ik heb niet zoveel zin in HT'ers die hun zak lozen om een track van B-front. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als je een jankende rooie ziet tijdens EVP dan weet je dat ik het ben!

Rickzel kom meeten jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als je een jankende rooie ziet tijdens EVP dan weet je dat ik het ben!


Ik dacht B-Front zelf
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten