Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er een beveiliger langs loopt zegt die alleen dat je je sigaret uit moet doen hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
stealsyourpizza schreef:
he streng zijn ze daar eigelijk met de rokers beleid? Vraag me eig wel af want ik zal me longen wel helemaal kapot roken als ze erg geen flikker om geven :lol: :lol:


Als je er een opsteekt moet je twee uur lang in een gesloten ruimte naar Gearbox luisteren.

Dat moeten 30.000 mand anders ook wel na 5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Als er een beveiliger langs loopt zegt die alleen dat je je sigaret uit moet doen hahah


Op de tribunes kunnen de stewards er ook van zeggen. Gewoon laten vallen, weglopen en een nieuwe opsteken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In het begin van de avond letten ze er beter op ja, maar dat komt ook omdat er dan nog een redelijk overzicht is. Daarna is er nauwelijks controle of je moet regelrecht in de ogen van een beveiliger kijken, dan is het een kwestie van uitmaken en nieuwe opsteken. Althans, dat is mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar met Qlimax kreeg ik meteen deze naar mijn hoofd geslingerd; Als ik je nog 1 keer betrap zet ik je eruit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Als je er een opsteekt moet je twee uur lang in een gesloten ruimte naar Gearbox luisteren.



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Vorig jaar met Qlimax kreeg ik meteen deze naar mijn hoofd geslingerd; Als ik je nog 1 keer betrap zet ik je eruit >.<

En groot gelijk hebben ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
JB12394 schreef:
Vorig jaar met Qlimax kreeg ik meteen deze naar mijn hoofd geslingerd; Als ik je nog 1 keer betrap zet ik je eruit >.<

En groot gelijk hebben ze.


yep :$ mogen ze best wat strenger op worden. Nou lijkt het me kut als vrienden van me er meteen uit gebonjourt worden als ze roken, maar vind het (vooral in kleinere zalen) best gaar om constant in die rook te staan.

Geen wereldramp, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
patrickjeb schreef:
JB12394 schreef:
Vorig jaar met Qlimax kreeg ik meteen deze naar mijn hoofd geslingerd; Als ik je nog 1 keer betrap zet ik je eruit >.<

En groot gelijk hebben ze.


yep :$ mogen ze best wat strenger op worden. Nou lijkt het me kut als vrienden van me er meteen uit gebonjourt worden als ze roken, maar vind het (vooral in kleinere zalen) best gaar om constant in die rook te staan.

Geen wereldramp, maar toch.


Gelijk hebben ze zeker haha! Had t alleen niet verwacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In kleinere zalen zeker mee eens, maar hoe groot gaat het rookhok worden als dat in een locatie als deze moet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZIN AN! Toch blij dat ik een paar weken geleden voor relatief weinig geld een kaartje heb aan kunnen schaffen. Ben vooral benieuwd naar het goudgehalte van de set van Team Green, de nieuwe platen van Phuture Noize en de liveset van de door ons veel geadoreerde B-Front! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Rook is gewoon vies om in te staan maar het ergste is nog niet de sigaretten rook. De dampen en rook machines die worden gebruikt op feestjes, verdomme wat stink je er van na die tijd. Die geur gaat ook lastig uit je haar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gedoe rond roken ook altijd. Ik heb hier overlaatst nog een discussie over gehad met een maat. Van mij mag dat rookverbod in café's en grote feesten zoals dit terug geschrapt worden. Er wordt toch nooit naar geluisterd. Wat een gedoe altijd. Ik heb trouwens nog nooit gerookt voor de duidelijkheid. Ja, je kleertjes ruiken een beetje vies de dag nadien, maar komop, we zijn toch geen mietjes... 20 jaar geleden werd hier toch ook niet over geklaagd?
Groetjes. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 00:00 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Dat gedoe rond roken ook altijd. Ik heb hier overlaatst nog een discussie over gehad met een maat. Van mij mag dat rookverbod in café's en grote feesten zoals dit terug geschrapt worden. Er wordt toch nooit naar geluisterd. Wat een gedoe altijd. Ik heb trouwens nog nooit gerookt voor de duidelijkheid. Ja, je kleertjes ruiken een beetje vies de dag nadien, maar komop, we zijn toch geen mietjes... 20 jaar geleden werd hier toch ook niet over geklaagd?
Groetjes. :beer:


Ik denk dat mensen met astma hier toch net iets anders over denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Helicaze schreef:
Dat gedoe rond roken ook altijd. Ik heb hier overlaatst nog een discussie over gehad met een maat. Van mij mag dat rookverbod in café's en grote feesten zoals dit terug geschrapt worden. Er wordt toch nooit naar geluisterd. Wat een gedoe altijd. Ik heb trouwens nog nooit gerookt voor de duidelijkheid. Ja, je kleertjes ruiken een beetje vies de dag nadien, maar komop, we zijn toch geen mietjes... 20 jaar geleden werd hier toch ook niet over geklaagd?
Groetjes. :beer:


Ik denk dat mensen met astma hier toch net iets anders over denken ;)


Klinkt misschien grof maar die weten waar ze aan toe zijn op zulke gelegenheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 00:53 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
DJ JellyBean schreef:
Helicaze schreef:
Dat gedoe rond roken ook altijd. Ik heb hier overlaatst nog een discussie over gehad met een maat. Van mij mag dat rookverbod in café's en grote feesten zoals dit terug geschrapt worden. Er wordt toch nooit naar geluisterd. Wat een gedoe altijd. Ik heb trouwens nog nooit gerookt voor de duidelijkheid. Ja, je kleertjes ruiken een beetje vies de dag nadien, maar komop, we zijn toch geen mietjes... 20 jaar geleden werd hier toch ook niet over geklaagd?
Groetjes. :beer:


Ik denk dat mensen met astma hier toch net iets anders over denken ;)


Klinkt misschien grof maar die weten waar ze aan toe zijn op zulke gelegenheden


Vind ik ook, maar een rookverbod maakt de situatie net iets dragelijker denk ik. Als ze het verbod afschaffen staat het hele GelreDome blank van de rook en dat is nu niet het geval naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen astma, maar ik vind het toch wel vervelend als ik intensief los aan het gaan ben en ineens steekt er zo'n hele groep voor me allemaal een peuk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben zelf niet vies van een peukje maar ik had bij The Box bij Hardclassics en bij de Paradigm in Groningen er toch wel last van. Dit zijn inderdaad niet de grootste venue's en daarbij is bij beiden de airco/luchtafvoer niet briljant.

Bij een Gelredome heb ik er bijvoorbeeld nooit last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 10:00 
 
Hardtraxxer

Zit nu de tracklist te bekijken van de hardbass cd 2017. Ben ik nu scheel of staat het anthem van B-front niet op de 4 cd's? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Zit nu de tracklist te bekijken van de hardbass cd 2017. Ben ik nu scheel of staat het anthem van B-front niet op de 4 cd's? :thumbdown:

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 jaar geleden werd er niet om geklaagd? Dat rookverbod is dus totaal uit de reet van de overheid getrokken? :lol:

"er wordt toch nooit naar geluisterd" als ik in een restaurant zit te bikken of de kroeg in ga kan ik me echt niet meer voorstellen dat er nog gerookt mag worden. Heeft weinig te maken met het zijn van een mietje of neit, als jij zo nodig wil roken moet je dat zeker doen, maar is te gek voor woorden als anderen gedwongen worden om in jouw rook te staan :P

gaat weer enorm off topic :lol: maar reactie van helicaze slaat echt als een lul op een drumstel. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redman schreef:
TBA+ schreef:
Zit nu de tracklist te bekijken van de hardbass cd 2017. Ben ik nu scheel of staat het anthem van B-front niet op de 4 cd's? :thumbdown:

Klopt.


Slechte zaak idd. Aan de ene kant natuurlijk overmacht: PN was nog niet in het bezit van de track bij het inmixen van de cd. Wel slecht van b2s natuurlijk met het oog op het tijdsframe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 04:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen! Zin in de eerste twee teams en in PN & Bfront. Hopelijk is de laatste set een beetje te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Bin auch da! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin toch wel erg veel zin te krijgen :thumbsup:
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten