Hij doelt op die << >> aan de zijkanten denk ik.. Verder lijkt het niet zo op elkaar vind ik, vooral het feit dat de Qlimax stage een groot scherm waswrote:Welke driehoeken?wrote:Vind t een beetje op de Qlimax stage van 2015 lijken met die schuine, driehoekige dingen in de stage
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Snap ik, maar dat zijn geen driehoekenwrote:Hij doelt op die << >> aan de zijkanten denk ik.. Verder lijkt het niet zo op elkaar vind ik, vooral het feit dat de Qlimax stage een groot scherm waswrote:Welke driehoeken?wrote:Vind t een beetje op de Qlimax stage van 2015 lijken met die schuine, driehoekige dingen in de stage
Die pilaren sluiten juist een deel van de zaal af waardoor het voor mijn gevoel kleiner oogt.wrote:Voor wat ik gewend ben van Hard Bass is dit zeker een prima stage. Vond vorig jaar die pilaren aan de zijkanten ook erg vet gedaan, als ik me niet vergis zag ik deze ook voorbij komen in de teaser van B2S. Ben benieuwd!
Dat idee van de << >> hadden ze met hard bass 2014 overigens ook al
Reverze. Weinig te zien maar lijkt weer een flink led scherm te zijn.
View on Instagram
View on Instagram
wrote:Reverze. Weinig te zien maar lijkt weer een flink led scherm te zijn.
View on Instagram
militiants are ready to destroy the sportpalace
Krijg het idee dat dit een vereiste is als je Minus Militia boekt. Echt elke keer als zij ergens staan staat er een gigantisch LED-scherm achter om hun visuals te tonen.wrote:Reverze. Weinig te zien maar lijkt weer een flink led scherm te zijn.
View on Instagram
Vorig jaar was er toch ook een gigantisch LED scherm?wrote:Krijg het idee dat dit een vereiste is als je Minus Militia boekt. Echt elke keer als zij ergens staan staat er een gigantisch LED-scherm achter om hun visuals te tonen.wrote:Reverze. Weinig te zien maar lijkt weer een flink led scherm te zijn.
View on Instagram
Zou kunnen, bedoelde het ook meer in het algemeen.wrote:Vorig jaar was er toch ook een gigantisch LED scherm?
Jaawrote:Vorig jaar was er toch ook een gigantisch LED scherm?wrote:Krijg het idee dat dit een vereiste is als je Minus Militia boekt. Echt elke keer als zij ergens staan staat er een gigantisch LED-scherm achter om hun visuals te tonen.wrote:Reverze. Weinig te zien maar lijkt weer een flink led scherm te zijn.
View on Instagram
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Nah vrijwel zeker dat het Miwer niet is.wrote:Svbtwee = Miwer confirmed
Miwer zou die facebook pagina promoten
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Reverze.
Virtual reality bril gespot in de opbouw video

Virtual reality bril gespot in de opbouw video

-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
mooie pijl
-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Ultra Music Festival 2017

-----------------------------------------------------

-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Ultra krijgt dit jaar ook een nieuwe stage op het water. (zie rechts beneden)
Een beetje zoals op tomorrowland is een mogelijkheid.

Een beetje zoals op tomorrowland is een mogelijkheid.

nou indrukwekkend hoor, vgm zie ik elk keer dezelfde stage voor die ultra evenementen 
vind er ook helemaal niks aan elk jaarwrote:nou indrukwekkend hoor, vgm zie ik elk keer dezelfde stage voor die ultra evenementen
In de avond en nacht is de stage met al die ledschermen altijd wel gaaf
. Alleen jammer dat het altijd een rechthoekige stage is...
Hoe vaak ben jij geweest eigenlijkwrote:In de avond en nacht is de stage met al die ledschermen altijd wel gaaf. Alleen jammer dat het altijd een rechthoekige stage is...
Moet je er zijn geweest om iets altijd gaaf te vinden, alles is terug te zien op YTwrote:Hoe vaak ben jij geweest eigenlijkwrote:In de avond en nacht is de stage met al die ledschermen altijd wel gaaf. Alleen jammer dat het altijd een rechthoekige stage is...
Denk dat wij in Nederland te verwend zijn met de podia's. Hoeveel van dit soort festivals telt Amerika eigenlijk?
Nee. Maar bedankt dat jij de vraag lekker sarcastisch wilde beantwoorden man. Chillwrote: Moet je er zijn geweest om iets altijd gaaf te vinden, alles is terug te zien op YT![]()
Denk dat wij in Nederland te verwend zijn met de podia's. Hoeveel van dit soort festivals telt Amerika eigenlijk?
Verandert het feit niet dat die podia altijd nagenoeg het zelfde zijn. Beetje skeer voor zo'n gigantische naam.wrote:Moet je er zijn geweest om iets altijd gaaf te vinden, alles is terug te zien op YTwrote:Hoe vaak ben jij geweest eigenlijkwrote:In de avond en nacht is de stage met al die ledschermen altijd wel gaaf. Alleen jammer dat het altijd een rechthoekige stage is...
![]()