Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 02:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahahahaa! Gewoon een snoepie geven die medebewoners! en lekker mee feeste :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 03:55 
 

Lekker zo, vanachter de geraniums...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

House muziek zeggen ze. De afgelopen jaren, hebben de ijsselhallen 4 feesten georganiseerd, waarvan de eerste in 2006. Hierbij was het laatste feest (2010) een happy hardcore feest, en de andere drie waren urban feesten.

Ik kan me het artikel over het happy hardcore feest nog wel herinneren, dat was juist goed en probleemloos verlopen. Ik kan me er echt aan ergeren hoe de naam house door het publiek misbruikt wordt. Het is allemaal 1 pot nat zoals ze het zeggen, urban & hardstyle vallen in het zelfde hokje terwijl er een verschil van dag en nacht is.

Het zijn die house (urban, eclectic, etc) waarbij de problemen zich voordeden, niet bij de hardstyle en hardcore feesten. Ik vind dat die verslaggevers en die bewoners wel eerst eens wat meer informatie mogen gaan zoeken, voordat ze gaan klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 17:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar Solutio & The I's of Zentiments hebben het meeste recht om daar te staan in mijn ogen. Heb sowieso nog helemaal nooit van Blockside en ArmenianBoy gehoord, maar die producen ook niet. In mijn ogen zijn die een stuk minder ver dan S&I en Zentiments.

Blockside staat nog bovenaan :cry:


Zou heel goed kunnen dat je nog nooit van mij gehoord hebt ;)
Of misschien niet op de juiste feesten geweest?

Het klopt ook dat ik nog geen tracks uit hebt gebracht. Maar het klopt niet dat ik niet produceer. Hier ben ik zeker mee bezig.

Wie ook winnen gaat. Ik ken alle jongens en zijn toppers. Ik gun het iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het verschil wel gemaakt is. Blockside en Zentiments. Maaruh, Blockside, wel een beetje Raw draaien hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 18:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik denk dat het verschil wel gemaakt is. Blockside en Zentiments. Maaruh, Blockside, wel een beetje Raw draaien hé :P

De strijd is nog niet gestreden! Maar als ik er bij mag zitten (wat ik natuurlijk hoop) wordt het zeker RAW
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
House muziek zeggen ze. De afgelopen jaren, hebben de ijsselhallen 4 feesten georganiseerd, waarvan de eerste in 2006. Hierbij was het laatste feest (2010) een happy hardcore feest, en de andere drie waren urban feesten.

Ik kan me het artikel over het happy hardcore feest nog wel herinneren, dat was juist goed en probleemloos verlopen. Ik kan me er echt aan ergeren hoe de naam house door het publiek misbruikt wordt. Het is allemaal 1 pot nat zoals ze het zeggen, urban & hardstyle vallen in het zelfde hokje terwijl er een verschil van dag en nacht is.

Het zijn die house (urban, eclectic, etc) waarbij de problemen zich voordeden, niet bij de hardstyle en hardcore feesten. Ik vind dat die verslaggevers en die bewoners wel eerst eens wat meer informatie mogen gaan zoeken, voordat ze gaan klagen.


Amen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blockside schreef:
Chukkels schreef:
Ik denk dat het verschil wel gemaakt is. Blockside en Zentiments. Maaruh, Blockside, wel een beetje Raw draaien hé :P

De strijd is nog niet gestreden! Maar als ik er bij mag zitten (wat ik natuurlijk hoop) wordt het zeker RAW


Ik ga sowieso een kijkje nemen bij de 2 dj's die mogen draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 15:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik ga sowieso een kijkje nemen bij de 2 dj's die mogen draaien!


Heel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kga morgen mn kaartje ff halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht dit:

Citaat:
De kaarten voor Fusion of Dance Indoor vliegen letterlijk de deur uit. 75% van de kaarten is inmiddels verkocht. Wil jij nog voordelig een ticket voor Fusion of Dance Indoor bemachtigen? Je hebt nog enkele dagen om de Discount Ticket aan te schaffen voor slechts
€ 30,- . Discount Tickets zijn te verkrijgen tot 1 december. Na deze datum kosten de tickets 35,- euro. Fusion of Dance Indoor zal naar alle waarschijnlijkheid uitverkocht raken, dus wees er snel bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan gezellig worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

moet ook maar is kaartjes halen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bijna uitverkocht dit:

Citaat:
De kaarten voor Fusion of Dance Indoor vliegen letterlijk de deur uit. 75% van de kaarten is inmiddels verkocht. Wil jij nog voordelig een ticket voor Fusion of Dance Indoor bemachtigen? Je hebt nog enkele dagen om de Discount Ticket aan te schaffen voor slechts
€ 30,- . Discount Tickets zijn te verkrijgen tot 1 december. Na deze datum kosten de tickets 35,- euro. Fusion of Dance Indoor zal naar alle waarschijnlijkheid uitverkocht raken, dus wees er snel bij!


Zozo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen ^^ zie jullie misschien daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
Bijna uitverkocht dit:

Citaat:
De kaarten voor Fusion of Dance Indoor vliegen letterlijk de deur uit. 75% van de kaarten is inmiddels verkocht. Wil jij nog voordelig een ticket voor Fusion of Dance Indoor bemachtigen? Je hebt nog enkele dagen om de Discount Ticket aan te schaffen voor slechts
€ 30,- . Discount Tickets zijn te verkrijgen tot 1 december. Na deze datum kosten de tickets 35,- euro. Fusion of Dance Indoor zal naar alle waarschijnlijkheid uitverkocht raken, dus wees er snel bij!


Zozo :worship:


Echt naaierij van HEE, kaarten ná 1 december zouden 35 euro moeten zijn, maar op 1 december zelf hadden de kaarten eigenlijk nog 30 euro moeten zijn. Jammer. :(

roberttt schreef:
moet ook maar is kaartjes halen XD


Dat moet je zeker! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

22.00 – 23.30 Fausto B2B Phil York
23.30 – 01.00 Ran-D
01.00 – 02.15 Frontliner
02.15 – 03.30 The Prophet
03.30 – 04.45 Deepack
04.45 – 06.00 Crypsis
06.00 – 07.00 Noize Suppressor

Kan ik mee leven, alleen had ik liever Ran-D en de Profeet omgedraaid. Daarentegen, anderhalf uur Ran-D :drool:

EDIT: Nee, dit is toch DE perfecte time-table, een betere had ik me niet kunnen voorstellen. Want nu kan ik onder The Prophet heerlijk naar Zentiments toe!

Smirnoff Cube
22.00 – 23.00 Hendrioz
23.00 – 00.00 Timo-T
00.00 – 01.00 Imad-Jay
01.00 – 02.00 Melvin van der Geld
02.00 – 03.15 Zentiments
03.15 – 04.30 T.O.M. (Trance-O-Matic)
04.30 – 05.45 S-Grand
05.45 – 07.00 Blockside

Gelukkig is het ook niet ver lopen tussen Megabase en de Smirnoff Cube:

Afbeelding

Wordt alleen genoeg peuken meenemen, aangezien de peukenstand een pokke-end lopen is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! Ik heb dr nu al zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sicknez schreef:
Nice! Ik heb dr nu al zin in :thumbsup:


+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter dat het lekker dichtbij is.
Even 10 minuten op de fietst en ik ben dr :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht, nog maar een paar 100 van de 7500 beschikbare kaarten zijn beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bijna uitverkocht, nog maar een paar 100 van de 7500 beschikbare kaarten zijn beschikbaar!

Jij hebt voor mij gehaald hè !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bijna uitverkocht, nog maar een paar 100 van de 7500 beschikbare kaarten zijn beschikbaar!

Zo, doen ze netjes! Had ik niet verwacht! Zowel Qountdown als deze gewoon uitverkocht. Veel gebeuk dus richting het nieuwe jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Bijna uitverkocht, nog maar een paar 100 van de 7500 beschikbare kaarten zijn beschikbaar!

Zo, doen ze netjes! Had ik niet verwacht! Zowel Qountdown als deze gewoon uitverkocht. Veel gebeuk dus richting het nieuwe jaar!

Bedoel je niet fantasy ? Maar doen ze inderdaad netjes

Edit: laat maar , las je post verkeerd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten