Hardtraxx Meeting??
Ik zeg:
Linksvoor bij Ran-D vs Adaro
.
Ik zeg:
Linksvoor bij Ran-D vs Adaro
Ik zeg doen!wrote:Hardtraxx Meeting??
Ik zeg:
Linksvoor bij Ran-D vs Adaro.
Kan mij eigenlijk nooit een hol schelen wat voor bier ze schenken, bij mij gaat alles erin.wrote:Sorry dat ik je droom moet verstoren maar ze zullen wel weer barfaria schenkenwrote:Ik heb hier ook wel flink zin in. Verwachter niet al te veel van, maar Kloontjes zit hier achter dus tegenvallen gaat het ook niet!![]()
Voor de rest gaan we met de auto, dus dat is ook een heerlijkheidje.Lekker een avondje pilzen wordt het, ik hoop op goed bier daaro in Oisterwijk.
wrote:Oke, iedereen van HT gaat, en wil meeten, zet het even hier neer
wrote:Kan mij eigenlijk nooit een hol schelen wat voor bier ze schenken, bij mij gaat alles erin.Al gaat de voorkeur wel uit naar Juuppie.
Ik dacht dat je naar Remember ging?wrote:Ik kom ook wel even een kijkje nemen ook al ken ik de meeste al wel.wrote:Oke, iedereen van HT gaat, en wil meeten, zet het even hier neer
Niet teveelwrote:lekker met 1 been fietsen! Met 2 benen lukt rnog niet! Dat wordt nog wat op de terug weg
Helaas niet. Mijn ouders zeggen als je daar naar toe kan. Kan je ook makelijk op de fiets. En iedereen gaat bij ons op de fiets. Krijg af en toe ook wel een duwtje in de rugwrote:Kun je dan niet met je ouders regelen dat ze je brengen en halen? Zou ik in ieder geval wel doen.wrote:lekker met 1 been fietsen! Met 2 benen lukt rnog niet! Dat wordt nog wat op de terug weg
Dat wordt dus de zwaarste opgaven van de avond hahahawrote:Niet teveeldan he
wrote:Oke, iedereen van HT gaat, en wil meeten, zet het even hier neer
Gewoon niks drinkenwrote:Helaas niet. Mijn ouders zeggen als je daar naar toe kan. Kan je ook makelijk op de fiets. En iedereen gaat bij ons op de fiets. Krijg af en toe ook wel een duwtje in de rugwrote:Kun je dan niet met je ouders regelen dat ze je brengen en halen? Zou ik in ieder geval wel doen.wrote:lekker met 1 been fietsen! Met 2 benen lukt rnog niet! Dat wordt nog wat op de terug weg
wrote:wrote:Niet teveeldan he
wrote: Dat wordt dus de zwaarste opgaven van de avond hahaha
Tja er zijn zo veel bekende waar het gewoon een biertje er bij moet. Maar dat komt wel goed! Ik heb er ondertussen al wat ervaring mee met 1 been fietsen en veel bier dus komt allemaal goed.wrote:Gewoon niks drinken. Vorig jaar was ik Bob, ik heb me ook super vermaakt! En bij Q-base al helemaal
. Maar dit jaar gelukkig geen Bob
+2wrote:Tja er zijn zo veel bekende waar het gewoon een biertje er bij moet. Maar dat komt wel goed! Ik heb er ondertussen al wat ervaring mee met 1 been fietsen en veel bier dus komt allemaal goed.wrote:Gewoon niks drinken. Vorig jaar was ik Bob, ik heb me ook super vermaakt! En bij Q-base al helemaal
F*ck het is morgen al! Nog meer zin in
Hahaahhaahhaahwrote:+2wrote:Tja er zijn zo veel bekende waar het gewoon een biertje er bij moet. Maar dat komt wel goed! Ik heb er ondertussen al wat ervaring mee met 1 been fietsen en veel bier dus komt allemaal goed.wrote:Gewoon niks drinken. Vorig jaar was ik Bob, ik heb me ook super vermaakt! En bij Q-base al helemaal
F*ck het is morgen al! Nog meer zin inIk ook :p.
Wat een reactie op Facebook trouwens. Een vriend van me : Veel plezier tussen al dat Sesamstraatvolk
wrote:Hardtraxx Meeting??
Ik zeg:
wrote:Half 11 linksvoor dus.wrote:wrote:Hardtraxx Meeting??
Ik zeg:
Ik ga wel met Vik denk ikwrote:Half 11 linksvoor dus.wrote:wrote:Hardtraxx Meeting??
Ik zeg: