Nog niet. Maar we kunnen er natuurlijk wel een organiseren!wrote:Hoppa, op het laatst nog kaarten geregeld. Is er een meeting ofzo?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
Mwuah, niet nodig!wrote:Hoppa, op het laatst nog kaarten geregeld. Is er een meeting ofzo?
Inderdaad. Zo groot is het daar volgens mij niet?wrote:Mwuah, niet nodig!wrote:Hoppa, op het laatst nog kaarten geregeld. Is er een meeting ofzo?
Ik weet in ieder geval nu al dat je mij kunt herkennen aan Fusion claws shirt, om de naam eer te doen natuurlijk.
-
S
Ik ben daar ook in te herkennen! Jouw kop herken ik ook welwrote:Ik weet in ieder geval nu al dat je mij kunt herkennen aan Fusion claws shirt, om de naam eer te doen natuurlijk.
Ook aanwezig
Hoop op Crypsis al suprise act maar ik denk Zatox.
Zatox draait dan in Frankrijk. Dus dat zal hem niet worden. gelukkig!wrote:Ook aanwezig![]()
-
S
Oei oei oei, CRYPSIS!
Zo een vermoeden had ik al.wrote:Ik ben daar ook in te herkennen! Jouw kop herken ik ook welwrote:Ik weet in ieder geval nu al dat je mij kunt herkennen aan Fusion claws shirt, om de naam eer te doen natuurlijk.
Ben er zelf bijna van overtuigd dat Crypsis de suprise act wordt.
Ik draag een wit Defqon voetbalshirt, of een zwart shirt van In Qontrol Save.Exit.Planet
.
Waarschijnlijk mijn 1ste feest waarbij ik mijn krukken thuis laat!
Nicewrote:Waarschijnlijk mijn 1ste feest waarbij ik mijn krukken thuis laat!
We hebben via partyflock kaarten gekocht, hoop dat ze niet gaan kutten
Dat het einde in in zicht! gelukkig maar. Ik ga straks proberen naar het voetbal te lopen zonder krukken. En vrijdag nog langs de fysio. Ik zie het allemaal wel goed komen.wrote:Nicewrote:Waarschijnlijk mijn 1ste feest waarbij ik mijn krukken thuis laat!. Hoeist met herstellen?
Ik ben waarschijnlijk ook om 7 uur present. Ik wil de eerste track van Noisecult niet missen!wrote:We hebben via partyflock kaarten gekocht, hoop dat ze niet gaan kutten. Voor de zekerheid staan we om 7 uur voor de deur
.
goed nieuws man!
kun je losgaan zonder krukken in plaats van zoals op Q-Base!
Haha. Ja gelukkig wel! Maar ik moet toch een ander dansje verzinnen. Ik kan mijn knie nog niet volledig krom doen. Dat zal wel goed komen.wrote:goed nieuws man!
ik heb waarschijnlijk ook een fusion claws shirtje aan!
-
S
Zelfde als mij, alleen heeft DJ ShaG shag op zijn hoofd en ik nietwrote:ik heb waarschijnlijk ook een fusion claws shirtje aan!
-
S
Facebook van Apster.Beste pf'ers,fb'ers fusion bezoekers, Intents Festival bezoekers,
aangezien er zoveel mensen zijn die geen kaartje hebben voor Fusion Event stel ik 2 plaatsen beschikbaar van mijn eigen gastenlijst.
Stuur mij een mailtje met motivatie waarom ik jou en je vriend/vriendin/partner moet uitnodigen voor Fusion.
De meest leuke verzoekje zal met mij mee naar Fusion gaan.
Vrijdagavond maak ik de winnaar bekend via mail/twitter/fb/pf
info@mcapster.com
ps. zet wel je naam, mail, telnr erbij
Jaaa lang gelden dat ik zo veel zin heb in een feestje 
-
S
Je had me vorig jaar moeten zien, stond toen ik binnen kwam al te stuiteren hahawrote:Jaaa lang gelden dat ik zo veel zin heb in een feestje
Wil je dat dit jaar ook doenwrote:Je had me vorig jaar moeten zien, stond toen ik binnen kwam al te stuiteren hahawrote:Jaaa lang gelden dat ik zo veel zin heb in een feestje
Is altijd leuk, Q-base is ook alweer veel te lang geleden
Ik heb hier ook wel flink zin in. Verwachter niet al te veel van, maar Kloontjes zit hier achter dus tegenvallen gaat het ook niet!
Voor de rest gaan we met de auto, dus dat is ook een heerlijkheidje.
Lekker een avondje pilzen wordt het, ik hoop op goed bier daaro in Oisterwijk. 
Voor de rest gaan we met de auto, dus dat is ook een heerlijkheidje.
Sorry dat ik je droom moet verstoren maar ze zullen wel weer barfaria schenkenwrote:Ik heb hier ook wel flink zin in. Verwachter niet al te veel van, maar Kloontjes zit hier achter dus tegenvallen gaat het ook niet!![]()
Voor de rest gaan we met de auto, dus dat is ook een heerlijkheidje.Lekker een avondje pilzen wordt het, ik hoop op goed bier daaro in Oisterwijk.
Bahwrote:Sorry dat ik je droom moet verstoren maar ze zullen wel weer barfaria schenkenwrote:Ik heb hier ook wel flink zin in. Verwachter niet al te veel van, maar Kloontjes zit hier achter dus tegenvallen gaat het ook niet!![]()
Voor de rest gaan we met de auto, dus dat is ook een heerlijkheidje.Lekker een avondje pilzen wordt het, ik hoop op goed bier daaro in Oisterwijk.