haha hoezo dat? het hoge kindergehalte?wrote:wrote:Niet bekend/populair genoeg om als surprise act te staan ben ik bang..dus ik hou t op bioweaponMaar wel zin in! Ben benieuwd hoe groot ik me dit jaar ga voelen.wrote:zou wel vet zijn![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
wrote:haha hoezo dat? het hoge kindergehalte?
Ik kom om half 11 ook wel naar die meeting dan, als ik het niet vergeet tenminste! Anders moet iemand me maar even herinneren als die me nog voor half 11 ziet. 
-
S
Jotwrote:Ik kom om half 11 ook wel naar die meeting dan, als ik het niet vergeet tenminste! Anders moet iemand me maar even herinneren als die me nog voor half 11 ziet.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Las op Twitter dat dat de toneshifterz ook in Nederland zijn. Sloten vorig jaar hun tour hier af
-
S
Hm....wrote:Las op Twitter dat dat de toneshifterz ook in Nederland zijn. Sloten vorig jaar hun tour hier af
''Ge kunt de groete uit australie krijgen kut!''wrote:Las op Twitter dat dat de toneshifterz ook in Nederland zijn. Sloten vorig jaar hun tour hier af
Was wel een leuk moment toen ze dat zijden. Maar toch hoop ik niet dat hun komen.wrote:''Ge kunt de groete uit australie krijgen kut!''wrote:Las op Twitter dat dat de toneshifterz ook in Nederland zijn. Sloten vorig jaar hun tour hier af
-
S
x2wrote:Was wel een leuk moment toen ze dat zijden. Maar toch hoop ik niet dat hun komen.
Het is trouwens wel leuk wij moeten morgen tegen Nevelo voetballen. Dat licht als je door rijd in de staat bij de sportarena.
-
S
Tegen wat van mijn neven wellicht?wrote:Het is trouwens wel leuk wij moeten morgen tegen Nevelo voetballen. Dat licht als je door rijd in de staat bij de sportarena.
Ik moet tegen de A1. Ik weet niet wie jou neven zijn?wrote:Tegen wat van mijn neven wellicht?wrote:Het is trouwens wel leuk wij moeten morgen tegen Nevelo voetballen. Dat licht als je door rijd in de staat bij de sportarena.
Toneshifterz & Bioweapon zouden wel nice zijn, alleen zo laat zie ik liever n hardere act.
Ik ben er net langs gereden. Ze waren nog druk bezig met opbouwen
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Aanwezig:) Tot vnv mensen! 
-
S
Sanderson zei gisteren dat hier meer licht aan het plafond hangt dan bij Syndicate, ik ben benieuwd!wrote:Ik ben er net langs gereden. Ze waren nog druk bezig met opbouwen
mag ook wel voor 25 pleurowrote:Sanderson zei gisteren dat hier meer licht aan het plafond hangt dan bij Syndicatewrote:Ik ben er net langs gereden. Ze waren nog druk bezig met opbouwen
Zijn nu muziek aan het testen klink erg dik! (Ik zit er 200 meter van af)
blij dat ik er gewoon gratis heen gawrote: mag ook wel voor 25 pleuro
-
S
Niks is gratis in deze wereld.wrote:blij dat ik er gewoon gratis heen ga
Ik ga even eten en douchen, dan wat bier halen voor in de auto en dan rustig richting Oisterwijk
. Ran-D & Adaro, linksvooraan
!
Doe m'n witte Defqon voetbalshirt aan
. Tot vnv Hardtraxx! 
Doe m'n witte Defqon voetbalshirt aan
wat was dit een heerlijk feestje zeg!
op t begin wat moeite om erin te komen op een feestje met 'maar' 2000 man ofzo, maar man..wat ging het goed los af en toe!
surprise-act was trouwens E-Force & Alpha Twins, wat bijna niemand verwacht had haha.
was weer een heerlijk feestje, volgend jaar zeker weer!
en nu ga ik slapen toedelsssssssssss
op t begin wat moeite om erin te komen op een feestje met 'maar' 2000 man ofzo, maar man..wat ging het goed los af en toe!
surprise-act was trouwens E-Force & Alpha Twins, wat bijna niemand verwacht had haha.
was weer een heerlijk feestje, volgend jaar zeker weer!
en nu ga ik slapen toedelsssssssssss
Was een vermakelijk feestje! Voelde me zoals verwacht als 18 jarige al heel oud daar..
Maar ik moet zeggen dat ik weinig tot geen last gehad heb van al dat jonge volk, hing een lekker sfeertje!
Surprise act was ook echt een surprise, heel erg vet ook.