Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Q
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Vorig jaar werd ik een beetje ziek van groepjes meisjes die in een kringetje gaan staan en naar elkaar lachen om de muziek, totaal niet losgaan en ook nog is vooraan gaan staan. Ga toch weg, dit jaar snel uitverkocht dus hoop op meer echte fans.
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Als het crypsis niet wordt zou het mij ook tegenvallen, op pf en hier heeft het meerendeel gezegd dat ze crypsis wilden dus ik hoop dat de Kloontjes daar naar luisteren!
QuanTaXz wrote:Vorig jaar werd ik een beetje ziek van groepjes meisjes die in een kringetje gaan staan en naar elkaar lachen om de muziek, totaal niet losgaan en ook nog is vooraan gaan staan. Ga toch weg, dit jaar snel uitverkocht dus hoop op meer echte fans.
Ik hoop t ook, maar denk t niet helaas :P achja zoveel last heb ik er meestal niet van
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Giel H wrote:Als het crypsis niet wordt zou het mij ook tegenvallen, op pf en hier heeft het meerendeel gezegd dat ze crypsis wilden dus ik hoop dat de Kloontjes daar naar luisteren!
QuanTaXz wrote:Vorig jaar werd ik een beetje ziek van groepjes meisjes die in een kringetje gaan staan en naar elkaar lachen om de muziek, totaal niet losgaan en ook nog is vooraan gaan staan. Ga toch weg, dit jaar snel uitverkocht dus hoop op meer echte fans.
Ik hoop t ook, maar denk t niet helaas :P achja zoveel last heb ik er meestal niet van
Vorig jaar dachten er een paar tijdens B-front dat HHZ nog steeds aan het draaien was xd
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
dennis wrote: Als het Crypsis niet is dan valt het me tegen van de Kloontjes.
Maar ik zie ze wel iets hardst neerzetten op dat tijdstip.
Ach ik laat me ook graag verrassen. Dus ik ben benieuwd
Rare opmerking, er zijn zoveel dj's en dan valt het jou tegen als de mistery guest niet precies die ene dj is die jij zou willen horen.

ik ben blij met elke dj die met lekkere muziek aan komt zetten die 3 kwartier
Hardtraxxer
296 posts member since 2011
last seen Jul 2016
Wasted penguinz past totaal niet daartussen, en kloontjes weten echt wel wat ze doen dus komt goed.

Maar TT is bekend dus wanneer meeten :$? :woot:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
devatu92 wrote: Maar TT is bekend dus wanneer meeten :$? :woot:
Ik zou zeggen 22:30 23:30 Ran-D VS Adaro
Hardtraxxer
last seen Jul 2016
dennis wrote:
Dacht ik ook aan ;) met ze alle losgaan op Kings of the Underground :love:
Q
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2012
DBSTF heeft trouwens alleen fusion op zaterdag, dus wie weet blijven ze nog even om samen met deepack te gaan rammen.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
QuanTaXz wrote:DBSTF heeft trouwens alleen fusion op zaterdag, dus wie weet blijven ze nog even om samen met deepack te gaan rammen.
Dat hoop ik dus niet. Doe mij maar gewoon Deepack, die kunnen tenminste nog hard knallen en DBSTF hebben we al gehad.
devatu92 wrote:
dennis wrote:
Dacht ik ook aan ;) met ze alle losgaan op Kings of the Underground :love:
Dat zie ik ook wel zitten ;)

Een vriendin van me vertelde dat n vriend van dr wist wie de special guest was: Gunz 4 Hire live >.<
Lijkt me inderdaad erg logisch wanneer diezelfde 2 daarvoor n uur hebben gedraaid (plus livesets zijn n half uur ipv 3 kwartier) :x :lol:
Last edited by marsiascout on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
QuanTaXz wrote:DBSTF heeft trouwens alleen fusion op zaterdag, dus wie weet blijven ze nog even om samen met deepack te gaan rammen.
Nee dit lijkt mij niet! Hoop ik ook niet! -k hoop dat Deepack Stereotunders mee nemen zoals op Intents Festival!
S
marsiascout wrote:
Dat hoop ik dus niet. Doe mij maar gewoon Deepack, die kunnen tenminste nog hard knallen en DBSTF hebben we al gehad.
Komt ie weer, D-Block S-te-Pack Ft. AVIO Live @ Intents Festival 2010, dbstf nummers met Avio kicks :woot:.

marsiascout wrote: Een vriendin van me vertelde dat n vriend van dr wist wie de special guest was: Gunz 4 Hire live >.<
Lijkt me inderdaad erg logisch wanneer diezelfde 2 daarvoor n uur hebben gedraaid (plus livesets zijn n half uur) :x :lol:
Dat die mensen eens verstandig worden, 2 acts met dezelfde sound achter elkaar zetten is gewoon niet logisch en leuk op een feest als fusion, waar je verwacht dat de kloontjes een breed scala aan hardstyle proberen aan te bieden. Heb ik vrijdag nog gemerkt toen Wildstylez na de Alpha Twins draaide.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
stefaneke wrote:
marsiascout wrote:
Komt ie weer, D-Block S-te-Pack Ft. AVIO Live @ Intents Festival 2010, dbstf nummers met Avio kicks :woot:.
marsiascout wrote: Een vriendin van me vertelde dat n vriend van dr wist wie de special guest was: Gunz 4 Hire live >.<
Lijkt me inderdaad erg logisch wanneer diezelfde 2 daarvoor n uur hebben gedraaid (plus livesets zijn n half uur) :x :lol:
Dat die mensen eens verstandig worden, 2 acts met dezelfde sound achter elkaar zetten is gewoon niet logisch en leuk op een feest als fusion, waar je verwacht dat de kloontjes een breed scala aan hardstyle proberen aan te bieden. Heb ik vrijdag nog gemerkt toen Wildstylez na de Alpha Twins draaide.
Tjaah, AVIO dr bij kan t misschien anders maken, maar ik hoef echt geen DBSTF als hardstyle afsluiter.

Ja en 2 acts met dezelfde sound gaat nog, maar 2 bijna dezelfde acts (want dat is t eigenlijk ook) gaat zowiezo te ver.
J
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Jun 2012
AANWEZIG ! kan echt niet wachten ! Heerlijk feest !
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
avio of Alphaverb zou idd geen slecht idee zijn
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Sanderson wrote:avio of Alphaverb zou idd geen slecht idee zijn
Het kan op zich wel AVIO draaait om2:30 in friesland!
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Q
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2012
Josh & Wesz misschien?
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Gezellig een dansje wagen met kleine meisjesss :loving:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
dennis wrote:
Het kan op zich wel AVIO draaait om2:30 in groningen!
AVIO is toch altijd een half uur?
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
marsiascout wrote:
dennis wrote:
Het kan op zich wel AVIO draaait om2:30 in groningen!
AVIO is toch altijd een half uur?
heb ze al is ooit een live act van een uur zien draaien, dus dan zal 3 kwartier ook wel kunnen :P
S
Jorgvv wrote:Gezellig een dansje wagen met kleine meisjesss :loving:
Biscuit?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
stefaneke wrote:
Biscuit?
Zijn 2de account >.<
Hardtraxxer
last seen Jul 2016
dennis wrote:
stefaneke wrote:
Biscuit?
Zijn 2de account >.<
:lol:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Okay. Ben weer helemaal de oude na Thrillogy. Daar waar ik gister nog hier totaal niet aan kon denken, begint de zin nu alweer te komen! :D
Hardtraxxer
last seen Jul 2016
93Wesley93 wrote:Okay. Ben weer helemaal de oude na Thrillogy. Daar waar ik gister nog hier totaal niet aan kon denken, begint de zin nu alweer te komen! :D
Hier ook hoor :$ botsbotsbots :bomb: :woot:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Hoppa, op het laatst nog kaarten geregeld :). Is er een meeting ofzo?