Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:08 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar werd ik een beetje ziek van groepjes meisjes die in een kringetje gaan staan en naar elkaar lachen om de muziek, totaal niet losgaan en ook nog is vooraan gaan staan. Ga toch weg, dit jaar snel uitverkocht dus hoop op meer echte fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:19 
 
Hardtraxxer

Als het crypsis niet wordt zou het mij ook tegenvallen, op pf en hier heeft het meerendeel gezegd dat ze crypsis wilden dus ik hoop dat de Kloontjes daar naar luisteren!

QuanTaXz schreef:
Vorig jaar werd ik een beetje ziek van groepjes meisjes die in een kringetje gaan staan en naar elkaar lachen om de muziek, totaal niet losgaan en ook nog is vooraan gaan staan. Ga toch weg, dit jaar snel uitverkocht dus hoop op meer echte fans.

Ik hoop t ook, maar denk t niet helaas :P achja zoveel last heb ik er meestal niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Giel H schreef:
Als het crypsis niet wordt zou het mij ook tegenvallen, op pf en hier heeft het meerendeel gezegd dat ze crypsis wilden dus ik hoop dat de Kloontjes daar naar luisteren!

QuanTaXz schreef:
Vorig jaar werd ik een beetje ziek van groepjes meisjes die in een kringetje gaan staan en naar elkaar lachen om de muziek, totaal niet losgaan en ook nog is vooraan gaan staan. Ga toch weg, dit jaar snel uitverkocht dus hoop op meer echte fans.

Ik hoop t ook, maar denk t niet helaas :P achja zoveel last heb ik er meestal niet van

Vorig jaar dachten er een paar tijdens B-front dat HHZ nog steeds aan het draaien was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Als het Crypsis niet is dan valt het me tegen van de Kloontjes.
Maar ik zie ze wel iets hardst neerzetten op dat tijdstip.
Ach ik laat me ook graag verrassen. Dus ik ben benieuwd


Rare opmerking, er zijn zoveel dj's en dan valt het jou tegen als de mistery guest niet precies die ene dj is die jij zou willen horen.

ik ben blij met elke dj die met lekkere muziek aan komt zetten die 3 kwartier
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wasted penguinz past totaal niet daartussen, en kloontjes weten echt wel wat ze doen dus komt goed.


Maar TT is bekend dus wanneer meeten :$? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

devatu92 schreef:
Maar TT is bekend dus wanneer meeten :$? :woot:

Ik zou zeggen 22:30 23:30 Ran-D VS Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
devatu92 schreef:
Maar TT is bekend dus wanneer meeten :$? :woot:

Ik zou zeggen 22:30 23:30 Ran-D VS Adaro


Dacht ik ook aan ;) met ze alle losgaan op Kings of the Underground :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:04 
 
Hardtraxx Newbie

DBSTF heeft trouwens alleen fusion op zaterdag, dus wie weet blijven ze nog even om samen met deepack te gaan rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

QuanTaXz schreef:
DBSTF heeft trouwens alleen fusion op zaterdag, dus wie weet blijven ze nog even om samen met deepack te gaan rammen.


Dat hoop ik dus niet. Doe mij maar gewoon Deepack, die kunnen tenminste nog hard knallen en DBSTF hebben we al gehad.

devatu92 schreef:
dennis schreef:
devatu92 schreef:
Maar TT is bekend dus wanneer meeten :$? :woot:

Ik zou zeggen 22:30 23:30 Ran-D VS Adaro


Dacht ik ook aan ;) met ze alle losgaan op Kings of the Underground :love:


Dat zie ik ook wel zitten ;)

Een vriendin van me vertelde dat n vriend van dr wist wie de special guest was: Gunz 4 Hire live >.<
Lijkt me inderdaad erg logisch wanneer diezelfde 2 daarvoor n uur hebben gedraaid (plus livesets zijn n half uur ipv 3 kwartier) :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QuanTaXz schreef:
DBSTF heeft trouwens alleen fusion op zaterdag, dus wie weet blijven ze nog even om samen met deepack te gaan rammen.

Nee dit lijkt mij niet! Hoop ik ook niet! -k hoop dat Deepack Stereotunders mee nemen zoals op Intents Festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:44 
 

marsiascout schreef:

Dat hoop ik dus niet. Doe mij maar gewoon Deepack, die kunnen tenminste nog hard knallen en DBSTF hebben we al gehad.


Komt ie weer, D-Block S-te-Pack Ft. AVIO Live @ Intents Festival 2010, dbstf nummers met Avio kicks :woot:.



marsiascout schreef:
Een vriendin van me vertelde dat n vriend van dr wist wie de special guest was: Gunz 4 Hire live >.<
Lijkt me inderdaad erg logisch wanneer diezelfde 2 daarvoor n uur hebben gedraaid (plus livesets zijn n half uur) :x :lol:


Dat die mensen eens verstandig worden, 2 acts met dezelfde sound achter elkaar zetten is gewoon niet logisch en leuk op een feest als fusion, waar je verwacht dat de kloontjes een breed scala aan hardstyle proberen aan te bieden. Heb ik vrijdag nog gemerkt toen Wildstylez na de Alpha Twins draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
marsiascout schreef:

Dat hoop ik dus niet. Doe mij maar gewoon Deepack, die kunnen tenminste nog hard knallen en DBSTF hebben we al gehad.


Komt ie weer, D-Block S-te-Pack Ft. AVIO Live @ Intents Festival 2010, dbstf nummers met Avio kicks :woot:.

marsiascout schreef:
Een vriendin van me vertelde dat n vriend van dr wist wie de special guest was: Gunz 4 Hire live >.<
Lijkt me inderdaad erg logisch wanneer diezelfde 2 daarvoor n uur hebben gedraaid (plus livesets zijn n half uur) :x :lol:


Dat die mensen eens verstandig worden, 2 acts met dezelfde sound achter elkaar zetten is gewoon niet logisch en leuk op een feest als fusion, waar je verwacht dat de kloontjes een breed scala aan hardstyle proberen aan te bieden. Heb ik vrijdag nog gemerkt toen Wildstylez na de Alpha Twins draaide.


Tjaah, AVIO dr bij kan t misschien anders maken, maar ik hoef echt geen DBSTF als hardstyle afsluiter.

Ja en 2 acts met dezelfde sound gaat nog, maar 2 bijna dezelfde acts (want dat is t eigenlijk ook) gaat zowiezo te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 05:08 
 
Hardtraxx Newbie

AANWEZIG ! kan echt niet wachten ! Heerlijk feest !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

avio of Alphaverb zou idd geen slecht idee zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
avio of Alphaverb zou idd geen slecht idee zijn

Het kan op zich wel AVIO draaait om2:30 in friesland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 11:52 
 
Hardtraxx Newbie

Josh & Wesz misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:37 
 
Hardtraxxer

Gezellig een dansje wagen met kleine meisjesss :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Sanderson schreef:
avio of Alphaverb zou idd geen slecht idee zijn

Het kan op zich wel AVIO draaait om2:30 in groningen!


AVIO is toch altijd een half uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 16:23 
 
Hardtraxxer

marsiascout schreef:
dennis schreef:
Sanderson schreef:
avio of Alphaverb zou idd geen slecht idee zijn

Het kan op zich wel AVIO draaait om2:30 in groningen!


AVIO is toch altijd een half uur?

heb ze al is ooit een live act van een uur zien draaien, dus dan zal 3 kwartier ook wel kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:26 
 

Jorgvv schreef:
Gezellig een dansje wagen met kleine meisjesss :loving:


Biscuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Jorgvv schreef:
Gezellig een dansje wagen met kleine meisjesss :loving:


Biscuit?

Zijn 2de account >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
stefaneke schreef:
Jorgvv schreef:
Gezellig een dansje wagen met kleine meisjesss :loving:


Biscuit?

Zijn 2de account >.<


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okay. Ben weer helemaal de oude na Thrillogy. Daar waar ik gister nog hier totaal niet aan kon denken, begint de zin nu alweer te komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Okay. Ben weer helemaal de oude na Thrillogy. Daar waar ik gister nog hier totaal niet aan kon denken, begint de zin nu alweer te komen! :D


Hier ook hoor :$ botsbotsbots :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa, op het laatst nog kaarten geregeld :). Is er een meeting ofzo?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten