Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark the 26th of September! Melkweg Amsterdam Frontliner: The Showcase

Line up:
Frontliner
B-Front
B-Frontliner
Max Enforcer
Geck-o
Nexone (Signing van Keep It Up Music)
MC DV8

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 grappen dat elke set van FL een showcase is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elke set van FL is een showcase..

Edit: Oh.. Patrick was me net voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up bekend:
Frontliner
B-Front
Max Enforcer
Geck-o
Nexone (Signing van Keep It Up Music)
MC DV8

Prima line-up. Ik ben erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke lineup ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 23:21 
 

Best bijzonder dat Geck-o hier staat, niet? Of wat heeft hij ooit met FL gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Best bijzonder dat Geck-o hier staat, niet? Of wat heeft hij ooit met FL gedaan?


misschien kreeg Frontliner nu totale vrijheid met het uitnodigen en is hij gewoon fan van de producer die Geck-O is ?

een collab tussen die 2 lijkt me best wel gaaf moet ik zeggen... Frontliner is toch wel weer redelijk aan de weg aan het timmeren met z'n afgelopen releases :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 10:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
!Special Announcement!
B-Front and I decided to combine our forces one more time for an exclusive performance on my own event On The Go. Don't miss out on B-Frontliner and grab your tickets now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die gaan: op facebook kun je voorkeuren laten horen voor platen. Ik heb vooral voor de oudere platen gestemd, lijkt me het leukst tussen alle nieuwe platen door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Voor de mensen die gaan: op facebook kun je voorkeuren laten horen voor platen. Ik heb vooral voor de oudere platen gestemd, lijkt me het leukst tussen alle nieuwe platen door.

Time :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had zelf Greenhouse, The First Cut, Sunblast, Self Deprication, On the Rise, Frozen, In Our Memories, Warphole (Original Mix), Rollin' & Exprezzions toegevoegd. Aangezien er alleen maar nieuwe tracks stonden, en de bekende overplayed oude tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The First Cut, wat zou ik die nog eens graag horen. Of Time inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The First Cut draait ie nog bijna elke set. Maar blijft wel een epische plaat natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja welke set zie ik nou van hem jonge!!! FL op de Tijdmachine gaarne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 Geck-o
23:00 - 00:00 Nexone
00:00 - 01:00 Max Enforcer
01:00 - 03:00 Frontliner (LIVE)
03:00 - 03:30 B-Frontliner
03:30 - 04:40 B-Front
04:40 - 05:00 Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner op het einde vind ik onverwacht, voor de rest prima timetable. Gewoon 2200 binnen voor Gecko :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer mensen die ik morgen hier kan zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij, dus aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Meer mensen die ik morgen hier kan zien?


Mij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

allard200 schreef:
Lekker dichtbij, dus aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje. Setje van baas-front was weer zeer proper :thumbsup: Geluid was goed, zeer zuiver, maar wel iets te hard aangezien ik een piep/ruis in m'n oren heb nu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top tent! Wel redelijk dure drank, maar goed
Absolute hoogtepunt was B-Frontliner. Die oude hits zijn zo lekker! Ook props voor Max Enforcer voor het perfect opwarmen van het publiek. Geck-o en B-front ook weer tof! Eigenlijk alles dus wel, alleen Nexone draaide niet zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 12:18 
 
Artiest

Khadber schreef:
Top tent! Wel redelijk dure drank, maar goed
Absolute hoogtepunt was B-Frontliner. Die oude hits zijn zo lekker! Ook props voor Max Enforcer voor het perfect opwarmen van het publiek. Geck-o en B-front ook weer tof! Eigenlijk alles dus wel, alleen Nexone draaide niet zo bijzonder.


en bedankt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone schreef:
en bedankt >.<

Is toch gewoon zijn mening? En ook nog eens op een volkomen normale manier gebracht.
Moest je nou echt het topic bumpen omdat je een beetje op je teentjes bent getrapt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone schreef:
Khadber schreef:
Top tent! Wel redelijk dure drank, maar goed
Absolute hoogtepunt was B-Frontliner. Die oude hits zijn zo lekker! Ook props voor Max Enforcer voor het perfect opwarmen van het publiek. Geck-o en B-front ook weer tof! Eigenlijk alles dus wel, alleen Nexone draaide niet zo bijzonder.


en bedankt >.<


Huilie
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten