Khadber schreef:
Hoe was dit feest? Headhunterz iets los gelaten?
Het feest zelf was wel aardig!
Waren het niet dat bijna 75% vd mensen heel rebourne niet heeft gezien? Althans wij waren pas 01:15 binnen ondanks dat we half 12 voor de deur stonden...
Ging echt helemaaal nergens over. Ondanks dat audiofreq ze set was zo als gewoonlijke erg lekker! Headhunterz een aantal edits horen draaien van oa United kids en Dragonborn.. Niet heel erg speciaal voor de rest ofzo, geen nieuwe releases gehoord..
4 uur weggegaan mede omdat het uitdeplaat gehalte behoorlijk hoog kwam te liggen, en bleek dat er ineens een ander feest gestart was in de Melkweg ? waardoor je ineens tussen de 'hiphoppers' kwam te lopen.. heel vaag hehe