Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben nu wel benieuwd naar wat je dan heb laten horen... gezien je verbaasde reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met artiesten en HT :lol:

Snap niet dat je als artiest zo'n sarcastische en verbaasde reactie plaatst. Vraag dan als nieuwkomer in de scene om dat feedback van het publiek.

''Mag ik dan vragen wat er niet zo bijzonder was? Platenkeuze, mixwerk, show etc?''
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:45 
 
Artiest

Oh jongens sorry hoor dat ik reageer, ik zeg al niks meer. :x :surrender:

Maar idd, ik had beter kunnen vragen : waarom vond je het niet zo bijzonder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone schreef:
Oh jongens sorry hoor dat ik reageer, ik zeg al niks meer. :x :surrender:


Dat is ook niet de juiste aanpak.

Lenny schreef:
''Mag ik dan vragen wat er niet zo bijzonder was? Platenkeuze, mixwerk, show etc?''


Dit wel.

Hier op HT wordt er vaak wat kritischer geoordeeld dan op bijvoorbeeld facebook waar het lijkt dat iedereen altijd alles fantastisch is. Je moet er gewoon slim mee omgaan en de juiste vragen en antwoorden kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap dat je eerste optreden niet makkelijk, zeker op een platform dat zeker niet de kleinste is (misschien is klein beginnen / openen toch beter?), maar hier op HT zijn we gewoon eerlijk :P inderdaad afwijkend van een FB waar iedereen fan is. Daar moet je tegen kunnen denk ik dan maar.

Overigens was ik er niet bij, dus kan ik verder niet oordelen, maar hier wordt echt niet gezegd dat je set minder was, alleen om je te stangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zal dan ook wel de line-up van X-Qlusive Frontliner worden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone schreef:
Oh jongens sorry hoor dat ik reageer, ik zeg al niks meer. :x :surrender:

Maar idd, ik had beter kunnen vragen : waarom vond je het niet zo bijzonder?


post eens iets van een tracklist dan. Als jij het blijkbaar wel een bijzondere lijst vond ben ik gewon benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kan me alleen nog b&b remix en what?! Van zijn set herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Man man xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten