Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Dance Event: Conference (12:00-18:00)

On the 16th of October, the fifth edition of Hard Dance Event (HDE) takes place in the Melkweg, Amsterdam. The worldwide influence of the harder styles in the EDM genre has grown explosively ever since and can no longer be neglected. Therefore, five years of HDE will be a special one.

“This is the endshow”, “Talent for sale” and a Q&A with Noisecontrollers are just a few of the topics in which the hard dance scene will be discussed.

HDE University will cover; “How live is live”, “What it takes to be an MC” and a Q&A with Partyraiser. Just to name 3 of the 5 master classes.

A complete overview of the Hard Dance Event: Conference program can be found here: http://www.amsterdam-dance-event.nl/har ... nt/events/

Tickets for Hard Dance Event: Conference & Combi tickets are available here: https://webshop.amsterdam-dance-event.n ... eventId=32 (kosten 25 euro of 35 euro voor een combi van de Conference & Showcase)

HDE: Showcase (22:00-05:00)

Following “Five years of Hard Dance Event", held on the 16th of October 2014, HDE presents a unique showcase in the Melkweg. In the Rabozaal, artists will showcase themselves at the Amsterdam Dance Event by presenting their newest music to the audience.
Supported by an unbelievable lightshow, which has never been displayed anywhere before, they’ll rock the Melkweg to its foundation.

Line-up:
Atmozfears
Bass Modulators
Crypsis
Electronic Vibes
Festuca
Humanoise
James Bayliss
Hosted by: MC DL

Tickets for HDE: Showcase are available here: http://www.ticketmaster.nl/event/hde-sh ... ets/135267 (kosten 19,30 euro)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gaan er nog mensen naar de conference? Wil graag een keertje gaan, maar wil niet eenmans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, ik heb een combi ticket :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:14 
 

Wat jammer dat ik dat weekend niet kan.. Lijkt me heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Present bij de conference :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Wat jammer dat ik dat weekend niet kan.. Lijkt me heel vet!


Donderdag is toch geen weekend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:52 
 

:lol:


Ik ben dus ook aanwezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig bij de conference. Was al benieuwd wanneer dit topic geopend zou worden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil een kaartje kopen maar hij geeft aan dat je een bedrijfsnaam moet invoeren... Ik wil er gewoon heen om te weten wat ze te zeggen hebben. Kan ik dan ook wat randoms invoeren? Bijv. bedrijf van mijn vader
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ik wil een kaartje kopen maar hij geeft aan dat je een bedrijfsnaam moet invoeren... Ik wil er gewoon heen om te weten wat ze te zeggen hebben. Kan ik dan ook wat randoms invoeren? Bijv. bedrijf van mijn vader

Jup
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten