Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 16:18 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Wat muzikale hoogtepuntjes die ik me zo kan herinneren:
Frequencerz - Fly With Me

Ja 30 seconden toen Ran-D hem alweer uitmixte :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 10:08 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
En eigenlijk het volledige eerste half uur van de hardcore loco set :loving:

Ben benieuwd! Wat werd zoal gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 10:11 

Hardtraxx Veteran

Prima feest gehad, zat vol met fan service. Heb volgens mij Driver en X-Pand niet gehoord (of was precies naar de WC, was met Fly With Me het geval).
Meest vermaakt met de faviorites, de collab sets met B-Front en E-Force en de paar Italiaanse classics die ik in zaal 2 heb gehoord.
Ran-D had de fan service waar ik nou precies niet op zat te wachten, al die hits heb ik gewoon bijzonder weinig mee. Ook was Get Wack voor mij een prima eetmoment, als je Joel Beukers op het podium laat ben je wat mij betreft wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 10:23 

Hardtraxxer

Wat een vet feest gehad! :thumbsup: :thumbsup:

Uiteraard geniaal geluid, heerlijke setjes gehoord (precies wat je kan verwachten met deze line-up en het feit dat Freqz al hadden aangegeven dat het voornamelijk classics zullen worden).

Genietmomentjes waren:
- Sfeer!! :loving: Zeker tijdens nummer als The Unknown
- Recession in de Favorites set :thumbsup:
- Setjes van E-Force, B-Front en Get Wack
- Nieuwe nummers en project Wolv.
- Grote grijns op mijn gezicht om het nummer wat altijd rond ging als Frequencerz - Fire, te horen. Zo jammer dat deze nooit is uitgebracht :cry: https://www.youtube.com/watch?v=s6L_8ODsx00

Grote nadeel:
Het eten, man man 2 keer in de Afas Live geweest en 2 keer drama. Er is gewoon amper aanbod naar mijn idee. Bij het enige standje kon je alleen patat krijgen, de rest moest je uit de muur halen.

Desondanks heerlijke dag gehad. Wat hebben ze toch gruwelijke muziek uitgebracht die gasten. Petje af :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 21:29 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Uberhout schreef:
En eigenlijk het volledige eerste half uur van de hardcore loco set :loving:

Ben benieuwd! Wat werd zoal gedraaid?

Thrillseeka, Still Nr. 1, Come As One, On The Edge, Fuck the Titties, The Milition, Prednison Attack van wat ik me zo kan herinneren. Fijne hitjesparade :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten