corneelwr schreef:
earlyHS_RK schreef:
corneelwr schreef:
Enige smetje is de remix van Disk Warrior, die originele is 34x toffer, verder fucking gruwelijk dit

Ieder zn ding uiteraard, maar ik vind in de Nasty Boyz versie echt veel meer energie/drive zitten (ik ben dan ook meer van de reverse bass dan een harde kick/bass)
Oh jee.... Ik mag dit helaas
niet goedkeuren namens de jongens van het forum. En zeker aangezien je early hs in je gebruikersnaam hebt... Voor straf mag je mij op VWAB een biertje komen brengen, inclusief minstens een A4tje uitleg waarom de remix beter is. Nee zonder gein, dat is helemaal prima toch. Die remix is zeker niet slecht

haha
Ik had je dan ook graag een biertje gebracht, maar deze VWAB ben ik niet bij, het zijn niet de namen waar ik perse van houd (ik vind NC en The Pitcher wel tof hoor), maar ik ken bijvoorbeeld Slim Shore, Titan, Outbreak en Jack of Sound niet eens.
Donkey Rollers vond ik vroeger, op een paar tracks na, ook niet heel erg tof.
Zany en Pavo zijn af en toe leuk, maar daar kwam ik in 2003/2004/2005 ook niet voor naar een feest
Doe mij maar de Italian hardstyle van JTS, SMM, TG, Tatanka, Daniele Mondello, Technoboy etc (en Headhunterz tot 2009

)