Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 sep 2024 15:52 
 
Hardtraxxer

Had stiekem nog wel gehoopt op Phuture Noize, maar misschien zit hij bij de verrassingen... :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 sep 2024 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

Ik had ook nog gehoopt op PN inderdaad, maar misschien dat die nog als surprise act komt.

Outsiders & Bass Chaserz had van mij niet gehoeven, mooi moment om te eten dan. Verder een prima en leuke line-up :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2024 11:08 
 

Drie kaarteng gezocht
Bericht Geplaatst op 26 nov 2024 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

13:00 - 14:00 Zany
14:00 - 15:00 Psyko Punkz
15:00 - 15:15 Frequencerz Opening Show
15:15 - 15:45 Niels & Pepijn's Favourites
15:45 - 16:45 Frequencerz & Ran-D
16:45 - 17:45 Frequencerz & B-Front
17:45 - 18:20 Get Wack! Hosted by Outsiders, Bass Chasers & Frequencerz
18:20 - 18:30 Special Act
18:30 - 19:15 Frequencerz & Digital Punk
19:15 - 20:00 Frequencerz & Adaro
20:00 - 20:30 Stealth Mode
20:30 - 21:30 Frequencerz & E-Force
21:30 - 22:15 Frequencerz & Rejecta
22:15 - 23:00 Hardcore Loco With Friends
Bericht Geplaatst op 27 nov 2024 10:56 
 
Hardtraxxer

Jaa zin in!! :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2024 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable. Vermoedelijk met Rejecta richting de uitgang, lekker op tijd thuis :)
Bericht Geplaatst op 01 dec 2024 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog ff! :clap:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2024 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 dec 2024 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen vragen op insta naar Medium Rare en B-Freqz in de timetable post, en hun antwoord is telkens 'Zie story', maar die story is inmiddels weg (net als bovenstaande area 2 timetable), wat stond er in die story?
Bericht Geplaatst op 02 dec 2024 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie dm.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2024 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks man!

Krijg jij van mij een clashfinder:
https://clashfinder.com/s/frequencerzthelastrun
Bericht Geplaatst op 02 dec 2024 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Thanks man!

Als iemand het ook echt weet mag diegene het delen.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2024 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit dankzij Reddit:
Ze draaien Medium Rare & B-Freqz nummers in de andere sets.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2024 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italian Hardstyle Classics met Niels is wel leuk in Area 2, Dark Oscillators - Nero lijkt wel een zekerheidje. Goede backup voor als Digital Punk tegenvalt :).
Bericht Geplaatst op 03 dec 2024 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Jaa zin in!! :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2024 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Italian Hardstyle Classics met Niels is wel leuk in Area 2, Dark Oscillators - Nero lijkt wel een zekerheidje. Goede backup voor als Digital Punk tegenvalt :).


Die word zeker tof! ;)
Bericht Geplaatst op 05 dec 2024 11:25 
 
Hardtraxxer

Poahh, begin zin te krijgen. Het kan niet anders dan dat de sfeer hier grandioos gaat zijn!
Bericht Geplaatst op 06 dec 2024 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Poahh, begin zin te krijgen. Het kan niet anders dan dat de sfeer hier grandioos gaat zijn!


Ja, dat kan niet anders. GVD zin in! :woot:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2024 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

Goeie zin in zeg! Stiekem hoop ik nog wel ergens op Phuture Noize vandaag.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2024 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whoppa, ontbijtje is gestart, tot vanmiddag! Te herkennen aan een donkerblauw Arte t-shirt.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2024 19:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Whooo surprise act: Wolv! Pepijn gaat alleen verder!
Bericht Geplaatst op 07 dec 2024 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monasso vs Faistos pohh
Bericht Geplaatst op 08 dec 2024 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de trein op de terugweg even de muzikale hoogtepunten genoteerd:
Monasso & Faistos zaal 2:
The Hose - Magma (openingsplaat, vanaf de mid-intro ook nog :worship: )
Dark Oscillators - Nero (Remove the melody Mix)
Infinity (Phil Ty Remix)
Zatox & Activator - Can't Stop
The Raiders - Disk Warrior (Hardstyle Masterz Remix)
Technoboy - Vita (Mid-Intro only)
Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
K-traxx- Straight On 2007
Tat & Zat - Gold


Niels en Pepijn's Favourites:
Builder - Hardbeat Market
The Prophet - Recession
Antifact - Path of Righteousness
Dutch Master - Get Up

Verder:
War Force - Reloaded
Frequencerz & Radical Redemption - Insanity (helaas wel voor de 2e climax uitgemixt)
For the Street (Regain Remix)
Stealth Mode was leuk, vooral F The Industry en Mind Benders was genieten
E-Force met Gods als opener
The Resistance
Masterclass
B-Freqz- Hope
Pattern 2



En ik vergeet sws nog een hoop pareltjes. Heerlijke platenkeuzes gehoord vandaag, Wolv platen klonken ook goed!
Bericht Geplaatst op 08 dec 2024 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een dag!

Echt geweldig genoten, met name Niels & Pepijn favorites en Faistos & Monasso waren echt moeilijk dik. Ook even een klein traantje weggepinkt tijdens de openingsshow bij The Unknown.

Voor mij hands down feest van het jaar, met name qua sfeer, alleen maar leuke mensen ook gezien.

En bedankt overigens naar de mensen toe die bij even zijn wezen kijken, jullie zijn helden (L)

Bericht Geplaatst op 08 dec 2024 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een grandioos feest! Van begin tot eind genoten. Wat een sfeer en wat een vette muziek hebben de mannen door de jaren heen gemaakt. AFAS Live blijft ook een toplocatie.
Wat muzikale hoogtepuntjes die ik me zo kan herinneren: (naast de door Delt-A genoemde platen)
The Hose - The Pressure
Donkey Rollers - Immeasurably
Headhunterz - Jekyll & Hyde
Machinehead - Headwave / Zatox - Creation
Scope DJ - Lockdown
Frequencerz - Fly With Me
Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix)
B-Freqz - Overdose
Frequencerz - Earthquake (Frequencerz Edit)
Frequencerz - 12FU
Rejecta - Let My Tape Rock
En eigenlijk het volledige eerste half uur van de hardcore loco set :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten