Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 16:34 
 
Hardtraxx Newbie

wat betreft gratis drinkwater zijn het waarschijnlijk geen tapwater punten zoals op defqon of zo.. Gisteren reageerde ze op hun eigen facebookpagina "Zeker weten! Bij de toiletten bieden wij gewoon gratis drinkwater aan uit de kraan. Tot dan!"

Zullen wel mega rijen worden voor de toiletten dan? En of het echt hygiënisch is.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dante P schreef:
wat betreft gratis drinkwater zijn het waarschijnlijk geen tapwater punten zoals op defqon of zo.. Gisteren reageerde ze op hun eigen facebookpagina "Zeker weten! Bij de toiletten bieden wij gewoon gratis drinkwater aan uit de kraan. Tot dan!"

Zullen wel mega rijen worden voor de toiletten dan? En of het echt hygiënisch is.. :/


Vorig jaar hadden ze dat ook, zijn gewoon van die bakken met een stuk of 8 kranen per bak. Dit hebben ze bij defqon toch ook gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat wordt een dagje alleen maar water drinke
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dante P schreef:
wat betreft gratis drinkwater zijn het waarschijnlijk geen tapwater punten zoals op defqon of zo.. Gisteren reageerde ze op hun eigen facebookpagina "Zeker weten! Bij de toiletten bieden wij gewoon gratis drinkwater aan uit de kraan. Tot dan!"

Zullen wel mega rijen worden voor de toiletten dan? En of het echt hygiënisch is.. :/


Dit, weet nog wel Decibel 2012, handjes wassen of flesje vullen was al één grote chaos XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Dante P schreef:
wat betreft gratis drinkwater zijn het waarschijnlijk geen tapwater punten zoals op defqon of zo.. Gisteren reageerde ze op hun eigen facebookpagina "Zeker weten! Bij de toiletten bieden wij gewoon gratis drinkwater aan uit de kraan. Tot dan!"

Zullen wel mega rijen worden voor de toiletten dan? En of het echt hygiënisch is.. :/


Dit, weet nog wel Decibel 2012, handjes wassen of flesje vullen was al één grote chaos XD


dat was mede door het warme weer voor mij echt t kutste festival ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Dante P schreef:
wat betreft gratis drinkwater zijn het waarschijnlijk geen tapwater punten zoals op defqon of zo.. Gisteren reageerde ze op hun eigen facebookpagina "Zeker weten! Bij de toiletten bieden wij gewoon gratis drinkwater aan uit de kraan. Tot dan!"

Zullen wel mega rijen worden voor de toiletten dan? En of het echt hygiënisch is.. :/


Dit, weet nog wel Decibel 2012, handjes wassen of flesje vullen was al één grote chaos XD


hahaha Dominator vorig jaar gratis water was ook om te lachen. 200 man in de rij voor 3 kraantjes waar zowat geen druk op zat. Flesje vullen duurde 10 minuten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het bij Dominator mooier dat iedereen aan de voorkant van die kraantjes ging staan en ik er achterlangs liep en binnen een minuut m'n flesje gevuld had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als met defqon, dikke rij bij de waterbar, 3 meter verderop wasbakken bij de wcs stond bijna niemand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Net als met defqon, dikke rij bij de waterbar, 3 meter verderop wasbakken bij de wcs stond bijna niemand :lol:

Ja maar die spetterden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:01 
 

http://www.freefestivalharder.nl/info
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus toch een stuk strand open gezet om te zwemmen, verstandig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitverkocht!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ook aanwezig :)

Sowieso even een kijkje nemen bij Artifact. Verder zal 't wel veel wisselen worden tussen de stages.
Hoop dat het ondanks de voorspelde hitte een beetje uit te houden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot zo! Vergeet je niet meerdere keren op een dag in te smeren, af en toe een rustmoment te kiezen en genoeg te drinken (maar niet overdrijven, teveel drinken kan namelijk net zo gevaarlijk zijn als te weinig!)

Hebben er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De temperaturen zijn in ieder geval niet zo erg als voorspeld, dat scheelt wel een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
De temperaturen zijn in ieder geval niet zo erg als voorspeld, dat scheelt wel een hoop


gevoelstemperatuur van 33+ vind ik nog steeds aardig hoog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan 36-37 graden buiten temperatuur :P Ik niet eens weten wat daar het gevoelstemperatuur bij is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 09:05 
 
Hardtraxxer

Weer was heerlijk, prima kunnen rondstappen int zonnetje en voldoende water/beschutting voor verkoeling.

Krijgt alsnog een -1 vanwege de ruksfeer en het hoge schuurfeest-gehalte. Blijf toch echt een afvoerputje dit feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer was idd ver te zoeken. Leek meer op een openlucht sportschool
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute toch besloten ook te gaan, geen spijt van gehad. Met onze eigen groep was het prima te doen qua sfeer. Ik kwam gelukkig wel pas later in de middag aan, dus het heetst van de dag gelukkig niet meegemaakt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik was er ook pas om 16.00 ofzo.

maar wel een btje lame dat je voor een klein flesje 1 muntje moest betalen...en dat je achteraf hoort op andere feesten dat je gewoon een halve liter kreeg voor 1 muntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
maar wel een btje lame dat je voor een klein flesje 1 muntje moest betalen...en dat je achteraf hoort op andere feesten dat je gewoon een halve liter kreeg voor 1 muntje

1 muntje voor een klein flesje is toch gewoon normaal..?
Dat ze op Wish bijvoorbeeld een groot flesje geven voor 1 muntje is alleen maar een relaxte actie van hun.
En daarnaast, Free Festival moet ook ergens op verdienen, op de prijs van de tickets doen ze het niet in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:41 
 
Hardtraxx Addict

Goed feestje gehad met de groep. Vdk gehalte was bizar hoog. Liepen een aantal mensen rond die echt uit het niets dood konden vallen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog iets meegekregen van het ongeluk op de A6? Stond behoorlijk wat politie en brandweer omheen, toen ik na afloop naar huis reed.. Zag er niet best uit
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten