Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 05:24 
 
Hardtraxx Veteran

Feest: Fieldlab
Datum: 13-3-2021
Tijd: TBA
Locatie: Biddinghuizen
Leeftijd: TBA
Ticketsale: TBA/looting
Prijs: TBA

Line-up:
TBA


Aanmelden :
https://www.backtolive.nl/interesse-pilotevents/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 05:26 
 
Hardtraxx Veteran

Het lijkt mij wel interessant om hierover een aparte discussie te starten. Ik weet dat een aantal leden zich hier voor hebben aangemeld. Hopelijk krijgen een aantal leden de kans om ook daadwerkelijk te gaan.

De eerste vraag die in mij op komt? Stel je bent uitgeloot, moet je dan betalen voor het event. Hoe zou zo iets in zijn werk gaan. Ik hoop dat deze pilot snel inzichten geeft over hoe en of we op termijn weer evenementen kunnen verwachten en bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil mij wel aanmelden maar dan is er risico dat je alleen moet?
Zie niet dat je meerdere mensen (bijv. 2) kan aanmelden.

Beetje raar als je apart van elkaar aanmeld en de 1 kan wel heen en de ander niet. Of zie ik dit verkeerd?

Edit: elke bezoeker moet zich apart aanmelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel ook om hier aan mee te doen, zou het alleen wel jammer vinden om alleen te moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 10:07 
 
Hardtraxx Newbie

De bewegings- en contact dynamiek op een feest waar allemaal alleengaanden zijn, lijkt me ook totaal anders dan wanneer een feest uit allerlei groepen bestaat. Daar zullen ze voor het onderzoek toch ook wel rekening mee moeten houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er toch wel vanuit dat je dan (minstens) 2 kaarten p.p. kunt bestellen. Anders mis je inderdaad die interactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je wordt ingeloot en verder niemand van je matties, dan ga je toch niet? Nergens staat dat je ook echt moet gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bambambam schreef:
De bewegings- en contact dynamiek op een feest waar allemaal alleengaanden zijn, lijkt me ook totaal anders dan wanneer een feest uit allerlei groepen bestaat. Daar zullen ze voor het onderzoek toch ook wel rekening mee moeten houden?

Dit inderdaad. Ik ga er vanuit dat als je wordt ingeloot je een +1 mag meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Als je wordt ingeloot en verder niemand van je matties, dan ga je toch niet? Nergens staat dat je ook echt moet gaan :P


Als iedereen zo gaat denken, dan heeft dit 'festival' toch weinig nut? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Als je wordt ingeloot en verder niemand van je matties, dan ga je toch niet? Nergens staat dat je ook echt moet gaan :P


Als iedereen zo gaat denken, dan heeft dit 'festival' toch weinig nut? :huh:


Dan wordt het geen geslaagd onderzoek nee. Ook niet als je niet zoals normaal vriendengroepjes hebt, maar alleen mensen die met 1 of 2 zijn. Geen goede afspiegeling van hoe een festival in werkelijkheid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Als je wordt ingeloot en verder niemand van je matties, dan ga je toch niet? Nergens staat dat je ook echt moet gaan :P


Als iedereen zo gaat denken, dan heeft dit 'festival' toch weinig nut? :huh:


Ik neem aan dat als je ingeloot wordt de mogelijkheid om een kaartje te kopen na een bepaalde datum gewoon naar de volgende kanshebber gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangemeld. Ik offer mezelf in dit geval graag op voor de wetenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Aangemeld. Ik offer mezelf in dit geval graag op voor de wetenschap.


Ik denk dat ze aan ons wel goeie testpersonen zullen hebben. Kunnen ze meteen ook onderzoeken of de op dat moment aanwezige chemische teringzooi in het lichaam nog in positieve zin iets doet tegen het virus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum en tijd van de verschillende evenementen:

Dance-evenement: 6 maart (15.00-19.00 uur), Ziggo Dome
Concert: zondag 7 maart (16.00-19.00 uur), Ziggo Dome
Dancefestival: zaterdag 13 maart (13.00-19.00 uur), Biddinghuizen
Muziekfestival: zondag 14 maart (13.00-19.00 uur), Biddinghuizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha stel je eens voor hoet dit kan gaan lopen als er flink gebruikt zou gaan worden. Nieuwsmedia gaan hier natuurlijk met hun neus bovenop zitten. Door een Stockholm syndroom iets te veel heimwee naar de 4 muren die je de afgelopen jaar gegijzeld hebben? Eventjes mondkapje af en aan je sleutel ruiken dan maar. Je ouders zullen trots zijn als ze je voorbij zien snatsen op het journaal.

Wordt mooi dit. Zijn er ook kluisjes? Ik hoop dat er een livestream komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voordeel van die mondkapjes is wel dat je het kaakschaatsen niet ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Als je wordt ingeloot en verder niemand van je matties, dan ga je toch niet? Nergens staat dat je ook echt moet gaan :P


Als iedereen zo gaat denken, dan heeft dit 'festival' toch weinig nut? :huh:


Ik neem aan dat als je ingeloot wordt de mogelijkheid om een kaartje te kopen na een bepaalde datum gewoon naar de volgende kanshebber gaat.


Er gaat met first come first serve kaartverkoop gewerkt worden. Omdat je dus moet betalen hopen ze dat iedereen die een kaart koopt ook daadwerkelijk komt.

Ik heb me overigens ook aangemeld, denk dat we vooral EDM gaan zien op de feesten om het toegankelijk te houden. Of misschien 1 hardstyle stage bij het buitenfestival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Of misschien 1 hardstyle stage bij het buitenfestival?

Hardstyle stage?? Ik denk dat je blij mag zijn met 1 hardstyle act/artiest op dat festival.. Denk je echt dat daar meerdere stages neergezet gaan worden voor 1500 man? xd
Ik verwacht gewoon 1 stage met een gevarieerde lineup met vanalles en nogwat (en met een beetje geluk dus 1 hardstyle act/artiest)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje a la '538 Koningsdag' ofzo. Maar care, al zet je me momenteel bij de Jostiband.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht meer een Mysteryland mainstage-achtige lineup. De hardere stijlen zou ik ook niet op rekenen. Misschien een paar nummers als afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze wilden een natuurgetrouwe werkelijkheid van een festival nabootsen. Het heen-en-weer lopen tussen area's lijkt me dan ook wel aannemelijk dat ze dat gaan testen. Denk wel dat er meerdere kleinere area's zullen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.backtolive.nl/dance-festival/

Hier staat gewoon kort omschreven hoe de opzet is, dus 2 stages voor het dance festival.

En per groep van 500 mensen zullen dan net andere maatregelen gelden. (Wel/geen mondkapje, wel/geen 1,5 meter afstand). Tenminste, dat is hoe ik het opvat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De PCR-testen zijn gratis en vinden plaats op één van de vier door Fieldlab Evenementen aangewezen centrale locaties (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven).


Misschien ook wel even handig om rekening mee te houden, mocht je erg in een uithoek van het land wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn sneltesten nog niet betrouwbaar genoeg atm? Vind het een bijzondere keuze dat ze voor een testuitslag niet ouder dan 48 uur gaan, maar wellicht is een sneltest nog minder goed dan dit.

Maar voor mij is het wel een dealbreaker om 2 uur of langer te gaan reizen alleen voor zo’n test. Dus laat maar zitten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Citaat:
De PCR-testen zijn gratis en vinden plaats op één van de vier door Fieldlab Evenementen aangewezen centrale locaties (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven).


Misschien ook wel even handig om rekening mee te houden, mocht je erg in een uithoek van het land wonen.


Haha oh boy.

Vanuit Zeeland eerst een dag of wat voor het feest naar Rotterdam voor een test. Dan weer naar huis. Vervolgens op feestdag zelf 3 uur heen naar Biddinghuizen en 3 uur terug en een paar dagen daarna weer op en neer naar Rotterdam voor een test.

Wordt wat.

Maar feest is feest.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten