Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vraag me af hoe ze handhaven dat er aan de voorwaarden worden gehouden zoals het testen na de event op één van die locaties. Wat als mensen besluiten het niet te doen? Ze hebben toch al het feest gehad en de locaties zijn te ver reizen (even voorbeeld). Zit hier een boete aan of iets?


Wat ik vanmiddag op de radio hoorde is dat bij die theater voorstelling 20% zich niet meer had laten testen achteraf.
Beter geven ze na de tweede keer testen de 25 euro terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel echt klote ja, ik ga dus komende zaterdag en volgende week zondag. Maar ik moet dus op donderdag en vrijdag testen en ik moet een uur rijden naar de dichtstbijzijnde testlocatie. Heb al gemaild of het niet allebei op de vrijdag kan, zou wel klote zijn anders. Maarja jaar geen feesten meer gehad dus moet er iets voor over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah dit was echt bizar. Het was echt als vanouds, ontzettend gezellig!

Merk wel dat mn lichaam compleet naar de tering gaan niet meer gewend is, pffft wat heb ik t zwaar vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh, ook dat komt wel weer terug. Na jarenlange training te hebben geleverd pakt je lichaam dat zo weer op! En ik denk dat we er allemaal wel een dagje slecht gaan voor over hebben om er weer te staan. ;)

Hoe was het verder, Paul? Was de 'ontlading' groot? Kan me voorstellen dat je helemaal door het dak gaat wanneer je er voor de eerste keer weer bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Poah dit was echt bizar. Het was echt als vanouds, ontzettend gezellig!

Merk wel dat mn lichaam compleet naar de tering gaan niet meer gewend is, pffft wat heb ik t zwaar vandaag.

Hier zal ik geen probleem mee hebben, naar de tering gaan is me de laatste tijd iets te makkelijk af gegaan. Alleen qua conditie zal het nog een uitdaging worden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ah joh, ook dat komt wel weer terug. Na jarenlange training te hebben geleverd pakt je lichaam dat zo weer op! En ik denk dat we er allemaal wel een dagje slecht gaan voor over hebben om er weer te staan. ;)

Hoe was het verder, Paul? Was de 'ontlading' groot? Kan me voorstellen dat je helemaal door het dak gaat wanneer je er voor de eerste keer weer bent.


Ja die ontlading bij mij was in ieder geval zeer groot! Normaal gesproken ben ik altijd wel gewend dat in het begin de meeste altijd een beetje de kat uit de boom kijken en beetje lopen te kutten op hun telefoon Maar eigenlijk was iedereen al heel snel aardig los aan het gaan! De regels werden nauwelijks aan gehouden zoals het mondkapje, of op een stip stil blijven staan. Maar dat maakte ook niet zoveel uit. Iedereen was ontzettend gelukkig en blij en lekker aan het feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh wat was dit ongelooflijk top he. Niet mijn beste, maar absoluut mijn meest memorabele feest ooit. Kan hier nog dagen over napraten. Een van de mooiste momenten was wel toen Paul, die in een andere bubbel stond, blijkbaar ontsnapt was en ineens naast me stond :lol: Effe een (zwaar verneukt) fototje gemaakt natuurlijk en een dag later ontdekken dat er een random vrouw aan z'n wang staat te lebberen, zal ook eens niet bij die jongen.

Vrijdag 't huisje in bij Veluwe Strandbad en zondag voor de tweede keer vollebak :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 13:02 
 
Hardtraxxer

Ja zondag bij hazes was ook echt helemaal geweldig! Wat een gezelligheid. Iedereen was echt zo gek als een deur. Ik denk, als ik alle biertjes op had die ik van onbekenden aangeboden had gekregen, dat ik 2 dagen niet had kunnen lopen. Ik lig dus al 2 dagen op bed. Verder echt mooi om te zien hoe regels niet werken op zo'n feest. Wij kregen de instructies om te zitten met mondkapje op, maar na 10 minuten voorprogramma stond iedereen zonder mondkapje op. Verder heerlijk om weer eens de polonaise te lopen. Hoogtepunt van de avond was toch wel de sit down bij "wie kan mij vertellen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In b4 mensen die gaan zeiken dat anderen geen mondkapjes meer opdeden. Deze test laat juist zien dat het praktisch niet haalbaar is met mondkapjes. Je moet anders telkens dat ding afdoen voor drinken en dat ding zal vast lekker zijn na 5 uur zweten.

Ben wel voor het principe dat ze in Duitsland deden, dat is ook iedereen (vaak een groep bekenden van elkaar) krijgen een hok. En binnen het hok kan je je mondkapje afdoen en gewoon staan e.d.

Alleen als je buiten het hok gaat moet je je mondkapje opdoen (dat is voor WC en munten halen). Drinken en eten werd gewoon aan je hok geserveerd en bewakers controleerde enorm streng of je wel in het correcte hok stond.

Elk hok kreeg ook zijn eigen bankje. Imo zijn dat de manieren waarop iig kleine feesten weer kunnen, inclusief de sneltesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben wel voor het principe dat ze in Duitsland deden, dat is ook iedereen (vaak een groep bekenden van elkaar) krijgen een hok. En binnen het hok kan je je mondkapje afdoen en gewoon staan e.d.

Met 48 uur van tevoren testen en een negatieve uitslag kunnen aantonen zou in principe weer alles gewoon moeten kunnen zou je zeggen. Dus ook gewoon kriskras door elkaar staan zonder afstand en zonder mondkapjes. Alleen gaat het bij deze evenementen om 1300 tot 1500 personen per evenement die op specifiek uitgekozen testlocaties getest moesten worden, als je gewoon een GGD teststraat uitslag kunt laten zien is het natuurlijk ontzettend fraudegevoelig waardoor een negatief test simpel te faken is als je te lui bent om je te laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
In b4 mensen die gaan zeiken dat anderen geen mondkapjes meer opdeden. Deze test laat juist zien dat het praktisch niet haalbaar is met mondkapjes. Je moet anders telkens dat ding afdoen voor drinken en dat ding zal vast lekker zijn na 5 uur zweten.

Ben wel voor het principe dat ze in Duitsland deden, dat is ook iedereen (vaak een groep bekenden van elkaar) krijgen een hok. En binnen het hok kan je je mondkapje afdoen en gewoon staan e.d.

Alleen als je buiten het hok gaat moet je je mondkapje opdoen (dat is voor WC en munten halen). Drinken en eten werd gewoon aan je hok geserveerd en bewakers controleerde enorm streng of je wel in het correcte hok stond.

Elk hok kreeg ook zijn eigen bankje. Imo zijn dat de manieren waarop iig kleine feesten weer kunnen, inclusief de sneltesten.

Was dat vorig jaar ook niet de opzet van I Am Hardstyle event in duitsland of iets in die richting?
Werkte volgens mij wel aardig wat ik zo zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Hoogtepunt van de avond was toch wel de sit down bij "wie kan mij vertellen".

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Week uitgesteld ivm het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rot op? Hahah Fuzzy ouwe, alles lekker met je huisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Week uitgesteld ivm het weer.


Is dit georganiseerd door Hoek at Sea?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rot op? Hahah Fuzzy ouwe, alles lekker met je huisje?

Konden hem gelukkig naar volgende week verzetten haha, wel ff een domper zo wakker worden, hype was flink aanwezig. Maar goed, achteraf met het weer en zo misschien alleen maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap dat het balen is, maar hoe lekker zou t zijn als t volgende week nmooi weer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is echt ongekend, maar deze week ben ik nog aan 4 tickets gekomen voor het dance festival.

Jammer dat het nu niet doorgaat, maar volgende week, hopelijk met wat beter weer, gaan we er gewoon weer met 2 benen gestrekt in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Het is echt ongekend, maar deze week ben ik nog aan 4 tickets gekomen voor het dance festival.

:lol:

Je weet me te vinden, he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Snap dat het balen is, maar hoe lekker zou t zijn als t volgende week nmooi weer is.

10 graden maar wel droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die luxe in deze tijd. Heb je rot weer verplaats je gewoon het festival een weekje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Het is echt ongekend, maar deze week ben ik nog aan 4 tickets gekomen voor het dance festival.


Haha. Dat zal wel weer eens niet ja ... Jaloers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2021 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was t?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2021 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de beelden zagen er weer smakelijk uit, ondanks het niet helemaal in mijn straatje valt kwa muziek :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog iemand hardstyle plaatje erop gegooid?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten