Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 18:39 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Norther66 schreef:
Citaat:
De PCR-testen zijn gratis en vinden plaats op één van de vier door Fieldlab Evenementen aangewezen centrale locaties (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven).

Misschien ook wel even handig om rekening mee te houden, mocht je erg in een uithoek van het land wonen.

Haha oh boy.

Vanuit Zeeland eerst een dag of wat voor het feest naar Rotterdam voor een test. Dan weer naar huis. Vervolgens op feestdag zelf 3 uur heen naar Biddinghuizen en 3 uur terug en een paar dagen daarna weer op en neer naar Rotterdam voor een test.

Wordt wat.

Maar feest is feest.

Komt er een alternatief en alsnog klagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 19:28 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Komt er een alternatief en alsnog klagen :P

Dit is duidelijk een test en geen alternatief. Afgelopen zomer dat waren de alternatieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 23:59 

Hardtraxx Veteran

Wat ik nu al die tijd afvraag; als er vooraf en achteraf getest wordt, en er blijken geen besmette personen op het evenement rond te lopen... Hoe wil men dan gaan controleren wat het effect van diverse maatregelen is op de verspreiding van het virus? Of zijn dit puur sociale experimenten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 10:14 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Wat ik nu al die tijd afvraag; als er vooraf en achteraf getest wordt, en er blijken geen besmette personen op het evenement rond te lopen... Hoe wil men dan gaan controleren wat het effect van diverse maatregelen is op de verspreiding van het virus? Of zijn dit puur sociale experimenten?

Het zijn inderdaad meer sociale experimenten. Er gaat gekeken worden naar het aantal werkelijke contactmomenten tussen bezoekers, iedereen krijgt een NFC ketting om waarmee gemeten kan worden met wie je in contact komt en hoe lang. Ook staan er cameras op het gehele evenement om de bewigingen te kunnen volgen van verschillende bezoekers. Ook krijgen verschillende groepen verschillende opdrachten mee, bij het evenement in de ziggodome heb je waarschijnlijk 1 groep die vrij rond mag lopen zonder aanvullende maatregelen, 1 groep die een mondkapje op moet, 1 groep die moet zitten maar naast elkaar, 1 groep zitten met een aantal vrije stoelen ertussen etc.

Fieldlab heeft ook aangegeven dat het niet perse gaat om kijken hoeveel besmettingen er binnen plaats kunnen vinden, aangezien de eerste evenementen die we zonder 1.5m gaan organiseren waarschijnlijk een negatieve test of vaccinatiebewijs nodig hebben. Al lijkt het me wel dat ze met de data van de contactmomenten er een mooie berekening op los kunnen laten die dan berekent wat de kans zou zijn op besmetting als een van de 1500 bezoekers besmet zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 12:21 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Vanuit Zeeland eerst een dag of wat voor het feest naar Rotterdam voor een test. Dan weer naar huis. Vervolgens op feestdag zelf 3 uur heen naar Biddinghuizen en 3 uur terug en een paar dagen daarna weer op en neer naar Rotterdam voor een test.

Wordt wat.

Maar feest is feest.

Hopen dat de avondklok tegen die tijd is opgeheven, het festival duurt tot 19:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 13:20 

Hardtraxx Elite

Aangemeld voor 6-7 Maart.
Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 13:45 

Hardtraxx Addict

Nu al meer dan 63.000 aanmeldingen. Kleine kans dus om kaarten te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 17:20 

Hardtraxxer

122Stan schreef:

Ik denk dat er eerlijkgezegd ook genoeg mensen zijn die denken 'ff lekker feestje pakken tog' en zich registreren om vervolgens alle terms & conditions pas te zien en dan geen kaart kopen. Testen voor en na het evenement op slechts 4 locaties is niet voor iedereen zo handig lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 17:32 

Hardtraxx Veteran

122Stan schreef:

Had meer aanmeldingen verwacht, wanneer sluit de inschrijving?

En testlocatie om de hoek :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 17:40 

Hardtraxx Veteran

122Stan schreef:

Die 63.000 was maandagavond al bereikt, voordat de grote media het oppikten. Zou me niets verbazen als dat aantal inmiddels al is verdubbeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 22:47 

Hardtraxx Veteran

Die test locaties zijn wel een dingetje inderdaad. Ik zou het er wel voor over hebben vanuit Enschede maar ik moet dan wel het een en ander regelen met werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:17 

Hardtraxxer

Geen hardstyle dus op de line-up :/

Laat maar zitten dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:29 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Tof dat je je hebt aangemeld voor de Back To Live evenementen op Evenemententerrein Walibi Holland van ID&T en MOJO! We waarderen je betrokkenheid bij de evenementen sector enorm. Door deel te nemen aan deze onderzoeken help je de terugkeer van veilige en verantwoorde evenementen met een verhoogde bezoekerscapaciteit mogelijk te maken.

In deze mail vind je de line ups van beide evenementen en een link om je tickets te aan te schaffen. Let op, de ticketverkoop begint donderdag 25 februari om 12:00u stipt. De animo was overweldigend, dus we verwachten in no time uitverkocht te raken. Om iedereen een kans te geven is er een maximum ingesteld van twee tickets per bestelling.

VOORWAARDEN
Voordat je tickets aanschaft willen we graag je aandacht vragen voor de voorwaarden die verbonden zijn aan je bezoek. Er wordt om een actieve medewerking gevraagd in diverse onderzoeken en handelingen rondom het evenement, waaronder een PCR-test voorafgaand en na afloop van het bezoek op een door Fieldlab Evenementen aangewezen centrale locatie (Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven). Lees alle voorwaarden eerst nog even goed door voordat je je tickets aanschaft.

LINE-UP EN TICKETS
De knaldrang is groot, dat is duidelijk. Met dit kleinschalige festival van 2 area’s heb jij op 13 maart binnen no-time weer dat festivalgevoel terug. Joris Voorn, Reinier Zonneveld Live, Colin Benders en Nicky Elisabeth zorgen voor een knallende “mainstage”. House, disco en percussie zet de toon in Area 2 met Philou Louzolo, Fafi Abdel Nour, Suze Ijò en Lion Kojo.

Op 14 maart bruist het weer in Biddinghuizen tijdens het laatste Back To Live evenement. Op het kleinschalige popfestival zie je Chef’Special, Maan, De Staat, Jett Rebel, Donnie, Froukje, Numidia, Vunzige Deuntjes en Michiel Peeters verdeeld over twee podia.

Tickets kosten 25 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:34 

Hardtraxx Veteran

Vraag me af hoe ze handhaven dat er aan de voorwaarden worden gehouden zoals het testen na de event op één van die locaties. Wat als mensen besluiten het niet te doen? Ze hebben toch al het feest gehad en de locaties zijn te ver reizen (even voorbeeld). Zit hier een boete aan of iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:39 

Hardtraxxer

Het indoor dance event heeft nog wel een leuke lineup met Sunnery James & Ryan Marciano, Sam Feldt, Lucas & Steve en Lady Bee. Kijken of we daar kaarten voor kunnen scoren. Ik was inderdaad te optimistisch denkende dat we stiekem een beetje Hardstyle zouden zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 10:50 

Hardtraxx Addict

Jammer dat je alleen naar een van de aangewezen testlocaties mag. Ga geen 2 x 4,5 uur reizen (in totaal) voor een test. Zijn grenzen. Ondanks de ongelooflijk “grote knaldrang”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 11:05 

Hardtraxx Veteran

Dat worden lange sets, naar mijn mening hadden ze beter wat kortere sets, van 1 uur bijvoorbeeld, en dus meer variatie kunnen hebben.

Ik kan zelf morgen geen tickets kopen maar m'n vriendin gaat het proberen, als het niet lukt is het niet erg want heb niks met deze namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 11:33 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Geen hardstyle dus op de line-up :/

Laat maar zitten dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 12:44 

Hardtraxx Veteran

Nog geen mail gehad, meer mensen last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 13:12 

Artiest

Proberen om voor de 13de kaarten de halen, ongeacht de line up wil ik gewoon weer op een veld staan met lauw pisbier in mijn hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 13:19 

Hardtraxx Veteran

Ik verbaas me er wel over dat mensen (serieus?) dachten dat er iets van hardstyle geprogrammeerd zou zijn. Natuurlijk kon je het hopen maar als je een beetje realistisch was geweest...

Ik vind 't al heel wat dat er op zo'n festival house / techno geprogrammeerd staat op 2 area's. Ik ga wel een poging wagen, zou zeker gaan mocht ik er doorheen komen want ik wil
Cryex schreef:
gewoon weer op een veld staan met lauw pisbier in mijn hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 13:33 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Ik verbaas me er wel over dat mensen (serieus?) dachten dat er iets van hardstyle geprogrammeerd zou zijn. Natuurlijk kon je het hopen maar als je een beetje realistisch was geweest...

Ik vind 't al heel wat dat er op zo'n festival house / techno geprogrammeerd staat op 2 area's. Ik ga wel een poging wagen, zou zeker gaan mocht ik er doorheen komen want ik wil
Cryex schreef:

100% eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 13:35 

Hardtraxx Veteran

Er zijn in totaal 180.000 aanmeldingen, en 5600 kaarten beschikbaar. :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 13:36 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Remi schreef:

Cryex schreef:

100% eens.

Ga je proberen kaarten te fixen? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 14:25 

Kraak... Piep...

Denk het wel, met een beetje mooi weer toch een mooi dagje. Muzikaal gezien zijn mijn standaarden op het moment toch laag voor op festivals. Als het maar een festival is en muziek dan is het best.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten