Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Nog iemand hardstyle plaatje erop gegooid?

Zonneveld sloot af met Horror On Mind van Zanzibar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje zag er leip uit, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was echt zo bizar vet. Ik was er dan de zaterdag bij het dance festival.

Ik had trouwens niet afgesloten bij Reinier zonneveld, maar bij de tweede area waar allemaal disco classics werden gedraaid, en waar allemaal meiden vollebak aan de X los aan het gaan waren, dus ik dacht, ja hier moet ik staan.

Sowieso werd er nog aardig gebruikt trouwens. Bij ieder wc bezoek hoorde ik links en rechts weer een sleuteltje gaan haha.

Verder was de sfeer gewoon bizar, de mensen tering enthousiast en het getapte bier en despo tering lekker. Er was zelfs in het begin nog een zonnetje dat er lekker doorkwam. Iedereen stond toen ook bij de tweede area, omdat die vooral buiten was. Mensen gingen gelijk op de verhogingen en picknicktafels staan en het ging gelijk helemaal los.

Tijd ging echt tering snel, en het was helaas echt te snel voorbij, dus dat was dan denk het enige minpunt haha.

Trouwens nog best veel mensen met hardstyle merchandise aan gezien. Een groot deel van het publiek zou normaal wel naar een ander genre gaan, maar toch ging iedereen gewoon lekker los. Was wel echt mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
bij de tweede area waar allemaal disco classics werden gedraaid, en waar allemaal meiden vollebak aan de X los aan het gaan waren, dus ik dacht, ja hier moet ik staan.


Zo ken ik je weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Tering krijg nog net geen kriebels (positieve!) van Paul zijn verhaal xd

Klinkt als een top dag (al zou ik mijzelf zelfs prima vermaken op een Muziek op het Plein feest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
en waar allemaal meiden vollebak aan de X los aan het gaan waren, dus ik dacht, ja hier moet ik staan.

Sowieso werd er nog aardig gebruikt trouwens. Bij ieder wc bezoek hoorde ik links en rechts weer een sleuteltje gaan haha.


Hier was ik dus vooral wel heel benieuwd naar ja. Trots. En jaloers op alles en iedereen die daar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een topweekend gehad, dit was zeker wel het mooiste weekend sinds het begin van corona. Vrijdag aangekomen in het huisje op Veluwe Strandbad samen met een maat, mooi avondje in de sauna doorgebracht en daarna tot diep in de nacht drankspellen zitten doen met een groepje vrienden via Zoom, klinkt megalame tijdens zo'n weekend weg maar was echt tering gezellig en ging helemaal soepel haha. Zaterdag Paul en zijn kameraden voor de deur, hun even afgezet bij het festival en toen weer wat pilsjes gedronken bij het huisje. 's Avonds kwamen er nog twee andere maten en Paul en z'n maten kwamen naderhand ook weer terug, 's middags een groep dames met twee gasten al gespot dus daar maar even op de raam staan bonzen om ze ook uit te nodigen voor een feestje.

Zondag teringbrak opgestaan en richting het festival vertrokken wat hartstikke fout ging, eerst moest ik weer omdraaien om m'n mondkapje op te halen die ik vergeten was, vervolgens zijn we weer 5 minuten onderweg en breekt de ketting van een maat dwars doormidden, weer terug gegaan om een fiets voor hem te huren, toen weer teruggefietst om daar om 13:30 aan te komen terwijl we tussen 12:00 en 12:30 binnen moesten zijn. Nou ik mijn id kaart vergeten, helemaal top, kon ik wéér helemaal terug naar het huisje, gelukkig was een andere maat met de auto dus waren met een half uurtje op en neer. De muziek was niet helemaal mijn ding van tevoren maar dat uiteraard gewoon helemaal los gelaten en lekker met z'n allen de idioot uit staan hangen. Ergens een lange tak gevonden waar we onder gingen limobdansen en 3 minuten later was er bij de tweede stage ineens een megagrote cirkel ontstaan en stonden we daar met een paar honderd man een beetje om de beurt te limbodansen, dat soort simpele momentjes mis je wel weer echt ontiegelijk op festivals ook. Bij De Staat de circle pit op Witch Doctor ingedoken wat een grote puinhoop was, overal vielen mensen over elkaar en daarna een kwartier elkaar terug proberen te vinden wat uiteindelijk gelukt was, waarna we door gingen naar Bilal Wahib. De sfeer hier was echt goud, volgens mij heeft 'ie 3x achter elkaar Tigers gedaan maar iedere keer ging het weer vollebak met ook Maan en Snelle die vollebak door het publiek heen vlogen en nog even het podium kaapte voor een gastoptreden terwijl Bilal Wahib van voor tot achter het publiek over gedragen werd. In het huisje nog met z'n drieën een kleine fissa gebouwd en gisteren weer onwijs brak naar huis vertrokken.

Eindstand nog steeds kramp in m'n buikspieren omdat we zo teringhard hebben gelachen zondag, pijn in m'n rug van het limbodansen, en eigenlijk gewoon pijn en kramp in iedere spier van m'n lichaam, maar het was het iedere cent en iedere minuut waard. Dat wordt weer afkicken voorlopig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
waarna we door gingen naar Bilal Wahib. De sfeer hier was echt goud, volgens mij heeft 'ie 3x achter elkaar Tigers gedaan maar iedere keer ging het weer vollebak met ook Maan en Snelle


Aldus upcoming Uptempo protegé van Partyraiser: 'Dj Unlocked'

Mooi dat je genoten hebt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, mooie dingen. (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten