Had gehoopt op Spoontech hosting, nu gewoon skippen. Hoewel, raw classics van Delete en Thera is wel fijn.
Last edited by Redle on , edited 1 time in total.
wrote:]Had gehoopt op Spoontech hosting, nu gewoon skippen. Hoewel, raw classics van Delete en Thera is wel fijn.
wrote:Wel intresante namen hier en daar, maar ik trap er niet in deze keer. Nog genoeg andere festivals op de planning.
Moet je alsnog een euro betalen om hem te stallen!!!!!wrote:Gewoon met 10 man een waterfiets huren en naar het festival varen, hoeven ook niet meer te janken over die hoge prijs
Drank een week vantevoren gaan begraven op dat strand.wrote:Gewoon met 10 man een waterfiets huren en naar het festival varen, hoeven ook niet meer te janken over die hoge prijs
wrote:Moet je alsnog een euro betalen om hem te stallen!!!!!wrote:Gewoon met 10 man een waterfiets huren en naar het festival varen, hoeven ook niet meer te janken over die hoge prijs
wrote:Moet je alsnog een euro betalen om hem te stallen!!!!!wrote:Gewoon met 10 man een waterfiets huren en naar het festival varen, hoeven ook niet meer te janken over die hoge prijs
Dit. Op die raw classics kan ik me goed vermaken hoor. Ik moet alleen werken dan, jammer.wrote:Als ik niet moet werken gewoon weer aanwezig. Genoeg leuke namen.
Hoe weet je dan dat PN om 2 uur staat? (ondanks dat met zo'n lineup het wel logisch is dat die vroeg staat)wrote:Gisteravond in een dronken bui besloten met een paar om hier heen te gaan en hebben ook gelijk de kaarten besteld, dus aanwezig. Vorig jaar hier prima vermaakt, vooral tijdens die 2 uur durende set van B-Front & PN. Helaas ga ik deze twee niet zien dit jaar, omdat PN al om 2 uur staat gepland en B-Front niet is geboektMaar genoeg namen waar ik me mee kan vermaken, beetje naar artiesten die ik niet zoveel zie: Sub Sonik, D-Sturb, Delete (2x), D&R, Riot Shift, Thera en waar ik nog steeds heen moet: Mind Dimension
Wordt een prima dagje denk ik zo
Staan genoeg namen waar ik me prima vermaakwrote: Area 1: Mortal Realm
Delete VIP
Aggressive act live
E-Force
D-Sturb
Rebelion
Phuture Noize
Area 2: Beast Gates
Degos & Re-Done
Thera
Jack Of Sound