Fietsafstand dus bij goede line-up wel gewoon aanwezig. Dit keer wel de fiets 10 meter voor de ingang tegen een boom zetten in plaats van een extra euro te gunnen aan deze organisatie.
Chroman wrote:Fietsafstand dus bij goede line-up wel gewoon aanwezig. Dit keer wel de fiets 10 meter voor de ingang tegen een boom zetten in plaats van een extra euro te gunnen aan deze organisatie.
Geld betalen om je fiets ergens neer te zetten? Had er wel wat over gelezen vorig jaar maar ging ervan uit dat het een grapje was
Dit was vorig jaar de eerste keer dat ik alleen naar een feest ging. Was wel leuk voor een keertje maar denk dat ik niet zo snel nog alleen ga, en dit jaar sla ik dit wrs weer over wegens bovengenoemde redenen.
Area 1: Mortal Realm
Minus Militia Live, Radical Redemption, Warface, Adaro, Delete VIP, Aggressive act live, E-Force, D-Sturb, Rebelion, Act of Rage, Deetox, Phuture noize, Luna, Sub Sonik, Crypsis, Regain, Killshot, Neroz, Nolz
Area 2: Beast Gates
Degos & Re-Done, Unresolved, Endymion, Bass Chaserz, Thera, High Voltage, Jack Of Sound, Jason Payne, RVAGE, Clockartz, Caine, Prefix & Density, Mind Dimension, GPF Live, Kronos, Riot Shift, Marloose, Organized Chaos, Saphera, Tha Watcher
Area 3: Netherworld - Hosted by Ncrypta
Ncrypta, Malice, Thyron, Rooler, Luminite, Physika, Krowdexx, Sins Of Insanity, Bestia, Chemical Soldiers, Mistortion, Revalue, Mc Focus
Area 4: Origin Temple
12:00 - 15:00 Star Ascendancy (Dj Contest),
15:00 - 01:00 Ancient Ancestry (RAW Classics),
Delete, Regain, Thera, Degos & Re-Done, High Voltage, Luna, Jack Of Sound, Jason Payne, Kronos, Organized Chaos, The Syntax Mc
Last edited by Desley DD on , edited 1 time in total.