Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 17:37 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Misschien dat ik deze ook nog wel mee pak. Vorig jaar was inderdaad wel prima zoals Mitch zei, vanwege de Spoontech, maar hier en daar verspreid kom ik best wat prima namen tegen.

Heb een post-Defqon depressie.

Gewoon doen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik ben alleen aanwezig bij een Spoontech hosting. Anders niet.


Remi schreef:
Misschien dat ik deze ook nog wel mee pak. Vorig jaar was inderdaad wel prima zoals Mitch zei, vanwege de Spoontech, maar hier en daar verspreid kom ik best wat prima namen tegen.

Heb een post-Defqon depressie.


Gezellig maat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Misschien dat ik deze ook nog wel mee pak. Vorig jaar was inderdaad wel prima zoals Mitch zei, vanwege de Spoontech, maar hier en daar verspreid kom ik best wat prima namen tegen.

Heb een post-Defqon depressie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Gezellig maat :cool:

Koever schreef:
Gewoon doen :innocent:


Ho ho, rustig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Heb een post-Defqon depressie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Misschien dat ik deze ook nog wel mee pak. Vorig jaar was inderdaad wel prima zoals Mitch zei, vanwege de Spoontech, maar hier en daar verspreid kom ik best wat prima namen tegen.

Heb een post-Defqon depressie.


Ja dit eigenlijk ook wel. Zal misschien ook wel een beetje aan de timetable liggen, want hier en daar staan er nog best leuke namen. En dat ligt inderdaad ook wel een beetje aan de Defqon dip op dit moment :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig om voor te lichten :). Nog even kijken hoe lang ik blijf op het festival. Laat het afhangen van hoe leuk het zal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik doe mee aan de DJ Contest en zit bij de laatste 10!
De winnaars worden bepaald door stemmen dus het zou tof zijn als jullie dit ook even willen doen!

Stemmen kan hier:
PC/Laptop: https://www.facebook.com/events/1394342 ... 518799433/
Mobiel: https://m.facebook.com/questions.php?qu ... 9512132767

En onze set staat hier ook: hardstyle/resonance-fatality-dj-contest-finale-t64330.html

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fatality schreef:
WE THANK YOU!
The most important element of Fatality Festival is you!
As we are constantly trying to improve our festival we are very thankful for all the advice and input you gave us on social-media and our email inquiries.

We are very happy with both the positive responses and ideas to make the festival experience even better. Because of your feedback Fatality Festival will have free toilets, free bicycle parking and a bigger merchandise collection at the coming edition!

As you have noticed we also added an early-rawstyle stage to the festival. This was a great desire for many of the participating fans and with the Origin Temple we fulfil that wish.

Expect nothing but the best raw hardstyle from ‘the good old days’! Again, thank you for participating in our inquiries and see you all on the 28th of July.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten waren vorig jaar wel 4 euro goedkoper xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 20:40 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Kaarten waren vorig jaar wel 4 euro goedkoper xd

tja dat is te verwachten dan toch, ze moeten ergens het geld vandaan halen. Maar nu heb je t gewoon al betaald en krijg je niet het gevoel dat je nog eens "extra" moet betalen voor normale voorzieningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Helicaze schreef:
Kaarten waren vorig jaar wel 4 euro goedkoper xd

tja dat is te verwachten dan toch, ze moeten ergens het geld vandaan halen. Maar nu heb je t gewoon al betaald en krijg je niet het gevoel dat je nog eens "extra" moet betalen voor normale voorzieningen.

Yup, vind dit een stuk eerlijker. Het gaat om het idee dat je niet opeens onverwachte kosten hoeft te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 08:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is eerlijk, maar dit klinkt mij meer als een mooi praatje om de fouten maar te maskeren van de vorige keren, want ze hadden dit al veel eerder kunnen doen.

Plus je hebt nu natuurlijk nog de slijmende mensen die je lastig vallen om merch te kopen, verplichte aansteker bij peuken, prijswisselingen en andere bekers voor drinken, flesjes niet meenemen de WC in, lauw bier en drinken en de volle bak betalen voor een beker lauw drinken dat voor de helft ijs is, je betaalt zodoende maar voor een halve cola.

Dus ik zou maar afwachten tot je dat en de prijzen voor munten ziet voor je gaat juichen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 08:42 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Het is eerlijk, maar dit klinkt mij meer als een mooi praatje om de fouten maar te maskeren van de vorige keren, want ze hadden dit al veel eerder kunnen doen.

Plus je hebt nu natuurlijk nog de slijmende mensen die je lastig vallen om merch te kopen, verplichte aansteker bij peuken, prijswisselingen en andere bekers voor drinken, flesjes niet meenemen de WC in, lauw bier en drinken en de volle bak betalen voor een beker lauw drinken dat voor de helft ijs is, je betaalt zodoende maar voor een halve cola.

Dus ik zou maar afwachten tot je dat en de prijzen voor munten ziet voor je gaat juichen :P


Volgens mij was Fatality ook het eerste festival vorig jaar waar de muntenprijs wat hoger lag dan "normaal". Benieuwd of het dit jaar dan €3 euro voor een munt is geworden.
Ik heb het gevoel dat deze organisatie toch al alle schaamte voorbij is en gewoon ordinair geld wil trekken bij de bezoekers. Mij zul je dan ook niet meer zien bij deze organisatie, tenzij; Spoontech.
Van de andere kant, iedereen verdiend een 2e, en misschien ook wel 3e kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerder al gezegd dat ik misschien nog wel ga en in die week voorafgaand beslis maar ik 'vrees' dat het op voorhand wel gaat uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de timetable of ik hierheen ga. Ben een beetje bang dat het vanaf 22:00 alleen maar pingpong is op alle stages >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Afhankelijk van de timetable of ik hierheen ga. Ben een beetje bang dat het vanaf 22:00 alleen maar pingpong is op alle stages >.<


Ik gok dat Mind Dimension aan de late kant staat op AREA 2, en dat Delete en Thera op de Classic Area ook aan de late kant zullen draaien... dus verwacht dat er over de gehele dag wel wat leuks te doen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:34 
 
Hardtraxxer

Looike schreef:
Marks schreef:
Afhankelijk van de timetable of ik hierheen ga. Ben een beetje bang dat het vanaf 22:00 alleen maar pingpong is op alle stages >.<


Ik gok dat Mind Dimension aan de late kant staat op AREA 2, en dat Delete en Thera op de Classic Area ook aan de late kant zullen draaien... dus verwacht dat er over de gehele dag wel wat leuks te doen is :)

Ik denk dat het met Delete wel mee valt, aangezien Delete VIP op de main staat als wss een van de laatste acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Looike schreef:
Marks schreef:
Afhankelijk van de timetable of ik hierheen ga. Ben een beetje bang dat het vanaf 22:00 alleen maar pingpong is op alle stages >.<


Ik gok dat Mind Dimension aan de late kant staat op AREA 2, en dat Delete en Thera op de Classic Area ook aan de late kant zullen draaien... dus verwacht dat er over de gehele dag wel wat leuks te doen is :)

Ik denk dat het met Delete wel mee valt, aangezien Delete VIP op de main staat als wss een van de laatste acts.


Ik gok toch echt dat ie AREA 4 afsluit, en dat Minus Militia/Aggressive Acts AREA 1 afsluit of iets dergelijks, maar we zullen het zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 12:12 
 
Hardtraxxer

Dacht even een goedkoop kaartje a 28€ te scoren via Swap, blijken het munten te zijn. Ha-ha bierrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 22:40 
 
Hardtraxxer

aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Dacht even een goedkoop kaartje a 28€ te scoren via Swap, blijken het munten te zijn. Ha-ha bierrr

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt het nu echt 40 graden tijdens Fatality, of zijn het enkel speculaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het wordt 42 graden.

Bron: Sander Mares
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten