Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Fatality - The RAW Outdoor Festival
Datum: 28-07-2018
Tijd: 12:00-01:00
Locatie: De Geffense Plas, Oss
Leeftijd: 16+
Ticketsale: http://www.fatality-event.com/tickets
Prijs:
Alle prijzen incl. servicekosten & BTW
Regular: €44,84
VIP: €59,85
Parking: €11
Shuttle bus: €9


Line-up:
Area 1: Mortal Realm
Minus Militia Live
Radical Redemption
Warface
Adaro
Delete VIP
Aggressive act live
E-Force
D-Sturb
Rebelion
Act of Rage
Deetox
Phuture Noize
Luna
Sub Sonik
Crypsis
Regain
Killshot
Neroz
Hosted by MC Nolz

Area 2: Beast Gates
Degos & Re-Done
Unresolved
Endymion
Bass Chaserz
Thera
High Voltage
Jack Of Sound
Jason Payne
RVAGE
Clockartz
Caine
Prefix & Density
Mind Dimension
GPF Live
Kronos
Riot Shift
Marloose
Organized Chaos
Saphera
Hosted by MC Tha Watcher

Area 3: Netherworld - Hosted by Ncrypta
Ncrypta
Malice
Thyron
Rooler
Luminite
Physika
Krowdexx
Sins Of Insanity
Bestia
Chemical Soldiers
Mistortion
Revalue
Hosted by MC Focus

Area 4: Origin Temple
12:00 - 15:00 Star Ascendancy (Dj Contest)
15:00 - 01:00 Ancient Ancestry (RAW Classics)
Delete
Regain
Thera
Degos & Re-Done
High Voltage
Luna
Jack Of Sound
Jason Payne
Kronos
Organized Chaos
Hosted by The Syntax MC
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 maart volledige line-up release en start van ticketverkoop.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Afwezig.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen aanwezig als de line-up heel goed is. Wil deze organisatie eigenlijk helemaal niks meer laten verdienen.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met een leuke hosting/line-up misschien wel aanwezig.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar eigenlijk alleen heen gegaan omdat er een Spoontech hosting was. Denk niet dat ik er dit jaar heen ga.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Alleen aanwezig als de line-up heel goed is. Wil deze organisatie eigenlijk helemaal niks meer laten verdienen.

want? :huh:

OT: zelf waarschijnlijk wel aanwezig voor het eerst! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees het topic van vorig jaar maar terug.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit artwork :sick: , met leuke hosting(s) mogelijk aanwezig.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Joey schreef:
Alleen aanwezig als de line-up heel goed is. Wil deze organisatie eigenlijk helemaal niks meer laten verdienen.

want? :huh:

OT: zelf waarschijnlijk wel aanwezig voor het eerst! :thumbup:


Uitbuiting vooral.

Idd toppa van vorig jaar laat het gros wel zien.

Vorige feest was alleen muzikaal leuk door de twee degelijke hostings en goed, maar niet top, geluid samen met de gezelligheid onderling op de Spoontech stage en daar houdt het op.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:19 
 
Hardtraxxer

Ook al is de line-up zwaar naar wens zal ik alsnog niet gaan. De uitbuiting van vorig jaar was echt te belachelijk voor woorden.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:20 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk ook niet dat ik hier nog een keer in trap.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankzij de spoontech hosting mij hier zeer goed vermaakt. Als ze dat dit jaar weer doen, zeker aanwezig.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok op roughstate artiesten op main met aanvulling. En gearbox / Theracords en unleashed ofzo nog hosting.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit 16+? :huh:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Uitbuiting vooral.

Idd toppa van vorig jaar laat het gros wel zien.

Vorige feest was alleen muzikaal leuk door de twee degelijke hostings en goed, maar niet top, geluid samen met de gezelligheid onderling op de Spoontech stage en daar houdt het op.

Lees het inderdaad nu... :/
Misschien toch maar even line up afwachten, mocht deze echt interessant zijn zien we wel verder.
Zonde...
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik gok op roughstate artiesten op main met aanvulling. En gearbox / Theracords en unleashed ofzo nog hosting.


TCC Hosting zou gaaf zijn, al is die kans nihil. Gearbox zou er gegarandeerd wel weer staan met de botsauto stage. Main is gewoon weer een kopie van de afgelopen 2 jaar met alleen maar b2b(2b)'s.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Onder het motto meer is beter hebben we straks op dit feest b2b2b2b setjes van een half uur en mag iedere hardstyle dj getekend bij een label een track opzetten.

Ik zie het hier nog gebeuren ook.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zul je mij niet meer vinden. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig bij een Spoontech hosting. Anders niet.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gearbox zal er sowieso weer staan, als je zag hoeveel mensen met die merch (keta pet e.d.) daar liepen dan zullen die de prijzen e.d. niet echt boeien.

Ik denk juist aan een grotere Gearbox stage en het schrappen van een ander podium, de Nightbreed en Spoontech stonden eigenlijk nooit echt vol, zeker de Spoontech was altijd meer leeg dan vol.

Mochten ze 4 podia houden dan denk ik dat ze Rough State, Unleashed en Gearbox als de 3 overige podia doen. Zou slim zijn omdat ze daar de grootste groep mee pakken eigenlijk. Op de main heb je dan denk ik Radical en co, SZP, Deetox, Myst, Rebelion e.d.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Aanwezig bij een Spoontech hosting. Anders niet.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Aanwezig bij een Spoontech hosting. Anders niet.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Aanwezig bij een Spoontech hosting. Anders niet.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorm eens lekker je eigen mening
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten