Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik zie nu pas dat hij vroeger Jajox was :lol: Maar idd wat BB zegt, verwacht niet dat ze zich allemaal aan het concept gaan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De organisatie heeft volgens mij ook geen jaartallen meegegeven? Kan mij weinig interesseren trouwens. Als er maar een mooie balans is en het niet verder gaat dan 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg veel zin in morgen! Gaan met een grote groep dus overal even kijken, sowieso te vinden bij Riot Shift, Thera, Delete VIP en classics, Agressive Act en Mind Dimension! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! :love:
Ganse dag bij de raw classics te vinden, enkel de mainstage bezoeken voor PN, Delete VIP en Radical R!

Te herkennen aan m'n lengte en de t-shirt waar 'MOET JUST NIKS' op staat.
Ohja, altijd linksvoor voor de subwoofers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch besloten om te gaan. Ik ga er heen zonder al te veel verwachtingen dus het kan alleen maar meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op tijd binnen voor Phuture Noize, hopelijk gaat het meevallen met de regen vanmiddag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net opgestaan met een gruwelijke kater. Wat een ellende... Zo maar eens vertrekken richting Oss. Wit shirt en korte jeansbroek. Waarschijnlijk terug met bier in m'n hand :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Net opgestaan met een gruwelijke kater. Wat een ellende... Zo maar eens vertrekken richting Oss. Wit shirt en korte jeansbroek. Waarschijnlijk terug met bier in m'n hand :beer:


Wit shirt en al dat zand daar. Gaat niet goed komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 19:25 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Net opgestaan met een gruwelijke kater. Wat een ellende... Zo maar eens vertrekken richting Oss. Wit shirt en korte jeansbroek. Waarschijnlijk terug met bier in m'n hand :beer:

Wauw echt respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Helicaze schreef:
Net opgestaan met een gruwelijke kater. Wat een ellende... Zo maar eens vertrekken richting Oss. Wit shirt en korte jeansbroek. Waarschijnlijk terug met bier in m'n hand :beer:

Wauw echt respect

XOXO
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 01:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad zeg! Ten eerste, de organisatie vond ik gewoon prima. Geluid stond op het begin bij de main wat zacht, maar dit werd gedurende de dag stukken beter. Verder vond ik het geluid overal dikke prima.

Binnenkomen bij Phuture Noize, waar meteen de toon voor de rest van de dag werd gezegd. Zoals altijd gewoon geweldig setje. Verder hele leuke setjes gehoord van Clockartz (die gewoon ff Lunatic erop gooide :love: ), Delete VIP, Thyron, Aggressive Act, Thera en D-Sturb.
Maar set van de dag gaat toch wel met head & shoulders naar Mind Dimension. Man man man wat een asociaal goeie set was dat. Die Haters Edit :drool:
Daarna gebleven voor GPF, maar dit was ik na 0,0001 seconde al beu dus toen maar naar huis gegaan.

Al met al echt een topdag beleefd hier, heb eigenlijk niks te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 02:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Helicaze schreef:
Net opgestaan met een gruwelijke kater. Wat een ellende... Zo maar eens vertrekken richting Oss. Wit shirt en korte jeansbroek. Waarschijnlijk terug met bier in m'n hand :beer:

Wauw echt respect



Millard Fillmore schreef:
Ff douchen beetje zand in je puni
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 12:50 
 
Hardtraxxer

Gewoon een heerlijk festival! Organisatie heeft zeker wat met de kritiekpunten van vorig jaar gedaan. Maar dat mag ook wel voor €45,-. Geluid vond ik tot de avond begon best matig, daarna werd het op de mainstage in ieder geval beter. Gearbox hing een vet sfeertje, maar door het matige geluid (i.c.m. de harde wind??) heb ik er minder tijd doorgebracht. Volgend jaar zeker weer terug :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 15:01 
 
Hardtraxxer

Weer een mooi feestje gehad.
Heerlijke muziek en heerlijk weer kan eigenlijk niet fout gaan.
Binnengekomen bij PN zoals gepland, wat zoals altijd een heerlijk setje was alleen kon ik helaas niet volledig los gaan. Had nog niet genoeg gegeten en dus veel te weinig energie.

Uitschieters van de dag waren toch wel Thera LIVE, Thera Classics, Delete VIP & Delete Classics. Wat een geweld zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thera, nog eend 284939 keer bedankt voor het draaien van m'n verzoekje Slim Shore - Scars, wat een genietmoment. Die liveset was ook echt niet normaal!

Delete classics, tja... Er is altijd niets beter dan op oude Delete tracks kapot te rammen. Dat gaat zo hard, damn. Die sfeer vooraan was echt priceless :love:.

Eerste half uur Mind Dimension was vet, maar toen had ik het wel gehad. Ik was kapot, de tent begon vol te lopen met GPF mongolen en dan ben ik maar wat tegen een hek gaan zitten en wachten tot die ellende begon. Ik heb echt gelachen toen die eerste kick van GPF er in kwam. Een soort van Brutalized kick op 384939202 BPM. Heel die tent werd gek, ongelooflijk.

Echt wel een heel vet feest gehad. Organisatorisch zat het inderdaad een pak beter in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Eerste half uur Mind Dimension was vet, maar toen had ik het wel gehad. Ik was kapot, de tent begon vol te lopen met GPF mongolen en dan ben ik maar wat tegen een hek gaan zitten en wachten tot die ellende begon. Ik heb echt gelachen toen die eerste kick van GPF er in kwam. Een soort van Brutalized kick op 384939202 BPM. Heel die tent werd gek, ongelooflijk.


Dit vond ik ook enorm zonde, het eerste half uur van Mind Dimension was echt genieten, maar daarna werd het steeds drukker wat de sfeer ook niet goed deed.

Verder een prima dagje gehad, lekker weer en overal even gekeken. Veel bekenden gezien en gesproken, geluid vond ik overal goed op de gearboxstage na. Setjes van de dag: Thera classics en Mind Dimension :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 23:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Helicaze schreef:
Net opgestaan met een gruwelijke kater. Wat een ellende... Zo maar eens vertrekken richting Oss. Wit shirt en korte jeansbroek. Waarschijnlijk terug met bier in m'n hand :beer:

Wauw echt respect


Haal het zand eens uit je vagina. Altijd het zelfde met die gezandstraalde sloot van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Sfeermomentje linsvoor.
Voor de mensen die zich stoorden aan het maken van filmpjes, mijn exuses :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top festival! Origin Temple was wel erg nice! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk de tijd en energie gevonden om nog eens een verslagje te typen.

Zoals ieder jaar is het de dag voor Fatality in mijn dorp feest, met als gevolg dat ik telkens vrij vaag wakker word. Dit jaar was dat niet anders. De hele dag met Pino, Jonas en nog wat bekenden rondgelopen. Er ging nog een maat mee die nog nooit een hardstyle feest heeft meegemaakt. Was lachen. Tegen half 3 binnen, dus hebben nog een deel van Phuture Noize gezien. Prima inkomer. Daarna richting Prefix & Density gegaan wat ook gewoon weer een goede set was. Er was genoeg ruimte om los te gaan tijdens dit uur. Props voor het vage spaceshirt van Roy! Clockartz waren weer gruwelijk dik, met de nodige portie klassiekertjes. Mooi om te zien dat ondanks de warmte echt bijna iedereen flink stond te maaien in die tent. Na Clockartz besloten we richting die botsauto area te gaan voor de raw classics. Vond het wel jammer dat het daar te doen was en niet zoals vorig jaar op het strand. Toiletten waren ook gewoon veel te ver als je daar stond. :thumbdown:

Jack of Sound en daarna Luna was niet veel soeps. Heb platen van 2016 gehoord. Dan begrijp je er toch echt niks van hoor. Gelukkig kwam daar de verlosser van al het kwade: Thera. Kneiter dikke set zoals het hoort. Lachen dat ie bij "Drinks On The House" zijn flesje water naar ons gooide. Dat hadden we echt nodig op dat moment. xd

De groep wou naar Delete VIP dus ben ik maar gevolgd. Zag een foto online van het publiek tijdens High Voltage. Dat was wel echt kut hoor. 20 man? Die moet toch ook flink achter zijn oren gekrabt hebben. Verdient hij echt niet. Maar ja Delete is tegenwoordig zo belachelijk populair... Heel die Mainstage stond vol. Delete VIP was wel heel dik hoor. Blijft hij toch telkens iets leuks van maken.

Terug dat eind lopen richting de classics voor Degos & Re-Done die het ook weer uitstekend deden en zich mooi aan het concept hielden. Top set! Daarna een half uurtje liggen uitrusten om weer helemaal naar de andere kant te lopen voor Thera Live. Wat een zieke set was dit weer joh. Al die gated kicks vlogen in het rond. Loopschoenen weer aan om terug helemaal naar de botsauto stage te gaan. Delete classics. Vond het iets te druk om goed los te kunnen gaan. Wel een gouden setje. Kan ook niet misgaan met die klassiekers van hem.

Ondertussen had ik weer een krat pils naar binnen gewerkt en begon ik flink vaag te worden, dus even iets gaan eten en uitgerust aan een boom. Mind Dimension was de volgende in de rij. Lekkere mix waar ik de laatste restjes energie op kon doen. Halfweg MD werd het wel drukker en drukker voor die belachelijk kutact GPF. Eerste 30 seconden nog blijven staan om eens te zien wat het ging worden. Nog nooit zo snel uit een tent gelopen als toen. Ik snap echt niet dat je daar bewust heen kan gaan. Een volle tent joh... :lol:

Nog even bij Jason Payne geweest, maar dat was ook niet wat het moest zijn voor mij. We waren vrij snel van de parking af en mijn maat die dus hier zijn eerste feest had, was helemaal kapot en heeft heel de rit geslapen. Missie geslaagd dus :cool:

Maar nu zit ik hier dus met uitslag over heel mijn lichaam. Ik zag op fb dat er nog mensen zijn die hier last van hebben. Waarschijnlijk van onder die bomen te rusten. Ik ga echt kapot van de jeuk. Processierupsen?

+++ Thera, Delete, MD, Clockartz, P&D, DNR
++ Het weer zat uiteindelijk heel goed mee
+ Gezellige groep
- JOS, Luna, Jason Payne
- Prijzen van het eten en parking
-- Die oranje bordjes die je moest volgen waardoor we zo'n kwartier hebben omgereden voor niets
-- Afstand toiletten. Zet gewoon een paar dixies en plaszuilen naast die botsauto stage
--- GPF
------ Intense jeuk opgedaan ergens op dit feest

Edit; Ohja +++++ Na een hoepiehak sessie aan de eetkramen kreeg ik een hand van iemand. Voelde mij nog nooit zo gewaardeerd als toen :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Jack of Sound en daarna Luna was niet veel soeps. Heb platen van 2016 gehoord. Dan begrijp je er toch echt niks van hoor.


Helicaze schreef:
Gelukkig kwam daar de verlosser van al het kwade: Thera. Kneiter dikke set zoals het hoort.


Helicaze schreef:
"Drinks On The House"


Hhmmzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hhmmzz

:lol:

Er is, denk ik, wel een verschil als het een track is die klinkt als een track uit 2002 - 2005 / een ode is aan tracks uit die tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tracklist van mn classics set trouwens:

    01. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
    02. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
    03. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
    04. Slim Shore - Scars
    05. Technoboy - Put Some Grace
    06. T.C.C. - The Reason
    07. Geck-e - Soul Train
    08. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
    09. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
    10. Geck-o & Stana - Mess With Me
    11. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
    12. Geck-e - Parallel Worlds
    13. Vazard - Zimmersion
    14. Dj Thera - The Twilight Zone Breaking Point (Mash-up)
    15. Prefix & Density - Soundwaves
    16. T.C.C. - Drinks On The House
    17. Chris One - Scum
    18. Catatonic Overload - Futile
    19. Sasha F - New System
    20. Tatanka pres. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
    21. Dj Thera & Phrantic - Violence
    22. Rephex feat. Carnifex - Voice Of Noize
    23. Vazard - Who I Really Am
    24. Dj Thera & Delete - Welcome (Dj Thera Live Mix)
    25. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
    26. Ophidian - Butterfly VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Spobbertiet schreef:
Hhmmzz

:lol:

Er is, denk ik, wel een verschil als het een track is die klinkt als een track uit 2002 - 2005 / een ode is aan tracks uit die tijd


Zeker waar, J&W zouden dit ook vaker mogen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cho die Voice of Noize ging zo verschrikkelijk hard. Echt niet verwacht dat vooral die kicks zo goed zouden doorkomen.

@Thera, ik had gehoord dat je die plaat geremasterd hebt en dat je voor veel oudere tracks daar mee bezig bent?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten