Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste set van de dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 10:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Cho die Voice of Noize ging zo verschrikkelijk hard. Echt niet verwacht dat vooral die kicks zo goed zouden doorkomen.

@Thera, ik had gehoord dat je die plaat geremasterd hebt en dat je voor veel oudere tracks daar mee bezig bent?

Die had ik inderdaad geremasterd zodat ie beter draaibaar is ja! En verder ben ik inderdaad druk bezig met onze TC catalog te remasteren en online te zetten per jaar in handige stream edits. Jaar 1 staat al even online, nu druk bezig met het 2e jaar. Wat n werk :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Tracklist van mn classics set trouwens:
Lijst

Mega vet weer! Scum :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Prima dagje hier gehad, binnenkomen was tov vorig jaar een stuk beter. Konden zo doorlopen en munten waren snel gehaald. Begonnen bij Phuture Noize, wat een heerlijke binnenkomer was. Hierna richting de tent voor Clockartz. Laatste 20 minuten gingen er flink op. :oh: Adaro draaide ook weer prima, met als hoogtepunt die In My Mind Bootleg :loving: Die man is weer helemaal terug imo. Regain vs Neroz en Crypsis vs Sub Sonik was niet heel speciaal, gewoon oke. Bij Delete ging het volume iets harder, waardoor de kicks wat beter doorkwamen. Wat blijft die Malfunction VIP toch retedik. Laatste stuk werd het alweer een stuk drukker, omdat RR de volgende was. Random bij Thyron beland, wat wel leuk was voor half uurtje, maar toen had ik het ook wel weer gehad. Toen zonder hoge verwachtingen bij High Voltage vs RVAGE beland, maar wat was dit een lekkere set zeg. Hierna ook gelijk Thera, wat ook weer smullen was. Geluid stond ook goed hard op dat tijdstip. Hierna naar D-Sturb, wat voor mij de set van de dag was. Wat ligt dat stijltje me goed zeg. Echt heerlijk die platen als Losing Myself, Universe, Drown en Ride On Our Enemies :loving: Stukje Rebelion gezien en hierna met mijn broer voor het eerst naar Mind Dimension geweest. Holy shit zeg, wat gaat dat live mokerhard :surrender: Daar ga ik zeker vaker naar toe. Warface was nog boven verwachting goed, helaas waren mijn benen een beetje op.
Al met al een leuke dag gehad. Organisatorisch zag het er ook veel beter uit. Miste wel een B-Front of Sub Zero Project, die een andere stijl hebben voor wat afwisseling. Ook vind ik zo de hele dag 'raw' wel een beetje eentonig ofso. Ik kan overdag een Noisecontrollers of Atmozfears erg waarderen en dat het dan later op de dag wat harder gaat prima. Toch erg leuk gehad en nu nog meer zin gekregen in Decibel. :)

+++ D-Sturb
++ Phuture Noize, High Voltage vs RVAGE, Clockartz
+/- Geluid begin van de dag was erg zacht, 's avonds was het een stuk beter.
- Geen Ice Tea Green
- Aantal jongeren (16/17 jr) die al erg vdk waren
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten