Optie
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Ik wil wel, maar ik krijg niemand mee! 
Hebben jullie allemaal geen vrienden dan?wrote:En aangezien frankhardenberg, skitzo en ik al samengaan, word het nu dus met zn 4enwrote:Ja kom uit Gramsbergen. Ik vind het een goed plan, kunnen we tegen die tijd wel even wat afsprekenwrote:ey Sainen, woon jij niet in de buurt van hardenberg? zag laatst staan dat je met Rik naar takens ging
aangezien ik en frankhardenberg ook hier heen gaan. zo ja, kun je best met ons meereizen.
uhm, frankhardenberg en skitzo zijn vrienden. We zien elkaar wel vaker hoor 
En vrienden waar ik normaal op zaterdag mee uitga houden niet van Hardstyle.
dat dus...wrote:uhm, frankhardenberg en skitzo zijn vrienden. We zien elkaar wel vaker hoor
Waarom staat er eigenlijk hardcore op de site, terwijl er bijna alleen maar hardstyle wordt gedraait
...
En dat was het anthem van het "gewone" festival toch?
T-Junction vs. Angerfistwrote:Waarom staat er eigenlijk hardcore op de site, terwijl er bijna alleen maar hardstyle wordt gedraait...
Evil Activities
Word toch zoon dik 1,5/2 uur hardcore denk ik
minimaal 2u dus slimmerdwrote:T-Junction vs. Angerfistwrote:Waarom staat er eigenlijk hardcore op de site, terwijl er bijna alleen maar hardstyle wordt gedraait...
Evil Activities
Word toch zoon dik 1,5/2 uur hardcore denk ik
Niemand draait minder dan een uur.
Focking zin aan man
kaartje binnen sinds maandag
was nog redelijk te doen 25 euro 
Gisteren kaarten besteld dus ben erbij
.
wrote:Gisteren kaarten besteld dus ben erbij.
Regel jij de pillen? :pwrote:Kaartje ook binnen!
Dus aanwezig!
Pillen?wrote:Regel jij de pillen? :pwrote:Kaartje ook binnen!
Dus aanwezig!
Ik ga nuchter, moet waarschijnlijk ook rijden
Ik blijf bij mijn vriendin slapen, dus ik moet smiddags (rond 4 uur) weer fit zijn om 140km terug te rijden, s'avonds etentjes met mijn eigen familie
Boeieeeeeeewrote:Pillen?wrote:Regel jij de pillen? :pwrote:Kaartje ook binnen!
Dus aanwezig!
Ik ga nuchter, moet waarschijnlijk ook rijdenniet dat ik het erg vind
Ik blijf bij mijn vriendin slapen, dus ik moet smiddags (rond 4 uur) weer fit zijn om 140km terug te rijden, s'avonds etentjes met mijn eigen familie
En sowieso, dat drugs boeit me helemaal niks meer!
Q-dance fusion was de laatste x, Qlimax heeeeeel misschien, en voor het rest sowieso tot hardbass niks meer
Q-dance fusion was de laatste x, Qlimax heeeeeel misschien, en voor het rest sowieso tot hardbass niks meer
hier sowieso geen drugs, alleen bier(ja is ook een drug maarja niet volgens de wet
)
nog 2 maanden maar wat heb ik er al een zin in 
moge de tijd snel voorbij VLIEGEN!!
idd. Heb er echt ontzettend zin aan!wrote:nog 2 maanden maar wat heb ik er al een zin in
FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waarom moet ik nu godverdomme ziek zijn en dan zo top feest nog wel in enschede, dus dichtbij huis, EN 16+
WAAAAARRROOOOOMMMMMM!!!!!!!????????????

waarom moet ik nu godverdomme ziek zijn en dan zo top feest nog wel in enschede, dus dichtbij huis, EN 16+
Moet je rond deze tijd weer worden behandeld?wrote:FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()