Klopt als een deurwrote:Line-up volgens Partyflock:
Psyko Punkz (Live)
Ran-D
Alpha Twins vs. B-Front
Zany
Deepack
The Prophet
Luna vs. Crypsis
T-Junction vs. Angerfist
Evil Activities
MC Syco
MC Da Syndrome
Want ik weet hem al.
Klopt als een deurwrote:Line-up volgens Partyflock:
Psyko Punkz (Live)
Ran-D
Alpha Twins vs. B-Front
Zany
Deepack
The Prophet
Luna vs. Crypsis
T-Junction vs. Angerfist
Evil Activities
MC Syco
MC Da Syndrome
wrote:mind = blown![]()
Fuck Qountdown, ik ga gewoon hierheen!
Ik ben al bezetwrote:@Refuze:
Ik en puckjah zijn iig aanwezig! Kaartjes worden morgen mooi bestelden dan probeer ik nog wel anderen te overtuigen om mee tegaan hierheen.
Miss iets voor je vriendin puck?
Goed dat het bij bijna blijft...wrote:bijna goddelijk
Dan zien we elkaar de 31ewrote:Vanmiddag een slaapplek geregeld in Enschede, dus ik ben erbij!
Goed dat het bij bijna blijft...wrote:bijna goddelijk
Ja kom uit Gramsbergen. Ik vind het een goed plan, kunnen we tegen die tijd wel even wat afsprekenwrote:ey Sainen, woon jij niet in de buurt van hardenberg? zag laatst staan dat je met Rik naar takens ging
aangezien ik en frankhardenberg ook hier heen gaan. zo ja, kun je best met ons meereizen
En aangezien frankhardenberg, skitzo en ik al samengaan, word het nu dus met zn 4enwrote:Ja kom uit Gramsbergen. Ik vind het een goed plan, kunnen we tegen die tijd wel even wat afsprekenwrote:ey Sainen, woon jij niet in de buurt van hardenberg? zag laatst staan dat je met Rik naar takens ging
aangezien ik en frankhardenberg ook hier heen gaan. zo ja, kun je best met ons meereizen.
Dat frank uit hardenberg komt moge duidelijk wezen, maar waar komen jullie vandaanwrote:hahahad ik al wel gedacht
maar is goed doen we dat
Skitzo ook uit hardenbergwrote:Dat frank uit hardenberg komt moge duidelijk wezen, maar waar komen jullie vandaanwrote:hahahad ik al wel gedacht
maar is goed doen we dat?
Ik ben er bekentwrote:Skitzo ook uit hardenberg
Ik uit Hengelo, dus we hebben afgesproken bij et station voor het Twente stadion. (Go Planet licht ernaast)
Kan jij ook mooi meewrote:Hoogstwaarschijnlijk van de partij
Mooie Line-up!
Nee dat hebben we allemaal nog niet afgesproken, zover is et ook nog niet.wrote:Ik ben er bekentwrote:Skitzo ook uit hardenberg
Ik uit Hengelo, dus we hebben afgesproken bij et station voor het Twente stadion. (Go Planet licht ernaast). Hadden jullie al een tijd in gedachten?
Kan jij ook mooi meewrote:Hoogstwaarschijnlijk van de partij
Mooie Line-up!.