Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Fantasy Island

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Zit er dik in dat we zo morgen staan guys! xd

Fantasy Island (18-05-2013, Recreactiegpark Het Rutbeek, Enschede)

We laten ons niet uit het veld slaan voor een drupje regen he? :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Poncho's altijd min veel, vooral omdat de beste area's gewoon tenten zijn. Enige wat ik buiten moet zien is Promo op de early.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 18 days ago
De early is ook gewoon een tent.
En volgens de laatste berichten blijft het morgenmiddag en avond gewoon droog! ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Early was open air toch? Zoiets had ik gelezen tenminste
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Nee, is tent
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Zou jammer zijn, maar goed. Niets verder aan te doen.

Zie jullie vanmiddag ;)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 18 days ago
The R3belz schijnt een oorinfectie te hebben en komt helaas niet :(
Benieuwd hoe ze dat op gaan vangen...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Te herkennen aan een blauw vest, roze zonnebril en waarschijnlijk een pet :D
Ik heb dr zin an.
J
Ben jij niet bang dat ze je petje van je koppie afslaan op een festival? :$
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Jammer van The R3belz.. :(

Maargoed, het weer lijkt nog mee te vallen. Had iets warmer gemogen, maar toch hebben we dr zin an! :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Digital Punk komt ipv The R3belz, niet verkeerd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Delt-A wrote:Digital Punk komt ipv The R3belz, niet verkeerd
het werd Digital Punk & Crypsis, en geen poncho nodig gehad :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Uitstapjes naar Ophidian en Noisecontrollers waren ook leuk. Eindelijk Max Jurgens ontmoet :yay: Ben ff zn nickname vergeten, maar tof om je ein-de-lijk te ontmoeten!
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Wat was het een vet feest! Heb het prima naar mn zin gehad.! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Daveytl wrote:Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Uitstapjes naar Ophidian en Noisecontrollers waren ook leuk. Eindelijk Max Jurgens ontmoet :yay: Ben ff zn nickname vergeten, maar tof om je ein-de-lijk te ontmoeten!
Maximum :P

Verder echt een top feest gehad (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ophidian held van de dag :worship: verder ook een eervolle vermelding voor Ruffneck & Nosferatu, Ngeative A & Counterfeit en, granted, B-Front was ook heerlijk. Gelukkig bleef het droog en heb ik alsnog een leuk feestje gehad ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Jurheinen wrote:
Daveytl wrote:Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Aaaaaah tuurlijk. Dacht aan DeadshotNL (kon het al niet vinden) maar dat is dus zijn xbox live nickname :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Digital Punk ft. Crypsis :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Goed vermaakt. :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Jurheinen wrote:

Verder echt een top feest gehad (L)
Was lachen jongens! :worship:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Danny H wrote:Goed vermaakt. :)
Gelukkig had ik een flesje water.... :P
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Was zeker een vet feestje, maar ik voel me zo doof als een kwartel... geluid stond wel erg hard bij Adaro in de Superbash(hele set vooraan was misschien ook niet zo verstandig).

Ook wel vaag dat we pas zolaat naar binnen mochten, en kom op... patat, een snack of een pizza punt voor 1,5 munt?!(3,75)... wordt wel een beetje overdreven zo!

Verder supergeslaagd feestje, maar moest een vest kopen omdat ik letterlijk bevroor, en had al een (dun) vest aan! :S Alleen als je flink te keer bleef gaan in de Superbash kon het spul weer uit.

Iemand nog opgevallen dat bij de eindshow er flink wat mis ging met vuurwerk? Had het idee dat op het eind die vuurwerkdoos links achter het podium ontplofte en dat het wel erg dicht op de bomen stond, liepen daar ook nog gewoon djs langs in de middag! :S

Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
View on YouTube vanaf 5:50
en
View on YouTube vanaf 6:50
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Klementino wrote:Ook wel vaag dat we pas zolaat naar binnen mochten, en kom op... patat, een snack of een pizza punt voor 1,5 munt?!(3,75)... wordt wel een beetje overdreven zo!
Jij bent al een tijdje geen feesten geweest? Ken ze genoeg waar je er 2 munten voor betaalt...
Klementino wrote:Verder supergeslaagd feestje, maar moest een vest kopen omdat ik letterlijk bevroor, en had al een (dun) vest aan! :S Alleen als je flink te keer bleef gaan in de Superbash kon het spul weer uit.
Liep de hele dag in een simpel shirtje, maar heb het niet koud gehad. Misschien omdat ik genoeg heb zitten snoeien in de Unity maar toch :P
Klementino wrote:Iemand nog opgevallen dat bij de eindshow er flink wat mis ging met vuurwerk? Had het idee dat op het eind die vuurwerkdoos links achter het podium ontplofte en dat het wel erg dicht op de bomen stond, liepen daar ook nog gewoon djs langs in de middag! :S

Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
en
Niet gezien (stond bij de Unity nog steeds) maar heb op PF gelezen dat die jongen hem op zijn borst kreeg, en hij er zonder veel problemen vanaf is gekomen.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Klementino wrote:Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
en
Ja was een vriend van mij. Ik stond vlak naast hem, dat was idd om je dood te te schrikken, die pijl kwam echt it het niets. Verder heeft hij erg veel geluk gehad, de pijl was tegen zijn schouder gevlogen en hij heeft er alleen wat pijn aan nu, verder niets ergs. Een half metertje naar links en die pijl vloog in zijn gezicht, dus erg veel geluk gehad...

Verder was dit echt wat ik er van verwachtte: een topfeest! Adaro schoot er bij mij echt boven uit, B-front ook zoals altijd. RR en Luna vond ik tegenvallen eerlijk gezegd...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik stond er 2 meter voor, hij scheerde net langs een maat van mij zijn hoofd. Was wel even wtf-momentje, maar geen gewonden. :thumbup:
Geluid in de Superbash stond inderdaad snoei- en snoeihard, eerste deel van de dag had ik nog oordopjes maar in de loop van de dag is een van de twee gesneuveld dus kon ik ze beide uitdoen.