Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 21:21 

Hardtraxx Addict

Zit er dik in dat we zo morgen staan guys! xd

Afbeelding

We laten ons niet uit het veld slaan voor een drupje regen he? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

Poncho's altijd min veel, vooral omdat de beste area's gewoon tenten zijn. Enige wat ik buiten moet zien is Promo op de early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 22:26 

Hardtraxx Elite

De early is ook gewoon een tent.
En volgens de laatste berichten blijft het morgenmiddag en avond gewoon droog! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 01:29 

Hardtraxx Veteran

Early was open air toch? Zoiets had ik gelezen tenminste
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 09:17 

Hardtraxx Veteran

Nee, is tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 10:56 

Hardtraxx Veteran

Zou jammer zijn, maar goed. Niets verder aan te doen.

Zie jullie vanmiddag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 11:05 

Hardtraxx Elite

The R3belz schijnt een oorinfectie te hebben en komt helaas niet :(
Benieuwd hoe ze dat op gaan vangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 11:09 

Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan een blauw vest, roze zonnebril en waarschijnlijk een pet :D
Ik heb dr zin an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 11:58 

Ben jij niet bang dat ze je petje van je koppie afslaan op een festival? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:04 

Hardtraxxer

Jammer van The R3belz.. :(

Maargoed, het weer lijkt nog mee te vallen. Had iets warmer gemogen, maar toch hebben we dr zin an! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk komt ipv The R3belz, niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 03:28 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Digital Punk komt ipv The R3belz, niet verkeerd

het werd Digital Punk & Crypsis, en geen poncho nodig gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 09:28 

Hardtraxx Veteran

Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Uitstapjes naar Ophidian en Noisecontrollers waren ook leuk. Eindelijk Max Jurgens ontmoet :yay: Ben ff zn nickname vergeten, maar tof om je ein-de-lijk te ontmoeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:24 

Hardtraxxer

Wat was het een vet feest! Heb het prima naar mn zin gehad.! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Uitstapjes naar Ophidian en Noisecontrollers waren ook leuk. Eindelijk Max Jurgens ontmoet :yay: Ben ff zn nickname vergeten, maar tof om je ein-de-lijk te ontmoeten!

Maximum :P

Verder echt een top feest gehad (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

Ophidian held van de dag :worship: verder ook een eervolle vermelding voor Ruffneck & Nosferatu, Ngeative A & Counterfeit en, granted, B-Front was ook heerlijk. Gelukkig bleef het droog en heb ik alsnog een leuk feestje gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Aaaaaah tuurlijk. Dacht aan DeadshotNL (kon het al niet vinden) maar dat is dus zijn xbox live nickname :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk ft. Crypsis :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 17:21 

Hardtraxx Elite

Goed vermaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Verder echt een top feest gehad (L)

Was lachen jongens! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Goed vermaakt. :)

Gelukkig had ik een flesje water.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:07 

Hardtraxxer

Was zeker een vet feestje, maar ik voel me zo doof als een kwartel... geluid stond wel erg hard bij Adaro in de Superbash(hele set vooraan was misschien ook niet zo verstandig).

Ook wel vaag dat we pas zolaat naar binnen mochten, en kom op... patat, een snack of een pizza punt voor 1,5 munt?!(3,75)... wordt wel een beetje overdreven zo!

Verder supergeslaagd feestje, maar moest een vest kopen omdat ik letterlijk bevroor, en had al een (dun) vest aan! :S Alleen als je flink te keer bleef gaan in de Superbash kon het spul weer uit.

Iemand nog opgevallen dat bij de eindshow er flink wat mis ging met vuurwerk? Had het idee dat op het eind die vuurwerkdoos links achter het podium ontplofte en dat het wel erg dicht op de bomen stond, liepen daar ook nog gewoon djs langs in de middag! :S

Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
http://www.youtube.com/watch?v=wuYzUfRQepc vanaf 5:50
en
http://www.youtube.com/watch?v=O1upxcRAcvc vanaf 6:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:17 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
Ook wel vaag dat we pas zolaat naar binnen mochten, en kom op... patat, een snack of een pizza punt voor 1,5 munt?!(3,75)... wordt wel een beetje overdreven zo!

Jij bent al een tijdje geen feesten geweest? Ken ze genoeg waar je er 2 munten voor betaalt...

Klementino schreef:
Verder supergeslaagd feestje, maar moest een vest kopen omdat ik letterlijk bevroor, en had al een (dun) vest aan! :S Alleen als je flink te keer bleef gaan in de Superbash kon het spul weer uit.

Liep de hele dag in een simpel shirtje, maar heb het niet koud gehad. Misschien omdat ik genoeg heb zitten snoeien in de Unity maar toch :P

Klementino schreef:
Iemand nog opgevallen dat bij de eindshow er flink wat mis ging met vuurwerk? Had het idee dat op het eind die vuurwerkdoos links achter het podium ontplofte en dat het wel erg dicht op de bomen stond, liepen daar ook nog gewoon djs langs in de middag! :S

Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
en

Niet gezien (stond bij de Unity nog steeds) maar heb op PF gelezen dat die jongen hem op zijn borst kreeg, en hij er zonder veel problemen vanaf is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:22 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
Filmpje hiervan:
en

Ja was een vriend van mij. Ik stond vlak naast hem, dat was idd om je dood te te schrikken, die pijl kwam echt it het niets. Verder heeft hij erg veel geluk gehad, de pijl was tegen zijn schouder gevlogen en hij heeft er alleen wat pijn aan nu, verder niets ergs. Een half metertje naar links en die pijl vloog in zijn gezicht, dus erg veel geluk gehad...

Verder was dit echt wat ik er van verwachtte: een topfeest! Adaro schoot er bij mij echt boven uit, B-front ook zoals altijd. RR en Luna vond ik tegenvallen eerlijk gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ik stond er 2 meter voor, hij scheerde net langs een maat van mij zijn hoofd. Was wel even wtf-momentje, maar geen gewonden. :thumbup:
Geluid in de Superbash stond inderdaad snoei- en snoeihard, eerste deel van de dag had ik nog oordopjes maar in de loop van de dag is een van de twee gesneuveld dus kon ik ze beide uitdoen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten