Zit er dik in dat we zo morgen staan guys! 

We laten ons niet uit het veld slaan voor een drupje regen he?

We laten ons niet uit het veld slaan voor een drupje regen he?

het werd Digital Punk & Crypsis, en geen poncho nodig gehadwrote:Digital Punk komt ipv The R3belz, niet verkeerd
Maximumwrote:Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Uitstapjes naar Ophidian en Noisecontrollers waren ook leuk. Eindelijk Max Jurgens ontmoetBen ff zn nickname vergeten, maar tof om je ein-de-lijk te ontmoeten!
Aaaaaah tuurlijk. Dacht aan DeadshotNL (kon het al niet vinden) maar dat is dus zijn xbox live nicknamewrote:Maximumwrote:Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
Uitstapjes naar Ophidian en Noisecontrollers waren ook leuk. Eindelijk Max Jurgens ontmoetBen ff zn nickname vergeten, maar tof om je ein-de-lijk te ontmoeten!
![]()
Was lachen jongens!wrote:Maximumwrote:Was gaaaaaaaaaaf. Chain Reaction, Adaro & B-Front draaiden bizar lekker en de rest.was ook top.
![]()
Verder echt een top feest gehad
Gelukkig had ik een flesje water....wrote:Goed vermaakt.
Jij bent al een tijdje geen feesten geweest? Ken ze genoeg waar je er 2 munten voor betaalt...wrote:Ook wel vaag dat we pas zolaat naar binnen mochten, en kom op... patat, een snack of een pizza punt voor 1,5 munt?!(3,75)... wordt wel een beetje overdreven zo!
Liep de hele dag in een simpel shirtje, maar heb het niet koud gehad. Misschien omdat ik genoeg heb zitten snoeien in de Unity maar tochwrote:Verder supergeslaagd feestje, maar moest een vest kopen omdat ik letterlijk bevroor, en had al een (dun) vest aan! :S Alleen als je flink te keer bleef gaan in de Superbash kon het spul weer uit.
Niet gezien (stond bij de Unity nog steeds) maar heb op PF gelezen dat die jongen hem op zijn borst kreeg, en hij er zonder veel problemen vanaf is gekomen.wrote:Iemand nog opgevallen dat bij de eindshow er flink wat mis ging met vuurwerk? Had het idee dat op het eind die vuurwerkdoos links achter het podium ontplofte en dat het wel erg dicht op de bomen stond, liepen daar ook nog gewoon djs langs in de middag! :S
Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
View on YouTube vanaf 5:50
en
View on YouTube vanaf 6:50
Ja was een vriend van mij. Ik stond vlak naast hem, dat was idd om je dood te te schrikken, die pijl kwam echt it het niets. Verder heeft hij erg veel geluk gehad, de pijl was tegen zijn schouder gevlogen en hij heeft er alleen wat pijn aan nu, verder niets ergs. Een half metertje naar links en die pijl vloog in zijn gezicht, dus erg veel geluk gehad...wrote:Werd trouwens ook nog iemand geraakt door een vuurpijl, die stond 2 meter naast me... schrok me de tering zeg.
Filmpje hiervan:
View on YouTube vanaf 5:50
en
View on YouTube vanaf 6:50