Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo gelijk met Noize Suppressor...helaas voor onze Italiaanse vriend, maar dat wordt early knapp'n. Korsakoff ben ik helemaal niet treurig om. Dr. Macabre ook niet ongunstig, maar goed, zie het allemaal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje te koop!!

aanbod/1x-early-bird-fantasy-island-2013-ticket-t35785.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 23:32 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje toch maar aangeschaft!
Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 06:44 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Kaartje toch maar aangeschaft!
Kan niet wachten!

Vette line-up hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
TIME TABLE SCANTRAXX MAINSTAGE

12:00 - 13:00 Adrenalize
13:00 - 14:00 Waverider
14:00 - 15:00 Bass Modulators
15:00 - 16:00 Atmozfears
16:00 - 17:00 Isaac
17:00 - 17:30 Ran-D live
17:30 - 18:30 Digital Punk vs Alpha2
18:30 - 19:30 Code Black
19:30 - 20:30 Psyko Punkz
20:30 - 21:30 The Prophet
21:30 - 22:30 D-Block & S-Te-Fan
22:30 - 23:45 Noisecontrollers
23:45 - 00:00 Eindshow
hosted by MC Jeff

>.<


Machiel, ben je trouwens ook van de partij? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

unity en core classics staan behoorlijk dicht bij elkaar als ik dat zo zie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 4660_n.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Glenn schreef:
Machiel schreef:
TIME TABLE SCANTRAXX MAINSTAGE

>.<


Machiel, ben je trouwens ook van de partij? ^^


Dat ligt er maar net aan, maar denk dat ik wel ff een biertje kom doen ja!
Hoe ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Glenn schreef:
Machiel schreef:
TIME TABLE SCANTRAXX MAINSTAGE

>.<


Machiel, ben je trouwens ook van de partij? ^^


Dat ligt er maar net aan, maar denk dat ik wel ff een biertje kom doen ja!
Hoe ga je?

Ik ga was met eigen vervoer. Bussen vol :/, hoe ga jij dan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon fietsje :cool: veel makkelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:50 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
ramon038 schreef:
Kaartje toch maar aangeschaft!
Kan niet wachten!

Vette line-up hè!

Nee, heb er nog niet zo'n zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gewoon fietsje :cool: veel makkelijker



Tjah, laat ik dat maar niet doen is me iets te ver. Vriezenveen - Enschede
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Jurheinen schreef:
ramon038 schreef:
Kaartje toch maar aangeschaft!
Kan niet wachten!

Vette line-up hè!

Nee, heb er nog niet zo'n zin in.

Are you kidding me?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb er potverdorie zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik heb er potverdorie zin in.


Potverdeurie heb er ook zeer zeker zin in!! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo lang het maar niet TE kut weer wordt, straks wordt de superbash tent nog te vol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HEY GLENN, morgen biertje doen dus!
Wij blijven in Enschede pitten trouwens, volgende dag alweer vroeg naar de tempel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
zo lang het maar niet TE kut weer wordt, straks wordt de superbash tent nog te vol :P

Dat hoop ik dus ook. Zoals het vandaag hier is, is prima. Vrij droog en weinig regen. En anders gewoon zo hard los gaan dat ze wel ruimte voor je maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo grauw is, maar goed, droog is het belangrijkste. Wel jammer, vorig jaar was zalig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite

Kan niet wachten!
Benieuwd naar Sickest Squad live. Gaat wel leuk worden gok ik.
Ook zwaaar benieuwd wat Radical Redemption en Luna het samen gaan doen.
Gaat een leuk feestje worden! Als het droog is, vind ik alles best, is het tenminste ook niet zo fucking heet in de Superbash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen te herkennen aan een zwart Minus Is More shirtje... Ben vast de enige die die aan heeft...
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Morgen te herkennen aan een zwart Minus Is More shirtje... Ben vast de enige die die aan heeft...
^^


Ik geloof dat ik hier ook nog eentje in de kast heb liggen :cool:! Nondeju ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
HEY GLENN, morgen biertje doen dus!
Wij blijven in Enschede pitten trouwens, volgende dag alweer vroeg naar de tempel -.-


Haha is goed he! ff puntje afspreken dat we ff pilsje doen? Ik ga morgen rond 1 uur ofzo treintje/pendelbus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel heel veel zin gekregen in morgen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Toch wel heel veel zin gekregen in morgen! ^^


Zeker wel! Heb er ook super veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Morgen te herkennen aan een zwart Minus Is More shirtje... Ben vast de enige die die aan heeft...
^^

He misschien zijn we wel tweeling :cool: :cool: :cool:
Net de hele Cryptology cd weer even opgezet, wiehoe.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten