Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

Kijk al aantal dagen uit naar zaterdag.

Nieuwe track van Audiotricz die Bass Modulators draaide op qlimax klonk heel erg lekker, ben benieuwd hoe dat ze dat gaan uitpakken!

Staat Atmozfears ook solo? staat nu alleen met Noisecontrollers en als allstvrs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Suspicious schreef:
Kijk al aantal dagen uit naar zaterdag.

Nieuwe track van Audiotricz die Bass Modulators draaide op qlimax klonk heel erg lekker, ben benieuwd hoe dat ze dat gaan uitpakken!

Staat Atmozfears ook solo? staat nu alleen met Noisecontrollers en als allstvrs...


Hij poste net op Insta dat hij ook solo staat ja :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 03:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zin in dit feest he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een zin hierin ook :thumbsup:
Dit is wel echt het jaar van Atmozfears en Devin Wild geweest, dus gaat heerlijk worden om al die platen te horen. Ook Audiotricz met hun nieuwe project heel benieuwd naar!
Ook eindelijk weer een feest in 013, echt mijn favoriete locatie. Wel benieuwd hoe ze de opening gaan doen, zorgen om vanaf het begin binnen te zijn om het mee te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pohhhh... zin in vanavond!!

Hopen dat het geluid weer zoals vanouds is afgesteld. Niks lekkerder dan die zware NC en Atmozfearz kicks op een super geluidsysteem :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond met de trein uit het oosten naar Tilburg :yay: Heel benieuwd naar deze avond. Het gaat volgens mij echt gezellig worden. Ook wel nieuwsgierig of Noisecontrollers eindelijk de track gaat draaien die in de trailer stond van XXlerator spotlight noisecontrollers! Tot vanavond :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekende hype voor vanavond :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat t echt gezellig gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Denk dat t echt gezellig gaat worden!

Poh nou en of!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Denk dat t echt gezellig gaat worden!

Poh nou en of!


Kutavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg niemand mee van de groep. Dan maar op mijn eentje richting Tilburg. xd

Tot vanavond heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 21:27 
 
Hardtraxx Newbie

Nog even last minute een goedkoop kaartje gescoord en dus vanavond aanwezig! Te herkennen aan een bruin shirt met gekke print en witte Nike Airs. Spreek me gerust aan, ik bijt niet en doe aan gratis sportmassages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 21:36 
 
Hardtraxxer

Helaas de bob vanavond, maar gewoon heel veel zin in vanavond. Te herkennen aan een rood milestone shirt en een euforische blije smoel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet dus ben niet te herkennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen vertrekken. Ook een rood shirt aan met 84 en nog wat lettertjes erop, zwarte broek en lelijk blij bakkes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier vanavond :thumbsup:

Zal huilend aan jullie denken als ik straks in bed lig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 16:10 
 
Hardtraxxer

Prachtige avond gehad. Heerlijk om al die blije koppen te zien, super sfeer ook vooraan en lekker de ruimte. Grim nog even tegen gekomen :thumbsup:

Dat er geen timetable was vond ik echt dikke prima. Zo was je toch elke keer weer benieuwd wie er kwam draaien. Vond het persoonlijk wel jammer dat de guest-acts niet heel lang duurden.

Binnengekomen bij Noisecontrollers wat lekker inkomen was met allemaal oude plaatjes (Revolution is here :$ )
Nogmaals de bevestiging gehad dat Get Up voor mij nummer 1 hardstyle plaat van 2018 is. Wát een gevoel :loving: Nieuwe Bfront plaat voor het eerst live gehoord en dat is ook echt een parel. Track van de avond met stip Demi Kanon - Another Day :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
lelijk blij bakkes.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy damn... Een avond om nooit meer te vergeten zeg :love:
Tijdens ''Imagine'' on stage getrokken door de MC en Bass modulators om samen met Rick ''Imagine'' te doen. Sta je ineens voor 2000 man je favoriete nummer mee te zingen en te stampen! Wat geweldig zeg! 2 vlaggen gekregen. 1 Spirit of hardstyle vlag van de Bass Modulators fangroup gekregen en 1 Limitless vlag van Bass modulators zelf gekregen. Ge-wel-dige avond zeg :love: Heerlijke sfeer, blije koppies en heerlijke speelse dj's. Heerlijk om te zien en mee te maken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 20:37 
 
Hardtraxxer

Dit is voor mij bij uitstek het beste feest van 2018 :) . Geen raw tokkies, geen hee-hoo'ende buitenlanders, geen peppersprayroemenen. Er hing een enorm gezellige sfeer en het geluid was wat mij betreft echt subliem. Spirit of Hardstyle mag wat mij betreft elk half jaar wel een hosting doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 12:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ik sluit me volledig aan bij wat al hierboven is genoemd. Sfeer, geluid, muziek, alles klopte gewoon aan deze avond. En dat voor een zacht prijsje. Ik heb hier veel meer van genoten dan Qlimax vorige week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe was het met de drukte :) ?

Vind het toch heel gaaf dat dit een succes was/is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 12:25 
 
Hardtraxx Newbie

Drukte was eigenlijk perfect. Stond wel gezellig vol maar er was nog voldoende ruimte om los te gaan. Tegen het einde liep het wel langaam wat leger, maar dat blijf je toch houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avonden als deze, kleine setting, hele avond euforische hardstyle, heerlijke sfeer, dat zou ik toch wel vaker willen dan 1 keer per jaar. Maar wat heb ik me weer ontzettend goed vermaakt zeg deze editie.

Veel nieuwe en vooral goeie muziek gehoord ook, dus dat beloofd weer veel goeds de komende tijd :thumbsup:

Dikke plus ook voor het beschikbare eten deze editie. Tosti en broodje hete kip ging er goed in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Maar wat heb ik me weer ontzettend goed vermaakt zeg deze editie.


Was ook wel duidelijk aan je te zien haha.

Vond het ook wel weer een topfeestje. Locatie was dikke prima, voldoende ruimte het geluid was ook gewoon goed. Hoogtepuntjes voor mij toch wel de classic set van Noisecontrollers en NCBM Live.

Viel me nog wel op dat het vdk gehalte nog best hoog was. Heb erg veel, vrij jonge, mensen gezien die er overduidelijk niks meer van snapten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten