Ik ga maar eens een verslagje van Euphoria typen.
Buiten in de rij meteen PNXRMX + vrouw en Darkbeatz tegengekomen, leuk om jullie weer (of voor het eerst wat betreft Darkbeatz) te zien!
Ik kwam om 10 over 10 binnen zetten, controle ging vrij vlotjes en de garderobe was echt 100% top geregeld. Ik wil verder ook nog even een kort huldemomentje voor degene die me de van-tevoren-pinnen-en-automaat-gebruiken-tip heeft gegeven, dat hielp een hoop in de tijdsbesparing.
Binnen was Waverider net gestart, de eerste plaat was Oh My God (Technoboy's Callsheet). Via onder andere The Pressure kwamen we uit op zijn TiLLT-werk. Onder andere Style Dropping, Warrior's Redemption, Angel en Intoxication remix gehoord (met name die laatste erg tof!). In zijn set ook even met Villain gepraat. Hij sloot af met Be As One. Ik vond zijn set over het algemeen erg lekker, maar ik moet zeggen dat zijn eigen tracks nog in het laag een kleine tweak nodig hebben. Ik had hem daar ook over gesproken. Verder ook Gangsterdwerg gesproken.
Als tweede Frontliner. Ik had eigenlijk weinig verwachten van hem, maar het was eigenlijk heel erg lekker. Veel reversed basses die allemaal erg lekker klonken. Onder andere Godz Edit, Discorecord en Reverze Anthem gehoord. Ook een track die ik persoonlijk niet kende, maar wel een Frontliner-tintje had. Aan het einde van de set nog met Zany, Jack Of Sound, Jones en Tom (organisator Twisted/Rebirth Festival) gebabbeld.
Wildstylez was gewoon meer van wat hij normaliter doet en dat is dus gewoon heel vet. De euforie die HIJ in zijn platen kan leggen, het maakte mij toen ontzettend blij! Heel tof! Ook 1 nieuwe track gehoord die misschien van Noisecontrollers komt, maar het kan ook die Little Red Noisy Thing remix zijn.
Next up: Zany. Wat HIJ met mij kan doen, ik weet het niet. Maar al-tijd als ik hem zie is de set gewoon zo belachelijk vet! Jack Of Sound Remix van Frequency: Officieel approved! Ook nieuwe Frequencerz (X-Pand), Ghoulish Delight en Oxygen gehoord.
Ran-D sloot ook wel tof af. Die nieuwe track van hem met Adaro vond ik niet heel bijzonder de eerste keer, maar overall was het een lekkere set met Under Attack als afsluiter, geen hardcore dus! Dat is goed!
Plus en min:
+ Zany, wat een set!
+ Waverider
+ Het spreken van vele mensen
+ Stage was tof, lichteffecten waren echt goed!
+ Bierhoeveelheid. Ja mensen, de alcohol vloeide rijkelijk (en mijn portomonee was weer iets te leeg helaas)
+ Garderobe was snel en effectief
- Ik vond het publiek toch wel een beetje tam. De locatie laat dat ook duidelijk zien door dat trap-effect
- Geluid was goed, maar niet perfect, het klonk met name midhoog niet heel erg zuiver voor mijn gevoel
Overall gewoon een hele dikke voldoende!