Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T was zeker weer een goed feestje! heb me goed vermaakt,ook met de rest van hier :thumbup:

Under Attack was heerlijke ervaring hoe iedereen helemaal los ging,whatthefaaaaack..! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
T was zeker weer een goed feestje! heb me goed vermaakt,ook met de rest van hier :thumbup:

Under Attack was heerlijke ervaring hoe iedereen helemaal los ging,whatthefaaaaack..! :love:

Laatste track van de avond? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
pecola-tje schreef:
T was zeker weer een goed feestje! heb me goed vermaakt,ook met de rest van hier :thumbup:

Under Attack was heerlijke ervaring hoe iedereen helemaal los ging,whatthefaaaaack..! :love:

Laatste track van de avond? :D


volgens mij niet de laatste, wel 1 van de laatste paar in ieder geval! dat was echt ziek om iedereen te zien gaan op dat nummer! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
volgens mij niet de laatste, wel 1 van de laatste paar in ieder geval! dat was echt ziek om iedereen te zien gaan op dat nummer! :bomb:


Was laatste nummer hoor, geen Hit you with that bang shit van Adaro gedraaid door Ran-D trouwens :cry: Dat vond ik de enige tegenvaller :P En van gangsters dont dance had ik toch meer verwacht, maar kan ook wel aan mij liggen, James vond hem wel leuk althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke dj speelde welke tracks zo ongeveer? Ben er benieuwd naar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
pecola-tje schreef:
volgens mij niet de laatste, wel 1 van de laatste paar in ieder geval! dat was echt ziek om iedereen te zien gaan op dat nummer! :bomb:


Was laatste nummer hoor, geen Hit you with that bang shit van Adaro gedraaid door Ran-D trouwens :cry: Dat vond ik de enige tegenvaller :P En van gangsters dont dance had ik toch meer verwacht, maar kan ook wel aan mij liggen, James vond hem wel leuk althans.


in dat geval heb ik niks gezegd haha :x Euphoria was in ieder geval weer een goeie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Welke dj speelde welke tracks zo ongeveer? Ben er benieuwd naar ^^
Kan je toch zelf ook al wel voor 90% invullen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, wat een helden feest!
Was mijn 5e of 6e Euphoria alweer, maar dit was zonder twijfel de beste. Wat een sfeer hing er zeg, maakte niet uit waar je stond!

We kwamen binnen, en gelijk waren ik en een maat van me iedereen al kwijt. :P
Toen naar Deepack, heerlijk sfeertje en lekker gedraaid zoals altijd eigenlijk. Hit you with that bang Shit en Party Animal!
Toen terug naar de held van de avond: ZANY! Die man brak de tent af zeg!
Ran-D begon wat rustig en draaide echt veel van Zatox, maar draaide ook heerlijk met als hoogte punt Straigth To The Beat! :bomb:

Ook nog wat Hardtraxxers gezien, was wel lachen daar vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:32 
 
Hardtraxxer

was weer een geslaagd feest :D en zany was weer heer en meester, jezus wat een set. tracks als arise ( zany remix), face the enemy (zany remix), wrong frequency ( zany remix), S.E.X., frequency ( JoS remix), thugs, dead of the night kwamen voorbij. En nog veel meer dikke tracks. En dit alles werd afgesloten door psycho :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:
Toen naar Deepack, heerlijk sfeertje en lekker gedraaid zoals altijd eigenlijk. Hit you with that bang Shit

:cry: Maar Wildstylez had ik toch ook niet willen missen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Toen naar Deepack, heerlijk sfeertje en lekker gedraaid zoals altijd eigenlijk. Hit you with that bang Shit

:cry: Maar Wildstylez had ik toch ook niet willen missen xd

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Wildstylez, maar wel van Deepack! :woot:
Dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Wildstylez, maar wel van Deepack! :woot:
Dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk..


Ook niet speciaal een fan maar ik keek wel erg uit naar die overheerlijke digital age platen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Wildstylez, maar wel van Deepack! :woot:
Dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk..


Ook niet speciaal een fan maar ik keek wel erg uit naar die overheerlijke digital age platen :love:

Ja, ik had A Different Story ook wel graag willen horen. Maja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Feest was top met een hoofdletter t


feesT? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

top?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

orly ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Zooo ik ben ook weer boven water. Het was echt een heerlijk feest! Ook ik vond de sfeer heel goed. Op het begin was het inderdaad wat minder, maar dat werd steeds beter.

Ik kwam binnen tijdens Waverider (rond 22:45 denk ik) en ik hoorde al lekkere plaatjes voorbij komen!
Daarna Frontliner. Hij draaide wel wat leuke platen, maar het wist me niet te pakken..
Daarna Wildstylez, de platen die ik voorbij heb horen komen waren bijna allemaal lekker! Met name Give It Up :worship: Wat een heldenplaat is dat.
Daarna was het de beurt aan Zany. Damn deze man brak de tent echt compleet af! Wat een set zette hij neer. Niet gezond meer gewoon. :bomb:
De set daarna van Ran-D was ook echt lekker. Tijdens Under Attack ging iedereen zo tering hard los! :worship:

Verder heb ik echt een super vette avond gehad tnx to Pecola-tje, DarkBeatz, RCM010, PNXRMX en de rest van de mensen die erbij waren! :) Hoeksemad & Khadber stuiterde trouwens ook nog even voorbij. :D

Tot op HardBass mensen! :thumbsup:


haha ik vergeet jouw kop nooit meer toen je mij als Pecola-tje herkende, tering grappig :lol:
heerlijk avondje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest zeg :woot: Zo'n vette sfeer, zulke vette sets vanaf Wildstylez, heb echt keihard genoten! :D Benen en armen trokken het alleen niet helemaal meer bij Ran-D, moet mss toch wat rustiger aan gaan doen :P

Held van de avond vond ik toch weer Wildstylez, ookal deed ie weer precies hetzelfde als de afgelopen keren dat ik 'm heb zien draaien. Die platen brengen je gewoon in zo'n euforische roes... heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 17:45 
 

Vik schreef:
Ook ik vond de sfeer heel goed. Op het begin was het inderdaad wat minder, maar dat werd steeds beter.


Die dingen werken ook niet meteen he :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:04 
 

Vik schreef:
Had pas om 1 uur wat genomen. ;) Daarvoor begon de sfeer ook al beter te worden.


Haha :P.

Je was mee de swatsers zegt Rik mij net?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een mooi verslag? Vind het namelijk wel interessant om te lezen hoe/wat de DJ's draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was dit echt een promo festijn of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar eens een verslagje van Euphoria typen.

Buiten in de rij meteen PNXRMX + vrouw en Darkbeatz tegengekomen, leuk om jullie weer (of voor het eerst wat betreft Darkbeatz) te zien!
Ik kwam om 10 over 10 binnen zetten, controle ging vrij vlotjes en de garderobe was echt 100% top geregeld. Ik wil verder ook nog even een kort huldemomentje voor degene die me de van-tevoren-pinnen-en-automaat-gebruiken-tip heeft gegeven, dat hielp een hoop in de tijdsbesparing.
Binnen was Waverider net gestart, de eerste plaat was Oh My God (Technoboy's Callsheet). Via onder andere The Pressure kwamen we uit op zijn TiLLT-werk. Onder andere Style Dropping, Warrior's Redemption, Angel en Intoxication remix gehoord (met name die laatste erg tof!). In zijn set ook even met Villain gepraat. Hij sloot af met Be As One. Ik vond zijn set over het algemeen erg lekker, maar ik moet zeggen dat zijn eigen tracks nog in het laag een kleine tweak nodig hebben. Ik had hem daar ook over gesproken. Verder ook Gangsterdwerg gesproken.
Als tweede Frontliner. Ik had eigenlijk weinig verwachten van hem, maar het was eigenlijk heel erg lekker. Veel reversed basses die allemaal erg lekker klonken. Onder andere Godz Edit, Discorecord en Reverze Anthem gehoord. Ook een track die ik persoonlijk niet kende, maar wel een Frontliner-tintje had. Aan het einde van de set nog met Zany, Jack Of Sound, Jones en Tom (organisator Twisted/Rebirth Festival) gebabbeld.
Wildstylez was gewoon meer van wat hij normaliter doet en dat is dus gewoon heel vet. De euforie die HIJ in zijn platen kan leggen, het maakte mij toen ontzettend blij! Heel tof! Ook 1 nieuwe track gehoord die misschien van Noisecontrollers komt, maar het kan ook die Little Red Noisy Thing remix zijn.
Next up: Zany. Wat HIJ met mij kan doen, ik weet het niet. Maar al-tijd als ik hem zie is de set gewoon zo belachelijk vet! Jack Of Sound Remix van Frequency: Officieel approved! Ook nieuwe Frequencerz (X-Pand), Ghoulish Delight en Oxygen gehoord.
Ran-D sloot ook wel tof af. Die nieuwe track van hem met Adaro vond ik niet heel bijzonder de eerste keer, maar overall was het een lekkere set met Under Attack als afsluiter, geen hardcore dus! Dat is goed!

Plus en min:
+ Zany, wat een set!
+ Waverider
+ Het spreken van vele mensen
+ Stage was tof, lichteffecten waren echt goed!
+ Bierhoeveelheid. Ja mensen, de alcohol vloeide rijkelijk (en mijn portomonee was weer iets te leeg helaas)
+ Garderobe was snel en effectief

- Ik vond het publiek toch wel een beetje tam. De locatie laat dat ook duidelijk zien door dat trap-effect
- Geluid was goed, maar niet perfect, het klonk met name midhoog niet heel erg zuiver voor mijn gevoel

Overall gewoon een hele dikke voldoende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Khadber, altijd leuk om te lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

/stupid
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten