Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:06 
 




12-01-2013
013, Tilburg
22:00 - 04:00

Tickets: 22,50
Verkrijgbaar vanaf 24 November 13:00
Op http://euphoria.tickets.b2s.nl/


Euphoria Stage
MC: Villian
Atmozfears
Waverider
Noisecontrollers
Frontliner
Adaro

Australian Stage
Audiofreq
Code Black
Toneshifterz
Nitrouz
Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Delete :P

Zelfde dag als Inception dus zeker niet aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 12:34 
 
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Haha Delete :P

Zelfde dag als Inception dus zeker niet aanwezig :)


Haha dat is het kutte dus weer he!

Word een dik twijfelgeval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mc Villian... Moeilijke naam wel. Zo staat het ook op de flyer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 12:38 
 

Delete is daar echt een vreemde eend in de bijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah, grappig dat Delete hier tussen staat :P . Het is voor mij om de hoek, maar voor alleen Delete & Adaro ga ik niet naar een feestje denk ik. Daarnaast staan ze ongetwijfeld tegelijk, wat 't alleen maar minder leuk maakt :( . Line-up is verder totaal niet mijn ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 14:06 
 

Ik denk dat ik voor Delete wel een kaartje ga kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Atmozfears
Waverider
Psyko Punkz



:/

Had liever wat andere namen gezien
Wil wel een keer naar Euphoria, maar niet met deze line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan Delete niet nog even langskomen bij Inception daarna? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 17:16 
 

Jammer, had liever weer een record label in zaal 2 gezien! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal aussies in zaal twee.

Zaal 1 ziet er smakelijk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete en Euphoria, wat gaat hier mis? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Delete en Euphoria, wat gaat hier mis? :lol:


Komt waarschijnlijk omdat hij een tijdje hier in NL is, daarom wordt hij veel gevraagd, stuk goedkoper ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Allemaal aussies in zaal twee.


Oh, snapte de naam van de stage al niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Allemaal aussies in zaal twee.


Oh, snapte de naam van de stage al niet.

xd

Delete hier tussen is wel geinig trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik hier gewoon bij geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:07 
 
Hardtraxxer

Op fietsafstand, dus aanwezig. Adaro altijd goed :thumbup: en Delete wil ik ook wel een keer zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Delete en Euphoria, wat gaat hier mis? :lol:

Euphoria heeft wel vaker wat hardere artiesten staan hoor :). Is echt niet alleen maar mainstream hardstyle. Laatste act is altijd aan de harde kant, al is Delete wel heel erg aan de harde kant.

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Allemaal aussies in zaal twee.


Oh, snapte de naam van de stage al niet.


Opvallend iets wel is dat op Delete na iedereen voor langere tijd vast in NL woont onderhand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
El Mare schreef:
Delete en Euphoria, wat gaat hier mis? :lol:

Euphoria heeft wel vaker wat hardere artiesten staan hoor :). Is echt niet alleen maar mainstream hardstyle. Laatste act is altijd aan de harde kant, al is Delete wel heel erg aan de harde kant.


Daarom zei ik het ook zo, snap natuurlijk wel dat Delete dan bij Australian staat, maar hij is wel, zoals je zelf zegt wel heel erg aan de harde kant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Allemaal aussies in zaal twee.


Oh, snapte de naam van de stage al niet.


Opvallend iets wel is dat op Delete na iedereen voor langere tijd vast in NL woont onderhand.


Zie Delete ook nog wel verkassen naar Nederland voor een tijdje. Wanner dat balletje eenmaal begint te rollen qua bookings etc is het gewoon veel verstandiger om in Nederland te gaan wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zag dat hij ook geboekt was op die afgelaste Hardnation en natuurlijk Loudness, dus we hebben in ieder geval een kader waarin we hem kunnen verwachten op feesten. Ben persoonlijk niet kapot van zijn muziek, maar voor de liefhebber van zijn sound wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Bijna altijd aanwezig op euphoria 013, dus deze ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:33 
 

zeker een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hahah, grappig dat Delete hier tussen staat :P . Het is voor mij om de hoek, maar voor alleen Delete & Adaro ga ik niet naar een feestje denk ik. Daarnaast staan ze ongetwijfeld tegelijk, wat 't alleen maar minder leuk maakt :( . Line-up is verder totaal niet mijn ding :P

Adaro zal afsluiten in de main (van 5 tot 6) en Delete zal afsluiten in zaal 2 (van 4 tot 5). Dus ze zullen vast niet tegelijk staan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Hahah, grappig dat Delete hier tussen staat :P . Het is voor mij om de hoek, maar voor alleen Delete & Adaro ga ik niet naar een feestje denk ik. Daarnaast staan ze ongetwijfeld tegelijk, wat 't alleen maar minder leuk maakt :( . Line-up is verder totaal niet mijn ding :P

Adaro zal afsluiten in de main (van 5 tot 6) en Delete zal afsluiten in zaal 2 (van 4 tot 5). Dus ze zullen vast niet tegelijk staan. ;)

Het is wel dat Euphoria tot 04:00 duurt. Dus ze sluiten tegelijk af.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten