Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Code black en Toneshifterz, wat een saaie performance hadden hun zeg. Totaal geen energie. Dus maar achter in de zaal bij de bar goed bier gedronken, had er gisteren nog goed last van >.< . Frontliner snapt teminste weg wat energie is. Dik respect voor deze man, hij draaide ook nog Time, Tuuuduuu en die nieuwe producties zijn ook top. Noisecontrollers waren ook baas, mixen enz is dan niet geweldig, maar die producties :loving: . Verder deed adaro wat hij moest doen, top avondje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou ben ik wel benieuwd naar wat Delete hier gedraaid heeft eigenlijk, en of er nog wel iemand in de zaal stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nou ben ik wel benieuwd naar wat Delete hier gedraaid heeft eigenlijk, en of er nog wel iemand in de zaal stond :P

zeker was gezellig druk in de 2e zaal 100/150 man ofzo en top setje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:37 
 

hdhessel schreef:
Pommer schreef:
Nou ben ik wel benieuwd naar wat Delete hier gedraaid heeft eigenlijk, en of er nog wel iemand in de zaal stond :P

zeker was gezellig druk in de 2e zaal 100/150 man ofzo en top setje ^^

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Pommer schreef:
Nou ben ik wel benieuwd naar wat Delete hier gedraaid heeft eigenlijk, en of er nog wel iemand in de zaal stond :P

zeker was gezellig druk in de 2e zaal 100/150 man ofzo en top setje ^^

Ja wat draaide die dan, gewoon hoe ie altijd draait of hield ie rekening met het thema en hield ie zich in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hdhessel schreef:
Pommer schreef:
Nou ben ik wel benieuwd naar wat Delete hier gedraaid heeft eigenlijk, en of er nog wel iemand in de zaal stond :P

zeker was gezellig druk in de 2e zaal 100/150 man ofzo en top setje ^^

Ja wat draaide die dan, gewoon hoe ie altijd draait of hield ie rekening met het thema en hield ie zich in.


het was niet echt euforisch begon met Android ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahah godverdomme wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hulde, zo hoort het. :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten