Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 06:57 
 

Ben alleen maar bij the australian stage geweest en niet verder gekomen.
Jammer dat de CDJ`s bij Delete gingen flippen.

Achja, hij mocht tot 4 uur door en we hadden ineens een mc die ons ging vermaken :P

+Delete
+Entree(je kon doorlopen en zo drugs meenemen. ze controleerden helemaal niks.
+munten(nieuwe muntjes dus die vond ik net pillen: mooi :D )
+Sfeer
+++Hertog Jan

-cola( ja, een cola doos waar koolzuur bijmoet is niet bepaald lekker ofzo. dus bij red bull en Hertog Jan gebleven!)
-CDJ`s( kijk en test die dingen van te voren goed door of huur een set als je t niet vertrouwd. technische kennis is ook zeer onder de maat. de cdj`s flippen dus vervangen we de DJM :') . jongens, wat een verstand)))
-Mensen die mij vragen of ik van Theracords omdat ik een trui van Theracords aan heb. ik vraag toch ook niet of je van MiM bent omdat je een Mim-shirt aan hebt? of idem met TMS? :")

een strakke 7 vind ik dit feest wel waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Elite

En-er-gy schreef:
Ben alleen maar bij the australian stage geweest en niet verder gekomen.
Jammer dat de CDJ`s bij Delete gingen flippen.

Achja, hij mocht tot 4 uur door en we hadden ineens een mc die ons ging vermaken :P

+Delete
+Entree(je kon doorlopen en zo drugs meenemen. ze controleerden helemaal niks.
+munten(nieuwe muntjes dus die vond ik net pillen: mooi :D )
+Sfeer
+++Hertog Jan

-cola( ja, een cola doos waar koolzuur bijmoet is niet bepaald lekker ofzo. dus bij red bull en Hertog Jan gebleven!)
-CDJ`s( kijk en test die dingen van te voren goed door of huur een set als je t niet vertrouwd. technische kennis is ook zeer onder de maat. de cdj`s flippen dus vervangen we de DJM :') . jongens, wat een verstand)))
-Mensen die mij vragen of ik van Theracords omdat ik een trui van Theracords aan heb. ik vraag toch ook niet of je van MiM bent omdat je een Mim-shirt aan hebt? of idem met TMS? :")

een strakke 7 vind ik dit feest wel waard!


Waar je mee kan zitten zeg + dat je een dergelijk shirt toch aandoet om te laten zien dat je Theracords support, dan zijn zulke reacties alleen maar leuk lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bioweapon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
En-er-gy schreef:
Ben alleen maar bij the australian stage geweest en niet verder gekomen.
Jammer dat de CDJ`s bij Delete gingen flippen.

Achja, hij mocht tot 4 uur door en we hadden ineens een mc die ons ging vermaken :P

+Delete
+Entree(je kon doorlopen en zo drugs meenemen. ze controleerden helemaal niks.
+munten(nieuwe muntjes dus die vond ik net pillen: mooi :D )
+Sfeer
+++Hertog Jan

-cola( ja, een cola doos waar koolzuur bijmoet is niet bepaald lekker ofzo. dus bij red bull en Hertog Jan gebleven!)
-CDJ`s( kijk en test die dingen van te voren goed door of huur een set als je t niet vertrouwd. technische kennis is ook zeer onder de maat. de cdj`s flippen dus vervangen we de DJM :') . jongens, wat een verstand)))
-Mensen die mij vragen of ik van Theracords omdat ik een trui van Theracords aan heb. ik vraag toch ook niet of je van MiM bent omdat je een Mim-shirt aan hebt? of idem met TMS? :")

een strakke 7 vind ik dit feest wel waard!


Waar je mee kan zitten zeg + dat je een dergelijk shirt toch aandoet om te laten zien dat je Theracords support, dan zijn zulke reacties alleen maar leuk lijkt me.

Sowieso snap k niet dat je met een trui aan naar een feest gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het eigelijk niet zo bijzonder totdat noisecontrollers bezig waren. Daarna gelijk naar delete en die maakte m'n avond een beetje goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:40 
 

hdhessel schreef:
Afbeelding
Bioweapon ^^


:worship: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:04 
 

De avond begon voor mij met een lange rij, maar gelukkig waren we op tijd binnen voor audiofreq! Eigenlijk de set waar ik het meest benieuwd naar was. Hij begon zijn set lekker afwisselend en ik hoorde vrij snel z'n nieuwe track Speeka Kikk! Die track deed het heel goed bij mij, een heerlijk originele track met een lekkere drive erin :D Daarna werd het helaas een stukje minder met platen als #myway.

Code Black kwam het podium op en ze dachten laten we nog wat gouwe ouwe bioweapon platen draaien! Het moment van de avond voor mij, wat heb ik genoten :love: Toen Code Black de anthem van WiSH draaide vonden we het wel tijd om naar de grote zaal te gaan, waar Frontliner draaide. Hij had een redelijke set en werd opgevolgd door noisecontrollers. Wat een kut set was dat :sick:

Afgesloten bij adaro en nog een klein stukje delete meegepakt. Adaro kwam weer met dezelfde tracks als altijd, maar plaatjes als mysterias, mistress, lost in the mist, never scared, trapped remix, the haunter of the dark en sorrow gaan er altijd lekker in bij mij ^^

Al met al een gezellige avond gehad en veel bekenden gezien! De setjes waren niet om naar huis over te schrijven, maar dat had ik van te voren ook wel verwacht. Het absolute hoogtepunt van de avond was de set van audiofreq/bioweapon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:06 
 

Anonymous schreef:
hdhessel schreef:
Afbeelding
Bioweapon ^^


:worship: :yay: :clap:


Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fantastische editie was dit zeg..!
22:15 stonden we binnen, de rij bij de ingang liep inderdaad lekker snel door :)

+++ Frontliner met een ontiegelijke bazenset :worship:
++ Weinig hoeven wachten bij de bar
++ Audiofreq & Code Black die samen een Bioweapon set neerzetten
++ Adaro, zoals altijd weer een mooi setje om mee af te sluiten
+ Code Black & Toneshifterz die Atmozfears vervingen
+ Veel bekenden

- Muntjes die weer duurder zijn geworden, 2,50 is normaal op een gewoon feestje maar 013 was altijd lekker goedkoop.
- Atmozfears die niet konden komen door autopech.

De vervangende set van Atmozfears door Code Black & Toneshifterz was een positieve wending aan de avond. Niet alleen kwam ik erachter dat mijn partymaatjes als verrassing voor mij WEL kwamen, maar ook de set zelf was prima. Openen met BH & Code Black - Earthquake (Raw mix) scoort sowieso pluspunten bij mij :thumbsup:

Al met al een prachtige avond gehad. Enige minpuntje was het lange wachten tot er een taxi vrij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:27 
 

Wat draaide frontliner als ie zo goed was? Over het algemeen wordt er wel gepost wat ik verwachtte dat het zou zijn. Vind het denk ik niet zo erg dat ik er niet was. Eerste keer sinds tijden dat ik een euphoria moedwillig over sla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodyman, Symbols, Discorecord, Death Of A Demon, Showtek - FTS (origineel), aantal happy hardcore platen tussendoor kan ik me zo herinneren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:32 
 

Vrij standaard dus wel. Ik ben die FTS wel echt helemaal spuug en spuug zat, mag ie voortaan weer in zn platentas laten. Doet ie vaker, iets te vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:44 
 

pecola-tje schreef:
aantal happy hardcore platen tussendoor kan ik me zo herinneren. :thumbup:


Haha vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
aantal happy hardcore platen tussendoor kan ik me zo herinneren. :thumbup:


Facepalm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
En-er-gy schreef:
-Mensen die mij vragen of ik van Theracords omdat ik een trui van Theracords aan heb. ik vraag toch ook niet of je van MiM bent omdat je een Mim-shirt aan hebt? of idem met TMS? :")

Waar je mee kan zitten zeg + dat je een dergelijk shirt toch aandoet om te laten zien dat je Theracords support, dan zijn zulke reacties alleen maar leuk lijkt me.

Inderdaad haha. Ik kreeg op Inception ook tientallen mensen over mij heen over dat ik mijn Catatonic Overload shirt aanhad, terwijl die al minsten een jaar uit elkaar zijn. Gewoon even uitleggen dat het een eerbetoon is aan hun en dat hun toch wel (in mijn ogen) één van de founders van Theracords zijn geweest en ze snapten het. Sterker nog, ze vonden het alleen maar mooi.

Ik weet niet of je mensenschuw bent of zo, maar ik vind het altijd schitterend om met onbekenden van die gesprekken aan te gaan. Het gaat om de liefde van de muziek en als je merkt dat hun CO² kennen, dan snap je dat het met hun liefde wel goed zit. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:14 
 

Duruz schreef:
pecola-tje schreef:
aantal happy hardcore platen tussendoor kan ik me zo herinneren. :thumbup:


Facepalm.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Loudness April 2011 wilde er bij de WC"s iemand met mij op de foto die dacht dat ik Thera was (had zo'n happyface shirt van Theracords aan). Ben daar nog steeds zo boos om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:24 
 

dawasiknie schreef:
Op Loudness April 2011 wilde er bij de WC"s iemand met mij op de foto die dacht dat ik Thera was (had zo'n happyface shirt van Theracords aan). Ben daar nog steeds zo boos om.


Misschien vanaf nu gewoon thuis muziek luisteren, straks gaan er nog mensen tegen je prate :oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja fuck sociaal contact, kan ik echt niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja fuck sociaal contact, kan ik echt niet tegen.

Inderdaad, we stoppen jou gewoon altijd in een hoekje, geven je wat te eten en dan hoeven we niet meer naar je om te kijken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:42 
 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Ja fuck sociaal contact, kan ik echt niet tegen.

Inderdaad, we stoppen jou gewoon altijd in een hoekje, geven je wat te eten en dan hoeven we niet meer naar je om te kijken. ^^

Ik kan tenminste rustig in een hoekje zitten zonder dat er op me gelet moet worden :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Ja fuck sociaal contact, kan ik echt niet tegen.

Inderdaad, we stoppen jou gewoon altijd in een hoekje, geven je wat te eten en dan hoeven we niet meer naar je om te kijken. ^^

Ik kan tenminste rustig in een hoekje zitten zonder dat er op me gelet moet worden :kiss2:


Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten