Wat een fantastische editie was dit zeg..!
22:15 stonden we binnen, de rij bij de ingang liep inderdaad lekker snel door
+++ Frontliner met een ontiegelijke bazenset
++ Weinig hoeven wachten bij de bar
++ Audiofreq & Code Black die samen een Bioweapon set neerzetten
++ Adaro, zoals altijd weer een mooi setje om mee af te sluiten
+ Code Black & Toneshifterz die Atmozfears vervingen
+ Veel bekenden
- Muntjes die weer duurder zijn geworden, 2,50 is normaal op een gewoon feestje maar 013 was altijd lekker goedkoop.
- Atmozfears die niet konden komen door autopech.
De vervangende set van Atmozfears door Code Black & Toneshifterz was een positieve wending aan de avond. Niet alleen kwam ik erachter dat mijn partymaatjes als verrassing voor mij WEL kwamen, maar ook de set zelf was prima. Openen met BH & Code Black - Earthquake (Raw mix) scoort sowieso pluspunten bij mij
Al met al een prachtige avond gehad. Enige minpuntje was het lange wachten tot er een taxi vrij was.