Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Hahah, grappig dat Delete hier tussen staat :P . Het is voor mij om de hoek, maar voor alleen Delete & Adaro ga ik niet naar een feestje denk ik. Daarnaast staan ze ongetwijfeld tegelijk, wat 't alleen maar minder leuk maakt :( . Line-up is verder totaal niet mijn ding :P

Adaro zal afsluiten in de main (van 5 tot 6) en Delete zal afsluiten in zaal 2 (van 4 tot 5). Dus ze zullen vast niet tegelijk staan. ;)

Het is wel dat Euphoria tot 04:00 duurt. Dus ze sluiten tegelijk af.

Ow, dan heb ik niks gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar als optie gezet omdat ik St8ment heb moeten missen, en Hardnation m´n vorige feest was, en m´n eerstvolgende feest pas in Februari is.

Het hangt van de Timetable af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:18 
 

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 01:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag kaartje gekocht, simpel weg voor Delete!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:02 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Lees van onder naar boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt de line-up wel heel tof! Alleen al volgende week X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 15:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt onfortunately ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb er wel zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:00 
 

hdhessel schreef:
heb er wel zin in ^^

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:56 
 
Hardtraxxer

18+ controle zal wel meevallen hier lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
18+ controle zal wel meevallen hier lijkt me?


Valt wel mee inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:13 
 
Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
18+ controle zal wel meevallen hier lijkt me?

Enige feest waar mij ooit om id gevraagt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon het standaard deurbeleid van de 013 zoals het altijd is ;)
Ik persoonlijk ben nog nooit om legitimatie gevraagd,
maar zat vrienden die dat verschillende keren hebben gemoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er wel zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:38 
 

Toch maar kaartje gehaald, ondanks line-up! Het blijft een chille thuiswedstrijd. 7e keer alweer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable, laatste informatie:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/euphoria ... matie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 02:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Als het meezit ook nog even in kleine zaal kijkje nemen, kan nog wel interessant worden daar met die aussies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel zin om te gaan maar geen nachtverbinding meer naar Eindhoven :-/ Kan de auto wel pakken, hmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Eigenlijk wel zin om te gaan maar geen nachtverbinding meer naar Eindhoven :-/ Kan de auto wel pakken, hmmm


Gewoon doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij morgen!
Mijn vaste partybuddies gaan niet mee, dus hele avond bij andere mensen dan ik gewend ben :P
Anyway, ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot vanavond dan Mark! ;)

Euphoria uitverkocht trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
Euphoria uitverkocht trouwens.


Dan gaat t niet meer. XQ kriebelt teveel, had zin in een voorproefje :P Dan maar op volgende week wachten voor mainstream plezier :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten