Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Desley DD schreef:
Is dit überhaupt een beetje te doen met het OV? Nog nooit naar een andere stad geweest met NYE en NS heeft nog geen informatie over hoe treinen rijden de 1e.


Rond nye is het OV een drama, oudjaar dag ligt alles vanaf 20:00 plat. (dus je moet daar al vroeg zijn, vorig jaar hadden ze de ziggo wel al om 20uur open gegooit.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar georganiseerde bus is een beter idee.


Lijkt erop dat de Ziggo weer open is op 20uur ja, staat in FAQ:

''Date & Opening Hours
EPIQ New Year's Eve 2019 takes place on Tuesday 31 December 2019. Ziggo Dome will open their doors at 20.00h CET. You can rave with us until 07.00h CET in the morning.''


We komen uit Amersfoort, normaal goed te doen met OV naar Amsterdam maar dan is georganiseerd vervoer ook goed te doen ja. Dat we er vroeg moeten zijn was ik al bang voor haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Q feesten tijdens oud&nieuw beginnen altijd om 20:00, juist vanwege het ov dat vroeger stopt. De muziek zelf begint tegenwoordig wel iets later waardoor je het eerste uur alleen nog geen muziek hebt.

Om 01:30 beginnen de nachtbussen weer te rijden, en rijdt er dus regelmatig (elk half uur ofzo) wel een bus naar Schiphol of Amsterdam Centraal. De treinen rijden 1 januari volgens een normale zondagsdienstregeling. Dus rond half 8 komen de eerste treinen weer op Bijlmer Arena.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Stinson schreef:
Desley DD schreef:
Is dit überhaupt een beetje te doen met het OV? Nog nooit naar een andere stad geweest met NYE en NS heeft nog geen informatie over hoe treinen rijden de 1e.


Rond nye is het OV een drama, oudjaar dag ligt alles vanaf 20:00 plat. (dus je moet daar al vroeg zijn, vorig jaar hadden ze de ziggo al wel om 20uur open gegooit.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar georganiseerde bus is een beter idee.


Dit doet Q elk feest met O&N, Check gewoon de info van vorig jaar qua OV, die zal precies hetzelfde zijn als dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top, bedankt guys met deze info kan ik wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
lijnbussen

Niet verzwakken, lijnen nakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Player 1
Player 2
Player 3 vs Player 2
Player 3
Hardstyle Top 10
Player 4
Devin Wild
Devin Wild & Rebelion
Psyko Punkz vs Player 4
Psyko Punkz
D-Block & S-te-Fan vs Player 9
LOCKED
Act of Rage
Rebelion
Act of Rage vs Player 11
Player 11
Hosted by Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal 4 Keltek zijn?

Verder totaal niet boeiende line-up tot nu. Vind Act Of Rage ook niet echt een persoon voor zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zal 4 Keltek zijn?

Verder totaal niet boeiende line-up tot nu. Vind Act Of Rage ook niet echt een persoon voor zo'n feest.


Je kunt wel merken dat de aandelen Most Wanted gekocht zijn overigens haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik zo zie op Raw Style United enzo (ook al is dit geen goede graadmeter) is hij best populair. Ik kan me niet bewust herinneren dat ik ooit één setje van hem heb bijgewoond. Ik vind het eigenlijk een naam die totaal niet aanspreekt maar hij schijnt best dikke plaatjengs te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Act of Rage vind ik wel nice. Lekkere drive in zijn sets door prima mixwerk en hij maakt ook vaak live-edits van tracks, wat het wel vet maakt ten opzichte van gewoon Spotify aanzetten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kan me niet bewust herinneren dat ik ooit één setje van hem heb bijgewoond. Ik vind het eigenlijk een naam die totaal niet aanspreekt maar hij schijnt best dikke plaatjengs te maken.

Dit inderdaad, maar heb die album teaser geluisterd en die dikke plaatjengs worden afgewisseld met ingespoten aids uit nijmegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wat ik zo zie op Raw Style United enzo (ook al is dit geen goede graadmeter) is hij best populair. Ik kan me niet bewust herinneren dat ik ooit één setje van hem heb bijgewoond. Ik vind het eigenlijk een naam die totaal niet aanspreekt maar hij schijnt best dikke plaatjengs te maken.


Ben dit jaar 2x bij zijn set geweest, was echt verbaasd hoe populair hij eigenlijk is. Sfeer zat er beide keren erg goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wat ik zo zie op Raw Style United enzo (ook al is dit geen goede graadmeter) is hij best populair. Ik kan me niet bewust herinneren dat ik ooit één setje van hem heb bijgewoond. Ik vind het eigenlijk een naam die totaal niet aanspreekt maar hij schijnt best dikke plaatjengs te maken.


Bij Fatality was het 15 min voor aanvang van zijn set vrij rustig. Tijdens zijn set was het stampvol en na zijn set liep het direct weer leeg.

Overigens tot nu toe best een interessante line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het concept begint wel een leuke vorm te krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind AoR altijd wel prima te pruimen. Past beter hiertussen dan menig raw act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik vind AoR altijd wel prima te pruimen.

Is dat niet omdat hij bij jou uit de buurt komt? Da's een serieuze vraag, he. Het valt me altijd op dat Twentenaren ook vaak positief over RR zijn. Als een soort 'lokale helden'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RTM93 schreef:
Ik vind AoR altijd wel prima te pruimen.

Is dat niet omdat hij bij jou uit de buurt komt? Da's een serieuze vraag, he. Het valt me altijd op dat Twentenaren ook vaak positief over RR zijn. Als een soort 'lokale helden'.

Heb jij daarom een The Outside Agency poster boven je bed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
RTM93 schreef:
Ik vind AoR altijd wel prima te pruimen.

Is dat niet omdat hij bij jou uit de buurt komt? Da's een serieuze vraag, he. Het valt me altijd op dat Twentenaren ook vaak positief over RR zijn. Als een soort 'lokale helden'.

Heb jij daarom een The Outside Agency poster boven je bed?

Ja, en een halve Ghost in the machine-poster. Andere helft heb ik weggegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:22 
 
Hardtraxxer

Lineup heeft me iig nog niet overtuigd, DBSTF is leuk, PP en AoR kunnen er ook mee door. Player 4 lijkt me wel leuk als het Headhunterz is, daarnaast bij players 1 tm 3 hopen op namen als Retrospect, Primeshock en Sound Rush. Player 11 zal wel de frenchcore naam zijn, lijkt mij wel vet als ze eens een Crypton ofzo doen ipv Sefa/Peacock maar zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 21:18 
 
Hardtraxxer

Q kwam weer met een hint

Timetable tot zover

Duo
Solo
Duo vs Solo
Duo
Top 10
Duo
Devin Wild
Devin Wild vs Rebelion
Psyko Punkz vs Duo
Psyko Punkz
Dbstf vs Solo
[locked]
Act Of Rage
Rebelion
Act of rage vs Solo
Solo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 00:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ome Duo komt de tent afbreken.

Goede act voor Q-Dance, beiden graaien maar al te graag naar je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 08:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff, dat domme gedoe met die hints steeds. Willen ze geen tickets verkopen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 08:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Pfff, dat domme gedoe met die hints steeds. Willen ze geen tickets verkopen ofzo.


Precies dit, gooi die line-up gewoon in 1x online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Player 2 Demi Kanon
Player 4 Frequencerz
Player 9 D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 16:51 
 
Hardtraxxer

RickZ schreef:
Sarabande schreef:
Pfff, dat domme gedoe met die hints steeds. Willen ze geen tickets verkopen ofzo.


Precies dit, gooi die line-up gewoon in 1x online.


Dit inderdaad!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten