Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, vorig jaar was de tent echt een verademing t.o.v. in de buitenlucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het met die hitte in de raw tent juist beter te doen dan buiten idd xd
Voor/naast de stage had je toen een paar flink grote ventilatoren staan, die voor de nodige verkoeling zorgde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Vorig jaar was het ook zo warm tijdens Emporium/intents weekend. Toen viel het goed mee in die tent.

Norther66 schreef:
Vorig jaar was het met die hitte in de raw tent juist beter te doen dan buiten idd xd
Voor/naast de stage had je toen een paar flink grote ventilatoren staan, die voor de nodige verkoeling zorgde

Hmm stond ik op een ander feest ofzo :lol:
Eén van de warmste dagen van 2017 met 34°C.
In die raw tent was het met momenten makkelijk 40-50°C.
Nog nooit zó warm gehad tijdens het uitgaan (en ik was trouwens 100% nuchter, als dat relevant is voor de hitte haha).

Maarja, niet dat ik er minder door ga losgaan. Ondertussen alweer helemaal hyped voor morgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 13:38 
 
Hardtraxxer

Te idioot voor woorden. Je mag in je handjes knijpen met dit als festivalweer maar ben zo huiverig na vorig jaar.. Wil eigenlijk half 4 binnen zijn, vanaf daar wordt de timetable hemels. Maar ben ook bang dat die uren vol in de zon al m'n energie wegslurpen voor de rest van de dag/ avond :/ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 13:48 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Te idioot voor woorden. Je mag in je handjes knijpen met dit als festivalweer maar ben zo huiverig na vorig jaar.. Wil eigenlijk half 4 binnen zijn, vanaf daar wordt de timetable hemels. Maar ben ook bang dat die uren vol in de zon al m'n energie wegslurpen voor de rest van de dag/ avond :/ :$


Vorig jaar heb ik tot een uurtje of 5/6 aan het water gezeten, in de schaduw. Lekker biertje doen, beetje ouwehoeren.. ik vond het in de zon niet uit te houden.

In de RAW tent was het zelfs nog beter te doen op een of andere manier.

Daar kan je dus ook voor kiezen, mij is dat wel bevallen vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Hmm stond ik op een ander feest ofzo :lol:
Eén van de warmste dagen van 2017 met 34°C.
In die raw tent was het met momenten makkelijk 40-50°C.
Nog nooit zó warm gehad tijdens het uitgaan (en ik was trouwens 100% nuchter, als dat relevant is voor de hitte haha).

Maarja, niet dat ik er minder door ga losgaan. Ondertussen alweer helemaal hyped voor morgen :yay:

Decibel 2011/2012 nimmer vergeet. Was toen 37°C volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOOI WEER INFO!

Zaterdag wordt het prachtig weer! Daarom zijn er extra maatregelen getroffen om er voor iedereen een onvergetelijke dag van te maken:

Gratis Baywatch insmeerbar met 15 tanboys en -girls om je lekker te laten insmeren!
Tenten worden gekoeld en extra geventileerd.
Voldoende gratis watertappunten bij de toiletten.
Freshpoints met gratis deo en opfris-spullen bij alle toiletten.
Veel nieuwe, lekkere lounge schaduwplekken onder de bomen.
Extra schaduwtenten op het strand.
Extra veel Ola ijskraampjes.
Vijf speciale Chaudfontaine waterbarren.
Deo roller/stick meenemen is toegestaan (geen spray!)
Zelf zonnebrand meenemen is toegestaan (geen spray!)
Zwemmen is verboden (ivm veiligheid), de reddingsbrigade houdt toezicht.

Drink voldoende, ook als je geen dorst hebt (matig met alcohol), eet regelmatig iets zouts, kleed je luchtig en neem voor s'avonds iets warms mee.

Maar het allerbelangrijkste: geniet en maak er een onvergetelijke Emporium dag van!

Alle overige info vind je hier: http://www.emporium.nl/info/

https://www.facebook.com/Emporiumfestiv ... 93/?type=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Ik rijd waarschijnlijk alleen vanuit het westen (wel over utrecht) naar emporium morgen. Grote kans dat ik een helft moet voetballen om kwart voor 1 wegens te weinig spelers.

Moet je wel mee naar mijn voetbal of ergens in De Meern klaar staan zodat ik je daarna kan oppikken :D

Is helaad wat lastig, hoopte meer op omgeving Leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet ;)

Kut hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
ErikZ schreef:
Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet ;)

Kut hé ;)


Wat doen jullie Tom? Nog aan het bijkomen van HoH en 7th Sunday?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
ErikZ schreef:
Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet ;)

Kut hé ;)


Wat doen jullie Tom? Nog aan het bijkomen van HoH en 7th Sunday?

Waarschijnlijk niet. Goed om een weekje geen feest te doen.. al ben ik alweer volledig bijgekomen van vorig weekend en zou al weer zin hebben om morgen hier heen te gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo wat heb ik hier trek in! Mijn week kon haast niet slechter dus dat is wel een feestje waard...

Wellicht volg ik grotendeels het zelfde programma als de meeste hier. Tot morgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ontzettend veel zin in!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 10:10 
 
Hardtraxx Addict

Erg veel zin in ja! Half 2 met halve dorp de bus in en dan zien we t daar wel. Kijk uit naar setjes van Wildstylez, D-Sturb, Headhunterz en natuurlijk Phuture Noize. Wordt een lekker dagje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :yay:
Wat is dat toch met onze groep en last minute besluiten om toch te gaan? xd
Enorm veel zin in. CL finale kijk ik vannacht wel terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met 7 man sterk aanwezig. Heel de dag lekker dansjes wagen en zweetsnorren vegen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay:

De Bob vandaag, maar dat maakt voor mij verder geen reet uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt veel zin in. Vooral in Heady en Phuture Noize :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet waar ze die 5000 extra man hebben gelaten? Of ze zijn allemaal verzopen :D meer dan genoeg ruimte. Aankleding is btw erggg vet!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een mooi dagje!!

Achteraf is de hitte echt meegevallen. Een verkoelend windje en een wolkje her en der deden wonderen!

Zoals hierboven al gezegd was t festival zoals vertrouwd weer zo superverzorgd he. Die house mainstage, hardstyle mainstage, de freestyle, dat piratenschip op t strand. Echt vet gedaan! Ook alles er omheen was dik ok. Overal entrrtainment mensen, kleine grappige verwijzingen naar Hollywood, de eindhow. Kan eigenlijk maar 1 belangrijk minpunt noemen en dat was toch wel t geluid. Op de hardcore na vond ik t nergens top. Je zou toch zeggen dat een organisatie als de matrixx dat toch wel zou moeten kunnen fixen.
Niet geergerd aan t geluid want zo slecht was t ook weer niet maar nooit echt ervan genoten.

Blijft toch wel een apart festiva qua volk. Een rawtent die hele dag half leeg is? Toch wel erg gemengd housepubliek.
Bij Heady (verassend en dikke set) stroomde de main ook ramvol om daarna bij phuture noize weer alle ruimte te hebben.

Setjes van de dag voor mij toch wel:
N vitral
Dbstf met een biertje in de zon
Headhunterz
En eigenlijk ook wel Max Enforcer!

Na 5 jaar gelukkig eindelijk een sluiproute gevonden! Gratis parkeren en zonder drama binnen 3 minuten op de weg naar huis :thumbsup:
Wel nog alcoholcontrole maar door het schitterende weer vooral veel water gedronken. No problem dus ^^

Volgend jaar gewoon weer zekerheidje dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feest zoals eigenlijk al jaren. :D
Geluid op de main vond ik prima en vanaf Headhunterz werd t nog wat harder gezet.
Overal erg fijne setjes gehoord, HHZ was weer erg fijn :$

Videotje van Still Standin (edit)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 02:26 
 
Hardtraxxer

Net terug van een mooie dag. Hitte was overbruggen tot een uur of 19:30. Leuke setjes gehoord maar wat een tamme sfeer over het algemeen.. Hitjes HHZ worden meegezongen om vervolgens stil te blijven staan. Ik hoop dat het aan de hitte heeft gelegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 02:50 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Emporium en zeker niet de laatste. Heel erg goed bevallen! Mooie locatie, goed verzorgd, gezellig publiek, mooie aankleding en eindshow was mooi. Voor het eerst Phuture Noize gezien, maar wat was dat abnormaal vet zeg! Dat half uur compleet losgegaan en op het laatst ook nog even de Fatality remix erin knallen. Heel vet! :worship:
Headhunterz vond ik ook heel sterk. B-Front en DP ook van genoten. Dat laatste nummer die ze draaiden klonk erg lekker. Kende hem niet. Nieuw nummer?
Ook paar keer bij de deep/futures House geweest. Wat vreemde opbouw in de line-up en ook wisselend qua sfeer. Chocolate Puma vond ik hier erg vet.

Topdag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 03:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Eerste keer Emporium en zeker niet de laatste. Heel erg goed bevallen! Mooie locatie, goed verzorgd, gezellig publiek, mooie aankleding en eindshow was mooi. Voor het eerst Phuture Noize gezien, maar wat was dat abnormaal vet zeg! Dat half uur compleet losgegaan en op het laatst ook nog even de Fatality remix erin knallen. Heel vet! :worship:
Headhunterz vond ik ook heel sterk. B-Front en DP ook van genoten. Dat laatste nummer die ze draaiden klonk erg lekker. Kende hem niet. Nieuw nummer?
Ook paar keer bij de deep/futures House geweest. Wat vreemde opbouw in de line-up en ook wisselend qua sfeer. Chocolate Puma vond ik hier erg vet.

Topdag gehad!


B-Front - Darkness inside you
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten