Inderdaad, vorig jaar was de tent echt een verademing t.o.v. in de buitenlucht
Voor/naast de stage had je toen een paar flink grote ventilatoren staan, die voor de nodige verkoeling zorgde
wrote:Vorig jaar was het ook zo warm tijdens Emporium/intents weekend. Toen viel het goed mee in die tent.
Hmm stond ik op een ander feest ofzowrote:Vorig jaar was het met die hitte in de raw tent juist beter te doen dan buiten idd![]()
Voor/naast de stage had je toen een paar flink grote ventilatoren staan, die voor de nodige verkoeling zorgde
Vorig jaar heb ik tot een uurtje of 5/6 aan het water gezeten, in de schaduw. Lekker biertje doen, beetje ouwehoeren.. ik vond het in de zon niet uit te houden.wrote:Te idioot voor woorden. Je mag in je handjes knijpen met dit als festivalweer maar ben zo huiverig na vorig jaar.. Wil eigenlijk half 4 binnen zijn, vanaf daar wordt de timetable hemels. Maar ben ook bang dat die uren vol in de zon al m'n energie wegslurpen voor de rest van de dag/ avond![]()
Decibel 2011/2012 nimmer vergeet. Was toen 37°C volgens mij.wrote: Hmm stond ik op een ander feest ofzo![]()
Eén van de warmste dagen van 2017 met 34°C.
In die raw tent was het met momenten makkelijk 40-50°C.
Nog nooit zó warm gehad tijdens het uitgaan (en ik was trouwens 100% nuchter, als dat relevant is voor de hitte haha).
Maarja, niet dat ik er minder door ga losgaan. Ondertussen alweer helemaal hyped voor morgen
Is helaad wat lastig, hoopte meer op omgeving Leiden.wrote:Ik rijd waarschijnlijk alleen vanuit het westen (wel over utrecht) naar emporium morgen. Grote kans dat ik een helft moet voetballen om kwart voor 1 wegens te weinig spelers.
Moet je wel mee naar mijn voetbal of ergens in De Meern klaar staan zodat ik je daarna kan oppikken
Kut héwrote:Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet
Wat doen jullie Tom? Nog aan het bijkomen van HoH en 7th Sunday?wrote:Kut héwrote:Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet
Waarschijnlijk niet. Goed om een weekje geen feest te doen.. al ben ik alweer volledig bijgekomen van vorig weekend en zou al weer zin hebben om morgen hier heen te gaanwrote:Wat doen jullie Tom? Nog aan het bijkomen van HoH en 7th Sunday?wrote:Kut héwrote:Het begint toch te broeien in mijn vriendengroep, wel gaan of toch niet
B-Front - Darkness inside youwrote:Eerste keer Emporium en zeker niet de laatste. Heel erg goed bevallen! Mooie locatie, goed verzorgd, gezellig publiek, mooie aankleding en eindshow was mooi. Voor het eerst Phuture Noize gezien, maar wat was dat abnormaal vet zeg! Dat half uur compleet losgegaan en op het laatst ook nog even de Fatality remix erin knallen. Heel vet!![]()
Headhunterz vond ik ook heel sterk. B-Front en DP ook van genoten. Dat laatste nummer die ze draaiden klonk erg lekker. Kende hem niet. Nieuw nummer?
Ook paar keer bij de deep/futures House geweest. Wat vreemde opbouw in de line-up en ook wisselend qua sfeer. Chocolate Puma vond ik hier erg vet.
Topdag gehad!