Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jurheinen schreef:
Mean Machine was echt belachelijk vet, al die oude kneiters :love: . Wel jammer van een paar kick edits.
Verder was B-front zoals altijd weer goed. Verder veel bij andere stages gestaan, Sluwe Vos was ook zo goed. Die bass gaat zoooooo laag, echt heerlijk. Je kon alleen wel geen bier drinken als de bass er onder zat :P

Dacht al dat ik je zag lopen :/

Niks op doen hoor, hij heeft een klap van de molen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jurheinen schreef:
Mean Machine was echt belachelijk vet, al die oude kneiters :love: . Wel jammer van een paar kick edits.
Verder was B-front zoals altijd weer goed. Verder veel bij andere stages gestaan, Sluwe Vos was ook zo goed. Die bass gaat zoooooo laag, echt heerlijk. Je kon alleen wel geen bier drinken als de bass er onder zat :P

Dacht al dat ik je zag lopen :/

Niks op doen hoor, hij heeft een klap van de molen gehad.

Inderdaad
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten