Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal top! Kan iedereen zien die ik wil zien :) Weet me TT nu al eigenlijk xd

12:00 - 13:30 Juized & Envine
13:30 - 14:30 Noisecult
14:30 - 15:30 Max Enforcer
15:30 - 16:00 Bass Modulators
16:00 - 17:00 Phuture Noize
17:00 - 18:00 Bassjackers
18:00 - 18:30 Da Tweekaz / Carnage
18:30 - 19:30 Frontliner
19:15 - 19:45 Mean Machine (Zany vs The Beholder)
19:45 - 20:45 B-Front
21:00 - 22:00 Noisecontrollers
22:00 - 22:30 Hard Driver Live
22:30 - 23:45 Frequencerz

Had alleen nog wel Dash Berlin willen zien, maar dat gaat hem niet meer worden na Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 17:31 
 
Hardtraxxer

ik zal eerst overal een beetje kijken! en vanaf 17:00 in de raw tot Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel twijfel om hier heen te gaan, line up is niet eens zo heel verkeerd + lekker dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 01:50 
 
Hardtraxx Veteran

Eerst Steve Aoki en nu Carnage die ook afzegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:52 
 
Hardtraxx Elite

Yakuza - Hardcore
15:00 - 15:30 Dr. Peacock

Tokyo Manga - Raw Hardstyle
14:00 - 15:00 Artifact
18:15 - 19:15 Warface
19:15 - 19:45 Mean Machine (Zany vs The Beholder)
19:45 - 20:45 B-Front
20:45 - 22:00 The Geminizers vs The Machine
22:00 - 22:30 Titanomachy
22:30 - 23:45 Dj Thera vs Jason Payne

Zoiets zal het wel worden, gaan met een grote groep, vooral ook Franskoor liefhebbers dus heb ik beloofd om naar Peacock te gaan als hun mee naar Mean Machine gaan :D

Veel vrije uurtjes, komt omdat de line up niet echt mijn ding is, maar goed zal me wel vermaken in de Raw-tent in mn uppie :P

Weet iemand hoe het hier met het geluid zit en de hitte? (mits het lekker weer word natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was de raw tent wel heel druk, maar niet te warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heel vet feesie! :clap: het weer zat gelukkig best mee, op t einde wat frisjes. Verder heerlijke setjes gehoord en alle areas waren goed gevuld! We stonden vanaf een uur of 3 bij de main hardstyle waar we in ons nopjes waren met de setjes :cool: Noisecontrollers was geweldig! :worship: het geluid stond er volgens mij ook harder dan vorig jaar :D
Pluspunt waren de redelijk schappelijke prijzen. 4 muntjes voor 10 euro. Friet, broodjes met snack 1,5 muntje is nog goed te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schenen weer veel opgefokte types rpnd te lopen daar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Schenen weer veel opgefokte types rpnd te lopen daar :/

Mm gelukkig nix van gemerkt. Vond de sfeer wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 15:09 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Schenen weer veel opgefokte types rpnd te lopen daar :/

Hooguit de bewaking
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 17:09 
 
Hardtraxxer

Davy schreef:
Norther66 schreef:
Schenen weer veel opgefokte types rpnd te lopen daar :/

Hooguit de bewaking


Van beide weinig last gehad! Mooi feestje met Mean Machine, B-Front en Noisecontrollers als hoogtepunten!
Dacht bij B-Front nog een remix van Alpha2 - Let it Go te horen maar ben er nu een dag later niet meer zo zeker van.. Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 17:31 
 

Davy schreef:
Norther66 schreef:
Schenen weer veel opgefokte types rpnd te lopen daar :/

Hooguit de bewaking

Alles over 1 kam scheren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 17:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Top feest gehad! Mijn tracklist:

1. Wildstylez – Revenge
2. Artifact – World Is Mine
3. Alpha2 & B-Front – Liberate
4. DJ Thera & Artifact – Revenge
5. Prefix & Density – W.U.F.U.
6. Zero Sanity & Kevin Kaos – Hit The Floor (E-Force Remix)
7. Artifact – Lunar
8. Zany & Tatanka – Front 2 Back
9. Act Of Rage – Brain Confusion
10. Artifact ft. Elke Donkers – I See Lights
11. Zany – Psychedelic Trip
12. D-Sturb – Trippin’
13. Ran-D & Adaro – Under Attack
14. Act Of Rage – The Rush
15. Atmozfears & Sub Zero Project – Singularity Madman (RiKe Mashup)
16. Radical Redemption – God’s Child
17. Artifact – Sanctum
18. Degos & Re-Done – This Mind
19. Typhoon – The Master
20. Requiem – Collateral Damage
21. The R3bels – Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Dacht bij B-Front nog een remix van Alpha2 - Let it Go te horen maar ben er nu een dag later niet meer zo zeker van.. Iemand enig idee?


Was meer een kick edit, klonk als een D&R of P&D kick ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Protech DJ schreef:
Dacht bij B-Front nog een remix van Alpha2 - Let it Go te horen maar ben er nu een dag later niet meer zo zeker van.. Iemand enig idee?


Was meer een kick edit, klonk als een D&R of P&D kick ofzo


Die heb ik vorige week op Fantasy Island ook voorbij horen komen in de set van Digital Punk, aan de kicks te horen is ie inderdaad van hem.
Denk dat het wel degelijk een remix is, voor de 100e A2 Records release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een filmpje van een man die een huwelijksaanzoek deed bij de hardstyle mainstage :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 11:29 
 
Hardtraxx Elite

Leuk feestje gehad, geluid viel me goed mee. Ook wel lekker sfeertje in de RAW met die franse gozers voorraan :P

Weet iemand waar Warface mee opende? Later hoorde ik dit nummertje ook nog eens bij Thera en Jason Payne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 11:57 
 
Hardtraxxer

Iemand die nog weet wat Mean Machine heeft gedraaid? veel nieuwe tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:23 
 
Hardtraxxer

Makreel schreef:
Iemand die nog weet wat Mean Machine heeft gedraaid? veel nieuwe tracks?


Geloof drie à vier nieuwe tracks, allemaal wel herkenbaar als Mean Machine tracks, klonken goed! Ook een remix/edit van Midnight gehoord, zal vast van Mean Machine zelf zijn. Verder onder andere Again We Will Rise, Act of Rage, Arise remix, Do You Want Heavy en Euphoria :loving: gehoord. Ze openden met To Protect & Serve!

Wat ik trouwens opvallend vond, maar wat natuurlijk was te verwachten, is dat de tent wel een beetje leeg liep toen Warface klaar was en Mean Machine begon. Had ook het idee dat veel mensen de wat oudere nummers totaal niet kenden, maar heb er verder wel van genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nog een filmpje van een man die een huwelijksaanzoek deed bij de hardstyle mainstage :lol:


:lol: 7 woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Iemand die nog weet wat Mean Machine heeft gedraaid? veel nieuwe tracks?




Hier krijg je een beetje het idee.

Was wel echt belachelijk gaaf dit half uur. Ook eindelijk Act of Rage live gehoord :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 13:10 
 

Gvd wat vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Mean Machine was echt belachelijk vet, al die oude kneiters :love: . Wel jammer van een paar kick edits.
Verder was B-front zoals altijd weer goed. Verder veel bij andere stages gestaan, Sluwe Vos was ook zo goed. Die bass gaat zoooooo laag, echt heerlijk. Je kon alleen wel geen bier drinken als de bass er onder zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mean Machine was echt belachelijk vet, al die oude kneiters :love: . Wel jammer van een paar kick edits.
Verder was B-front zoals altijd weer goed. Verder veel bij andere stages gestaan, Sluwe Vos was ook zo goed. Die bass gaat zoooooo laag, echt heerlijk. Je kon alleen wel geen bier drinken als de bass er onder zat :P

Dacht al dat ik je zag lopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:59 
 
Hardtraxxer

6e Emporium op rij! Wederom weer uitstekend vermaakt :yay: Al vond ik de Line up wat minder dan voorgaande jaren.
Mean Machine en Noisecontrollers staken er voor mij boven uit. Daarnaast is de sfeer en het geluid altijd super dik in orde @ Emporium!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten