Chukkels schreef:
Anonymous schreef:
Vorig B-front ft. Zany was te ziek

Zeker aanwezig als beetje goed valt me eindexamens


ja ok, maar ook prima vermaakt bij o.a. Avicci(eerste keer uit me .... bij house

)
Citaat:
Nou zeg me eens wat. Als ik hierheen ga, moet het wel om de house-line-up zijn. Maar of ik daar 60 euro voor wil neerleggen is ook nog maar de vraag. Hardstyle was in ieder geval dramatisch afgelopen jaar. Maar misschien was ik ook al verwend met Fusion of Dance de week ervoor. Dat feest is echt superieur aan dit feest, begrijp niet waarom het zoveel minder aandacht krijgt dan Emporium.
Hier gaan ook vrouwelijke mensjes mee(die niet alleen maar hardstyle wille

)
Neem ze mee naar hardstyle, daarna willen ze niet meer anders

Edit: snap nog nie veel van minder dan 3 quotes
