Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict

De vraag is alleen of ik daar dan nog zin en de energie voor heb ;)

Als ik me net zo voel als op de terugweg van Defqon lijkt me dat niet echt verstandig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarschijnlijk tóch aanwezig! Maar dan wel voor de Oude Meesters! :loving:


+1 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo juist kaartje besteld!

aanwezig dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Besloten om hier ook heen te gaan. Lekker houseng met dhr. Rampestampert
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Besloten om hier ook heen te gaan. Lekker houseng met dhr. Rampestampert

En met mij :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd ik wil hier heen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:25 
 

Baal dat ik niet kan. Die dag komen ouders terug van Vakantie en die moet ik oppikken, daarnaast 's avonds ook verjaardag vieren omdat ik andere dagen niet kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Besloten om hier ook heen te gaan. Lekker houseng met dhr. Rampestampert


En met mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
En met mij :loving:

En jij met mij :loving:
Allen met elkaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker trommelen op de 6apb (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Lekker trommelen op de 6apb (L)

Tja, je moet wat hé, op zo'n feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je zult me niet alleen bij de Hardstyle
Basto!
Feestdjruud
Shermanology
staan op mijn lijstje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Je zult me niet alleen bij de Hardstyle
Basto!
Feestdjruud
Shermanology
staan op mijn lijstje ^^


W&W en Sander van Doorn mag je eigenlijk ook niet missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 10:11 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:25 
 
Hardtraxxer

afgelopen 2jaar zeer tegenvallend, ondanks dat het om de hoek is blijf ik lekker thuis dit jaar :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Aanwezig! :woot:


Beterrrr ff meeten dan!? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Moving Madness schreef:
Aanwezig! :woot:


Beterrrr ff meeten dan!? :woot:

Dat lijkt me een zeer goed plan! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die nog een (actie-)ticket zoekt, zie aanbod ;)

Moet deze wss helaas overslaan.. Als het ekt ekt ekt mooi weer wordt haal ik wel weer nieuw ticket dag ervoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet aanwezig :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Definitief niet aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook niet meer aanwezig, PM me maar voor een kaartje voor een leuke prijs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Area 7 - Hardstyle - De Vliegende Hollander
12:00 - 13:30 Devon K.
13:30 - 14:30 Arkaine
14:30 - 15:30 Waverider
15:30 - 16:30 Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
16:30 - 17:30 Coone (BE)
17:30 - 18:00 Live: Frontliner
18:00 - 19:00 Deepack
19:00 - 20:00 Headhunterz
20:00 - 21:00 Adaro & E-Force
21:00 - 22:00 Ran-D
22:00 - 23:15 Crypsis vs B-Front
23:15 - 23:45 Live: Donkey Rollers

23:45 – 00:00 Eindshow
Hosted by MC Villain

:cry: :cry: Ik baal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:36 
 

Solis schreef:
Area 7 - Hardstyle - De Vliegende Hollander
12:00 - 13:30 Devon K.
13:30 - 14:30 Arkaine
14:30 - 15:30 Waverider
15:30 - 16:30 Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
16:30 - 17:30 Coone (BE)
17:30 - 18:00 Live: Frontliner
18:00 - 19:00 Deepack
19:00 - 20:00 Headhunterz
20:00 - 21:00 Adaro & E-Force
21:00 - 22:00 Ran-D
22:00 - 23:15 Crypsis vs B-Front
23:15 - 23:45 Live: Donkey Rollers

23:45 – 00:00 Eindshow
Hosted by MC Villain

:cry: :cry: Ik baal.


Zou persoonlijk hhz en ran-d allebij een plek naar voren doen, verder is het toch wel te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:11 
 

Afsluiter is wel lekker... die daarvoor staan er anders ook goed
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten