Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel een mooie time-table denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt me niks tegen die timetable! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Solis schreef:
Area 7 - Hardstyle - De Vliegende Hollander
12:00 - 13:30 Devon K.
13:30 - 14:30 Arkaine
14:30 - 15:30 Waverider
15:30 - 16:30 Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
16:30 - 17:30 Coone (BE)
17:30 - 18:00 Live: Frontliner
18:00 - 19:00 Deepack
19:00 - 20:00 Headhunterz
20:00 - 21:00 Adaro & E-Force
21:00 - 22:00 Ran-D
22:00 - 23:15 Crypsis vs B-Front
23:15 - 23:45 Live: Donkey Rollers

23:45 – 00:00 Eindshow
Hosted by MC Villain

:cry: :cry: Ik baal.


Zou persoonlijk hhz en ran-d allebij een plek naar voren doen, verder is het toch wel te doen?


Ik baal juist omdat ik niet kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 02:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line-Up schreef:
Area 6 - Hardcore - Hol van de Leeuw
17:30 - 18:00 Live: Negative Audio (Negative A &­ Counterfeit)
19:00 - 19:30 Live: Art of Fighters (ITA)

Area 7 - Hardstyle - De Vliegende Hollander
12:00 - 13:30 Devon K.­
13:30 - 14:30 Arkaine
14:30 - 15:30 Waverider
15:30 - 16:30 Toneshifterz (AUS) &­ Code Black (AUS)
16:30 - 17:30 Coone (BE)
18:00 - 19:00 Deepack
19:30 - 20:00 Headhunterz
20:00 - 21:00 Adaro &­ E-Force
21:00 - 22:00 Ran-D
22:00 - 23:15 Crypsis vs B-Front
23:15 - 23:45 Live: Donkey Rollers
23:45 – 00:00 Eindshow

Dit word hem ongeveer voor mij, donkey's live die afsluiten :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable best wel lekker eigenlijk!

Denk dat ik tot een uur of 6 overal ga kijken en dan vooral bij de trance en dan van 6 tot het eind bij de hardstyle (donkeys :love: crypsis en bfront :yay: ).
Hoop dat het geluid en de drukte mee gaan vallen, na alle verhalen van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

denk hele dag bij de hardstyle alleen van half 7 tot half 8 bij feestdjruud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal volgende week voornamelijk op de main en bij de Oude Meesters aanwezig zijn. Wellicht nog een uitstapje naar de hardstyle, maar hardstyle zal beperkt zijn volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
denk hele dag bij de hardstyle alleen van half 7 tot half 8 bij feestdjruud :D


Gas met die lollie!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele dag rondjes lopen. Voel me alleen geroepen voor de Donkeys en Art of Fighters. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat ik naar Harmony ga zeg :D.

Echte drugshonden bij Emporium >.<
Succes mensen!

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/ar ... egen.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeggen ze dat niet elk jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drugshonden? Kan dat nergens in het artikel terugvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herinner me van vorig jaar ook een heleboel commotie rondom strengere aanpak van de controles. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Herinner me van vorig jaar ook een heleboel commotie rondom strengere aanpak van de controles. :P


niks van gemerkt dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
93Wesley93 schreef:
Herinner me van vorig jaar ook een heleboel commotie rondom strengere aanpak van de controles. :P


niks van gemerkt dus? :P

Ben niet geweest en ik kan dit jaar ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zal de straat wel snel vol zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Zeggen ze dat niet elk jaar? :P


Heb inderdaad inmiddels vernomen dat ze dit ieder jaar aankondigen om de omwonenden rustig te houden. Komt uiteindelijk niets van terecht dus don't worry
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog steeds een kaartje te koop, 45 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nog steeds een kaartje te koop, 45 euro!

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Area 7 - Hardstyle - De Vliegende Hollander
12:00 - 13:30 Devon K.
13:30 - 14:30 Arkaine
14:30 - 15:30 Waverider
15:30 - 16:30 Coone (BE)
16:30 - 17:30 Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
17:30 - 18:00 Live: Frontliner
18:00 - 19:00 Headhunterz
19:00 - 20:00 Deepack
20:00 - 21:00 Ran-D
21:00 - 22:00 Adaro & E-Force
22:00 - 23:15 Crypsis vs B-Front
23:15 - 23:45 Live: Donkey Rollers
23:45 – 00:00 Eindshow
Hosted by MC Villain

:cry: :cry: Ik baal.


Zo zou ik hem iets fijner vinden, maar al met al prima TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch aanwezig!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yes neem je je aapje mee ?:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
yes neem je je aapje mee ?:D

:lol: weet ik nog niet! Volgens mij herkend zowat niemand me zonder aapje xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten