Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel.. Zie nogal wat afwisselende verhalen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket in de pocket! Vorig jaar goed vermaakt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor alles is een eerste keer.. Dus ook voor Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kan xd moet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar toch één van de mindere feesten waar ik ben geweest. Dit jaar herkansing moet goed komen met deze line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kan xd moet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero


Je gelooft nog steeds dat GZ op die datum zal zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Robbie M schreef:
Forbidden Phobia schreef:
ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kan xd moet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero


Je gelooft nog steeds dat GZ op die datum zal zijn?

meestal toch het zelfde weekend/week ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van de partij!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Robbie M schreef:
Forbidden Phobia schreef:
ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kan xd moet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero


Je gelooft nog steeds dat GZ op die datum zal zijn?

meestal toch het zelfde weekend/week ofniet?


Dan had UDC het allang aangekondigd.. Ik denk een verplaatsing tot na Dance Valley of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grote kans dat GZ niet meer gaat komen. T was vorig jaar erg leeg en de gemeente ging al kut doen over die nachtvergunning, goed mogelijk dat ze nu ook geen vergunning meer willen verlenen voor overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg jammer.. Daarom gewoon lekker huppelen en bliepjes doen op Emporium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 13:56 
 

Chris Two schreef:
twijfel, ik wou die dag mijn verjaardag vieren... maar denk niet dat er veel meegaan vanuit mijn groep!

hier ook twijfel, maar ik ga toch alleen xd samen gaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Jammer, de mensen met wie ik ging hebben een vakantie geboekt in die week >.< Dus nu niemand om mee te gaan, wel jammer, is op fietsafstand, even kijken hoe we dit aanpakken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gewoon hardtraxx groupie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:14 
 

Ritsurt schreef:
Jammer, de mensen met wie ik ging hebben een vakantie geboekt in die week >.< Dus nu niemand om mee te gaan, wel jammer, is op fietsafstand, even kijken hoe we dit aanpakken :/

zoals hdhessel al zegt, gewoon met HT'ers meeten :)
ik ga bijv ook alleen wss dan (of dus met HT'ers :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Jammer, de mensen met wie ik ging hebben een vakantie geboekt in die week >.< Dus nu niemand om mee te gaan, wel jammer, is op fietsafstand, even kijken hoe we dit aanpakken :/

zoals hdhessel al zegt, gewoon met HT'ers meeten :)
ik ga bijv ook alleen wss dan (of dus met HT'ers :) )


Inderdaad een optie, wellicht kan ik nog wel wat HT'ers oppikken in Nijmegen ofzo mocht de verbinding ruk zijn voor sommige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik sta toch de hele dag bij de hardstyle behalve bij feestdjruud :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel aanwezig zijn. Hardstyle lineup is best leuk, en nero live :drool: plus een bak trance erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:11 
 
Hardtraxxer

Dit of harmony + 7th? twijfels :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ticket is binnen, deze line-up kan ik gewoon niet missen :D
Eerste keer Emporium, hopelijk is dit jaar het weer beter dan vorig jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk tóch aanwezig! Maar dan wel voor de Oude Meesters! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Twijfel nog.. Is zo lekker dichtbij en goeie lineup :P .. Moet me zus en zwager die zaterdagnacht om 3 uur ophalen van schiphol :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Twijfel nog.. Is zo lekker dichtbij en goeie lineup :P .. Moet me zus en zwager die zaterdagnacht om 3 uur ophalen van schiphol :cry:


Emporium is om 12 uur afgelopen en binnen 3 uur ben je wel op Schiphol :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten