Twijfel.. Zie nogal wat afwisselende verhalen 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Voor alles is een eerste keer.. Dus ook voor Emporium.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kan
moet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Vorig jaar toch één van de mindere feesten waar ik ben geweest. Dit jaar herkansing moet goed komen met deze line up
Je gelooft nog steeds dat GZ op die datum zal zijn?wrote:ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kanmoet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
meestal toch het zelfde weekend/week ofniet?wrote:Je gelooft nog steeds dat GZ op die datum zal zijn?wrote:ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kanmoet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero
Dan had UDC het allang aangekondigd.. Ik denk een verplaatsing tot na Dance Valley of niet.wrote:meestal toch het zelfde weekend/week ofniet?wrote:Je gelooft nog steeds dat GZ op die datum zal zijn?wrote:ben 27mei jarig... dus misschien om 00:00 aanwezig als het kanmoet wel geld overhouden want (hopelijk) 2 weken erna Ground Zero
Grote kans dat GZ niet meer gaat komen. T was vorig jaar erg leeg en de gemeente ging al kut doen over die nachtvergunning, goed mogelijk dat ze nu ook geen vergunning meer willen verlenen voor overdag.
Erg jammer.. Daarom gewoon lekker huppelen en bliepjes doen op Emporium!
G
hier ook twijfel, maar ik ga toch alleenwrote:twijfel, ik wou die dag mijn verjaardag vieren... maar denk niet dat er veel meegaan vanuit mijn groep!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Jammer, de mensen met wie ik ging hebben een vakantie geboekt in die week
Dus nu niemand om mee te gaan, wel jammer, is op fietsafstand, even kijken hoe we dit aanpakken 
G
zoals hdhessel al zegt, gewoon met HT'ers meetenwrote:Jammer, de mensen met wie ik ging hebben een vakantie geboekt in die weekDus nu niemand om mee te gaan, wel jammer, is op fietsafstand, even kijken hoe we dit aanpakken
ik ga bijv ook alleen wss dan (of dus met HT'ers
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Inderdaad een optie, wellicht kan ik nog wel wat HT'ers oppikken in Nijmegen ofzo mocht de verbinding ruk zijn voor sommige.wrote:zoals hdhessel al zegt, gewoon met HT'ers meetenwrote:Jammer, de mensen met wie ik ging hebben een vakantie geboekt in die weekDus nu niemand om mee te gaan, wel jammer, is op fietsafstand, even kijken hoe we dit aanpakken
ik ga bijv ook alleen wss dan (of dus met HT'ers)
ik sta toch de hele dag bij de hardstyle behalve bij feestdjruud 
Wil hier wel aanwezig zijn. Hardstyle lineup is best leuk, en nero live
plus een bak trance erbij 
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dit of harmony + 7th? twijfels 
Ticket is binnen, deze line-up kan ik gewoon niet missen 
Eerste keer Emporium, hopelijk is dit jaar het weer beter dan vorig jaar
Eerste keer Emporium, hopelijk is dit jaar het weer beter dan vorig jaar
Waarschijnlijk tóch aanwezig! Maar dan wel voor de Oude Meesters! 
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Twijfel nog.. Is zo lekker dichtbij en goeie lineup
.. Moet me zus en zwager die zaterdagnacht om 3 uur ophalen van schiphol 
Who was there
Nobody has said they're going yet.