Dacht trouwens dat de line-up pas 1 maart bekend zal worden?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ik vind dit toch wel een erg lekkere line-up voor de Hardstyle, ben hier dus zeker aanwezig, 10 minutjes op de fiets
!
Hol van de Leeuw - Hardcore
Evil Activities vs Korsakoff Noize Suppressor (ITA)
Live: Art of Fighters (ITA)
Endymion
Tommyknocker (ITA)
Live: Negative Audio (Negative A & Counterfeit)
The Viper
Lady Kate (OEK) & Dyprax
Rudeboy vs T-Junction
State of Emergency
Accelarator
Angeldust (GER)
MC Tha Watcher
De Vliegende Hollander - Hardstyle
Headhunterz
Live: Donkey Rollers
Crypsis vs B-Front
Deepack
Live: Frontliner
Ran-D
Coone (BE)
Adaro & E-Force
Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
Waverider
Arkaine
Devon K.
MC Villain
Delfts Blauw - Early
Forze DJ Team (Paul Elstak, Panic & Lars)
Mental Theo
The Stunned Guys (ITA)
he Darkraver
Live: G-Town Madness
Bass-D
Predator
Stanton
Highlander
MC Alee
Evil Activities vs Korsakoff Noize Suppressor (ITA)
Live: Art of Fighters (ITA)
Endymion
Tommyknocker (ITA)
Live: Negative Audio (Negative A & Counterfeit)
The Viper
Lady Kate (OEK) & Dyprax
Rudeboy vs T-Junction
State of Emergency
Accelarator
Angeldust (GER)
MC Tha Watcher
De Vliegende Hollander - Hardstyle
Headhunterz
Live: Donkey Rollers
Crypsis vs B-Front
Deepack
Ran-D
Coone (BE)
Adaro & E-Force
Waverider
Arkaine
Devon K.
MC Villain
Delfts Blauw - Early
Forze DJ Team (Paul Elstak, Panic & Lars)
Mental Theo
The Stunned Guys (ITA)
he Darkraver
Live: G-Town Madness
Bass-D
Predator
Stanton
Highlander
MC Alee
DIkke line up
Maar sowieso niet aanwezig, geen geld voor 
A
OE Donkey Rollers..
Euhm en de line-up stond al op pagina 1wrote:DIkke line upMaar sowieso niet aanwezig, geen geld voor
Hmm, nooit gezienwrote:Euhm en de line-up stond al op pagina 1wrote:DIkke line upMaar sowieso niet aanwezig, geen geld voor
T
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Nov 2014
Vette line up vergeleken met vorig jaar!
F
Hardtraxxer
55 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Line-up is lekker hoor. Vorig jaar was erg druk maar zeker wel vet!
wel een aardige lineup bij de hardstyle maar ik vond t vorig jaar toch licht tegenvallen dus denk niet dat ik ga dit jaar..
C
HeadhunterzLive: Donkey Rollers
Crypsis vs B-Front
Deepack
Ran-D
Coone (BE)
Adaro & E-Force
Waverider
Arkaine
Devon K.
twijfel, ik wou die dag mijn verjaardag vieren... maar denk niet dat er veel meegaan vanuit mijn groep!
Crypsis vs B-Front
Deepack
Ran-D
Coone (BE)
Adaro & E-Force
Waverider
Arkaine
Devon K.
twijfel, ik wou die dag mijn verjaardag vieren... maar denk niet dat er veel meegaan vanuit mijn groep!
Donkey's
Maar ik ben denk ik niet aanwezig, alleen maar slechte verhalen over gehoord eigenlijk.
Maar ik ben denk ik niet aanwezig, alleen maar slechte verhalen over gehoord eigenlijk.
Best een goeie lineup eigenlijk.. Optie dan maar.
Line up is zeker niet verkeerd!
EDIT: oh, dit is dezelfde datum als Harmony Of Hardcore (wat mijn eerste hardcore feestje moet gaan worden haha)
Dus ik ben hier niet bij..
EDIT: oh, dit is dezelfde datum als Harmony Of Hardcore (wat mijn eerste hardcore feestje moet gaan worden haha)
Dus ik ben hier niet bij..
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ik ga! 
bij deze je eerste goeie verhaal. vond het vorig jaar echt een vet feest. het volume kon alleen wat harderwrote:Donkey's![]()
Sfeer was kut bij hardstyle, geluid was kut, drukte was kut, terrein was kut. Enige reden waarom ik het feest geen onvoldoende heb gegeven op PF was vanwege de mensjes waarmee ik was en de staat waarin ik verkeerde. Ow ja, en Unexist die een heldenset neerzette!wrote:bij deze je eerste goeie verhaal. vond het vorig jaar echt een vet feest. het volume kon alleen wat harderwrote:Donkey's![]()
Ik ga naar dit feest, maar niet voor de hardstyle en hardcore.. Hahah.. Lekker naar de house/techno bliepjes met een 2cb-pilletje in mn mik.... bliepbliepbliep... Yeahhh!
Junk!wrote:Ik ga naar dit feest, maar niet voor de hardstyle en hardcore.. Hahah.. Lekker naar de house/techno bliepjes met een 2cb-pilletje in mn mik.... bliepbliepbliep... Yeahhh!
Ik heb mij hier vorig jaar prima vermaakt! En met deze line-up erbij gaat het hem ook dit jaar wel weer worden denk ik. Donkey Rollers, heerlijk!
wrote:Junk!wrote:Ik ga naar dit feest, maar niet voor de hardstyle en hardcore.. Hahah.. Lekker naar de house/techno bliepjes met een 2cb-pilletje in mn mik.... bliepbliepbliep... Yeahhh!
Liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand... Of iemand die ervoor geleerd heeft
Ik zou best kunnen stoppen met drugs als ik dat zou willen.... Ik wil het alleen nog niet
Dit gaat hem zeker worden, zeker na het zien van de line-up 
Op zich een goede line-up, mooi afwisselend. Ben er niet bij, veel te duur. 
Line-up toegevoegd in het begintopic met hardstyle bovenaan.
Vind de line-up van de hardstyle niet echt geweldig. Vet dat Devon K. dr staat, en Crypsis & B-Front is vet! Adaro & E-Force kan ook wel leuk worden, verder weinig boeiends.
House line-up vind ik wel erg vet, staan paar goede artiesten tussen! Zou kijken of ik hier met een paar maten heen kan gaan die house heel vet vinden
.
Vind de line-up van de hardstyle niet echt geweldig. Vet dat Devon K. dr staat, en Crypsis & B-Front is vet! Adaro & E-Force kan ook wel leuk worden, verder weinig boeiends.
House line-up vind ik wel erg vet, staan paar goede artiesten tussen! Zou kijken of ik hier met een paar maten heen kan gaan die house heel vet vinden
Who was there
Nobody has said they're going yet.