Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit toch wel een erg lekkere line-up voor de Hardstyle, ben hier dus zeker aanwezig, 10 minutjes op de fiets :P !


Dacht trouwens dat de line-up pas 1 maart bekend zal worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hol van de Leeuw - Hardcore

Evil Activities vs Korsakoff Noize Suppressor (ITA)
Live: Art of Fighters (ITA)
Endymion
Tommyknocker (ITA)
Live: Negative Audio (Negative A & Counterfeit)
The Viper
Lady Kate (OEK) & Dyprax
Rudeboy vs T-Junction
State of Emergency
Accelarator
Angeldust (GER)

MC Tha Watcher



De Vliegende Hollander - Hardstyle

Headhunterz
Live: Donkey Rollers
Crypsis vs B-Front
Deepack
Live: Frontliner
Ran-D
Coone (BE)
Adaro & E-Force
Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
Waverider
Arkaine
Devon K.

MC Villain



Delfts Blauw - Early

Forze DJ Team (Paul Elstak, Panic & Lars)
Mental Theo
The Stunned Guys (ITA)
he Darkraver
Live: G-Town Madness
Bass-D
Predator
Stanton
Highlander

MC Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DIkke line up :drool: Maar sowieso niet aanwezig, geen geld voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:02 
 

OE Donkey Rollers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DIkke line up :drool: Maar sowieso niet aanwezig, geen geld voor :)

Euhm en de line-up stond al op pagina 1 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
DIkke line up :drool: Maar sowieso niet aanwezig, geen geld voor :)

Euhm en de line-up stond al op pagina 1 :whistle:


Hmm, nooit gezien xd Het is ook nog vroeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt wel eens van die dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

Vette line up vergeleken met vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:12 
 
Hardtraxxer

Line-up is lekker hoor. Vorig jaar was erg druk maar zeker wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel een aardige lineup bij de hardstyle maar ik vond t vorig jaar toch licht tegenvallen dus denk niet dat ik ga dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:21 
 

HeadhunterzLive: Donkey Rollers
Crypsis vs B-Front
Deepack
Live: Frontliner
Ran-D
Coone (BE)
Adaro & E-Force
Toneshifterz (AUS) & Code Black (AUS)
Waverider
Arkaine
Devon K.


twijfel, ik wou die dag mijn verjaardag vieren... maar denk niet dat er veel meegaan vanuit mijn groep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Donkey's :oh:

Maar ik ben denk ik niet aanwezig, alleen maar slechte verhalen over gehoord eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een goeie lineup eigenlijk.. Optie dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is zeker niet verkeerd! :oh:

EDIT: oh, dit is dezelfde datum als Harmony Of Hardcore (wat mijn eerste hardcore feestje moet gaan worden haha)
Dus ik ben hier niet bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:30 
 
Hardtraxxer

Ik ga! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Donkey's :oh:

Maar ik ben denk ik niet aanwezig, alleen maar slechte verhalen over gehoord eigenlijk.


bij deze je eerste goeie verhaal. vond het vorig jaar echt een vet feest. het volume kon alleen wat harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wouzer schreef:
Pommer schreef:
Donkey's :oh:

Maar ik ben denk ik niet aanwezig, alleen maar slechte verhalen over gehoord eigenlijk.


bij deze je eerste goeie verhaal. vond het vorig jaar echt een vet feest. het volume kon alleen wat harder

Sfeer was kut bij hardstyle, geluid was kut, drukte was kut, terrein was kut. Enige reden waarom ik het feest geen onvoldoende heb gegeven op PF was vanwege de mensjes waarmee ik was en de staat waarin ik verkeerde. Ow ja, en Unexist die een heldenset neerzette!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga naar dit feest, maar niet voor de hardstyle en hardcore.. Hahah.. Lekker naar de house/techno bliepjes met een 2cb-pilletje in mn mik.... bliepbliepbliep... Yeahhh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik ga naar dit feest, maar niet voor de hardstyle en hardcore.. Hahah.. Lekker naar de house/techno bliepjes met een 2cb-pilletje in mn mik.... bliepbliepbliep... Yeahhh!

Junk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb mij hier vorig jaar prima vermaakt! En met deze line-up erbij gaat het hem ook dit jaar wel weer worden denk ik. Donkey Rollers, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Ik ga naar dit feest, maar niet voor de hardstyle en hardcore.. Hahah.. Lekker naar de house/techno bliepjes met een 2cb-pilletje in mn mik.... bliepbliepbliep... Yeahhh!

Junk!



Liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand... Of iemand die ervoor geleerd heeft :$.


Ik zou best kunnen stoppen met drugs als ik dat zou willen.... Ik wil het alleen nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit gaat hem zeker worden, zeker na het zien van de line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich een goede line-up, mooi afwisselend. Ben er niet bij, veel te duur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up toegevoegd in het begintopic met hardstyle bovenaan.

Vind de line-up van de hardstyle niet echt geweldig. Vet dat Devon K. dr staat, en Crypsis & B-Front is vet! Adaro & E-Force kan ook wel leuk worden, verder weinig boeiends.

House line-up vind ik wel erg vet, staan paar goede artiesten tussen! Zou kijken of ik hier met een paar maten heen kan gaan die house heel vet vinden :) .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten